Jest prawdopodobne że licznik jest na wiecej pinów , od razu mówię że nie znam sie zbyt na takich rzeczach , prosiłbym o pomoc i oświecenie mnie

PS:da rade jakoś to ominąć żeby nie świeciło i brzęczało?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
To z olejem, druga sprawa to to że będziesz miał przekłamanie we wskazywaniu dystansu i aktualnej prędkości. Liczniki mają inny DPN, a trzecia sprawa to to że bedziesz miał wyświetlany taki przebieg jak w tym liczniku który wstawisz.Co do problemu to najprostszym rozwiązaniem będzie odłączyć całkowicie 9 pin w kostce licznika lub na 8 pin podać masę. Musisz zbadać doświadczalnie który sposób u Ciebie okaże się skuteczny. Kontrolka oleju będzie migała po włączeniu zapłonu(co oznacza uszkodzenie jednego z dwóch czujników), ale po odpaleniu silnika normalnie zgaśnie.
Dwóch sposobów razem jednocześnie nie stosuj bo pozbawisz się kontroli ciśnienia oleju całkowicie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości