Witam otóż zrobiłem swapa w 2.0 16v mech wtrysk na Seat ADL. Wiązkę mam zakupioną ,ale starą pociąłem i przerobiłem wg tamtej i jest niby wsio ok. Samochód odpala i jeździ ,ale są problemy ze spalaniem teraz strasznie duże. Podłączyłem kabel i w blokach pokazuje mi np temp silnika jakieś dziwne czasami 300 czasami 100 czasami jeszcze inne dziwne rzeczy. Gdy dodam gazu to wg wykresu drastycznie temp spada na np -20 , -30 ... Sonda podłączona tak jak należy , działająca no i w ogóle wykresu nie mam od niej brak reakcji wg Polski Vag 2.5 . Całkowicie bez zmian ani nie drgnie. Obroty pokazuje jakieś dziwne bo 200 np i w tych granicach jak dodam gazu to zero reakcji. Wie ktoś może czy to upalił się sterownik czy co ? Czy może w podłączeniach coś może być jednak nie tak jak powinno ? Masy dodałem jeszcze więcej niż seryjnie.Czujniki sprawdzałem jedynie to jakby ktoś mógł rozpisać czujnik TPS w ABF//ADL jak idzie podłączenie. Są 3 kable od wtyczki brązowo biały ( czerwony ? nie pamiętam ) , czarny i jeszcze jeden. Od góry jak się patrzy na podłączoną wtyczkę jak wchodzi do TPS'u 1 , 2 , 3 piny ( 41 , 40 i masa na sterowniku) o ile dobrze pamiętam do ECU. Tak ma być czy coś przekręciłem ? Rozkręciłem sterownik i nawet nie mam co tam sprawdzać przejścia są , oporniki normalnie pokazują nic nie wydaje się optycznie zmęczone życiem ...
Na gazie normalnie chodzi jakby co chcę po prostu benzynę doprowadzić do ładu ( jakby co to remont silnika poszedł , sonda nowa , czujnik temp oporności w normie , nowe kable , świece ...)
Pozdrawiam
Swap 2.0 16v ACE na Digifant Seat ADL
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Swap 2.0 16v ACE na Digifant Seat ADL
nie wiem czy tu można co innego wymyślić jak to żebyś sprawdził przeróbki w wiązce albo wsadził oryginalną , bo liczne błędy wskazują że sa pomyłki
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Swap 2.0 16v ACE na Digifant Seat ADL
M4G1K, witam przepraszam ze wchodze w temat ale mam tez pomysla 9a na adl przerobic , ale po tym co piszecie to sie zastanawiam, za wiazke od seata z kompem kolektorem i imo chce gosc 900 zeta i sie zastanawiam wydaje sie drogo i jeszcze problemy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 19 gości