Strona 1 z 1
					
				MFA - przebieg dzienny
				: pn lis 03, 2014 17:58
				autor: kkkacper
				Czy wie ktos na jakiej zasadzie jest to czytane? Skoro licznik normalnie jest na linke to czy w takim ukladzie jest jeszcze dodatkowo na jakis pin podawany sygnal z ecu badz impulsatora? Co w przypadku gdy nie mam podpietego predkosciomierza, bo w skrzyni nie ma miejsca, jest opcja zebt ruszyc chociaz przebieg dzienny?
			 
			
					
				MFA - przebieg dzienny
				: pn lis 03, 2014 19:25
				autor: bioly05011
				jakie zegary posiadasz ? i co masz w skrzyni może powiesz że nie masz miejsca na linkę lub impulsator w skrzyni
			 
			
					
				MFA - przebieg dzienny
				: pn lis 03, 2014 20:11
				autor: Witek.J
				Czujnik GALA (prędkości) jest w liczniku, nie każdy licznik go posiada. Jeżeli linka nie będzie podpięta to MFA nie będzie pokazywać funkcji zależnych od prędkości.
			 
			
					
				MFA - przebieg dzienny
				: pn lis 03, 2014 20:20
				autor: bioly05011
				dlatego pytam jakie ma zegary i co wychodzi ze skrzyni bo kolega "kkkacper"pisze że w szkrzyni nie ma miejsca!!!
			 
			
					
				MFA - przebieg dzienny
				: pn lis 03, 2014 20:55
				autor: kkkacper
				bioly05011, zegary z MFA na 1 wtyk z mk II 16v, skrzynia DRP z 2.8 24v, czyli tylko impulsator elektroniczny (wczesniej moze zle sie wyrazilem 

)
 
			 
			
					
				MFA - przebieg dzienny
				: pn lis 03, 2014 21:10
				autor: marcinek84
				Jak masz impulsator i licznik z mkII to nie pokaże ci MFA przebiegu żadnego, spalanie pewnie pokaże duże też. 
Chyba że jakiś układ przetwarzajacy sygnał bezpośrednio do MFA ale bez linki wskazówka nie ruszy się.
			 
			
					
				MFA - przebieg dzienny
				: pn lis 03, 2014 21:14
				autor: kkkacper
				marcinek84, o to tylko mi chodzilo, tak myslalem, ale zaciekawilo mnie skad sie bierze ten przebieg dzienny czy jak to tam jest nazywane 
