Pneumatyczny zamek z alarmem do wymiany.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pneumatyczny zamek z alarmem do wymiany.
Witam, w autku mam pneumatyczne zamki (3dzwiowa wersja) i posiadam alarm. Posypały mi się piloty i czas na wymiane. Autko pochodzi z Italii i posiadam dziwne piloty, ale wszystko grało. Po naciśnięciu przycisku na pilocie, otwierały mi się drzwi, bagażnik, wlew paliwa. Czy zwykly sterownik centralki, wystarczy żeby to grało? Nie potrzebuje alarmu, wystarczy żeby drzwi się otwierały i były całe piloty. Dodam, że nie mam wkładek w drzwiach, także bez pilota ciężko...
Pneumatyczny zamek z alarmem do wymiany.
Sterownik centralnego masz fabryczny. Potrzebujesz mu tylko podać sygnał zamknięcia z alarmu/cz z pilotem. Możesz kupić najtańszy centralny z opcją wydłużenia sygnału do zamków pneumatycznych (bez tego może być kapa) i wpiąć w miejsce poprzedniej centralki. Pytanie jedno - czy alarm nie odcina paliwa czy czegoś bo będziesz musiał to odrzeźbić jeśli z niego rezygnujesz. Warto by poczytać jaki masz alarm - może da się dokodować nowe piloty albo dokupić nowe obudowy do tych co masz - ogólnie merdanie przy usuwaniu alarmu w używce to czasem masakra bo jakieś gupie odcięcie robi albo gupio jest wpięty w lampkę abo coś i potem problem jak go wyciągniesz. najdź centralkę alarmu, poszukaj jakichś papierów do niego, daj zdjęcie posypanych pilotów.
Pneumatyczny zamek z alarmem do wymiany.
centralka alarmu... puszka pod maską? z kluczykiem? to jest centralka czy tylko syrena? Ogólnie nic nie jest napisane, żadnych znaczków itp. później dodam focie. Centralka alarmu, kojarzy mi się z puszką do których idzie masa kabelków. Myślisz, że może się Ona znajdować gdzieś przy pompce?
Pneumatyczny zamek z alarmem do wymiany.
Pod maską jest syrena. Centralka będzie gdzieś w desce, ja daję za zegary zazwyczaj, jak zakładacz był leniwy to gdzieś w okolicy bezpieczników,jeśli się nie znasz możesz mieć ciężko znaleźć. Alarm musi mieć stały plus i po stacyjce, można wyłączyć syrenę kluczykiem, pikać pilotem i słuchać w aucie gdzie tyka z głową pod deską z tego co widzę to tego pilota wskrzesi średnio ogarnięty koleś z lutownicą, a obudowa powinna pasować np ta http://www.mse.pl/piloty-i-obudowy-do-a ... laser.html" onclick="window.open(this.href);return false;
chyba że szukasz centralki i zmieniasz ją albo szukamy instrukcji i dokodowujemy nowe piloty
chyba że szukasz centralki i zmieniasz ją albo szukamy instrukcji i dokodowujemy nowe piloty
Pneumatyczny zamek z alarmem do wymiany.
a czy do dokodowania pilota potrzebuje dojść do centralki? czy to działa na podstawie pokazania starego pilota? no i jakie są koszta?
Pneumatyczny zamek z alarmem do wymiany.
Musisz wiedzieć jaki jest model centralki bo procedura jest różna, do tego może wymagać naciśnięcia przycisku serwisowego który znajdziesz (o ile jest) po kabelku od centralki, bez znania modelu alarmu nic nie zrobisz. Piloty mają zmienny kod i tak po prostu go nie skopiujesz. Koszt to koszt nowego pilota - mając model centralki powinieneś dać sobie rade.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pneumatyczny zamek z alarmem do wymiany.
raazpoeta, niema sensu szukać pilota do instalacji którą masz, bo do starej raczej nie znajdziesz łatwo albo nie znajdziesz wcale, najtańszy sterownik z pilotem zakupisz za koło 5 dych i zamontujesz sam. Wg licznych porad na forum plus instrukcja którą dostaniesz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości