Problem z Bezpiecznikiem nr 15
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- MrocznikoV
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: śr maja 14, 2014 21:19
- Lokalizacja: Gliwice
Problem z Bezpiecznikiem nr 15
Witam od dwóch dni usiłuje się uporać z problemem bezpiecznika numer 15 od elektryki silnika.
Dwa dni temu mi się spalił pierwszy raz, wymieniłem na nowy i było ok. Wczoraj wróciłem do domu zgasiłem. Po chwili chciałem przestawić i już nie odpaliłem bez dodania Gazu. Sprawdziłem, znowu ten sam bezpiecznik. No to wziąłem wymieniłem i zaraz po włączeniu zapłonu bezpiecznik znowu się spalił.
Nawet włożenie mocniejszego nic nie daje. Pali każdy bezpiecznik jaki mu się włoży zaraz przy włączeniu zapłonu.
Golf 3 Silnik 2.0 GTI ABF 16V.
Przez tą usterkę nie da się samochodu odpalić bez dodania mu gazu, i nie ma to różnicy czy to zimny czy ciepły silnik, spala ten cholerny bezpiecznik nr 15 i silnik nie utrzymuje nawet wolnych obrotów.
Ma ktoś jakieś pomysły co to może być?
Dwa dni temu mi się spalił pierwszy raz, wymieniłem na nowy i było ok. Wczoraj wróciłem do domu zgasiłem. Po chwili chciałem przestawić i już nie odpaliłem bez dodania Gazu. Sprawdziłem, znowu ten sam bezpiecznik. No to wziąłem wymieniłem i zaraz po włączeniu zapłonu bezpiecznik znowu się spalił.
Nawet włożenie mocniejszego nic nie daje. Pali każdy bezpiecznik jaki mu się włoży zaraz przy włączeniu zapłonu.
Golf 3 Silnik 2.0 GTI ABF 16V.
Przez tą usterkę nie da się samochodu odpalić bez dodania mu gazu, i nie ma to różnicy czy to zimny czy ciepły silnik, spala ten cholerny bezpiecznik nr 15 i silnik nie utrzymuje nawet wolnych obrotów.
Ma ktoś jakieś pomysły co to może być?
Ostatnio zmieniony wt wrz 23, 2014 09:45 przez MrocznikoV, łącznie zmieniany 1 raz.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Problez z Bezpiecznikiem nr 15
zmień na mk3...MrocznikoV pisze:[mk4] Problez z Bezpiecznikiem nr 15
Bezpiecznik 15 zasila N71, N79, N80 oraz sterownik silnika na pinie 38. Kabelek koloru czarnego.
- MrocznikoV
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: śr maja 14, 2014 21:19
- Lokalizacja: Gliwice
Problem z Bezpiecznikiem nr 15
Qto. Jest przecież na mk3.
I sprawdzić czy nie ma tam gdzieś zwarcia na kabelku czarnym?
I sprawdzić czy nie ma tam gdzieś zwarcia na kabelku czarnym?
Problem z Bezpiecznikiem nr 15
Kolego, prawdopodobnie masz zwarcie na kablach do grzałki w sondzie, bądź gdzieś przy pompie paliwa. Pod ten bezpiecznik jest podpięta pompa wraz sondą i jej grzaniem.
Kupię wygłuszenie maski do mkIII GTI 16v
Problem z Bezpiecznikiem nr 15
tomek9309, pompa i grzałka to bezp 18 ,Qto, własnie wytłumaczył co się znajduje na bezp 15 .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Problem z Bezpiecznikiem nr 15
Wybacz, mój błąd pod 15 jest sterowanie silnika (komputer)??
Kupię wygłuszenie maski do mkIII GTI 16v
Problem z Bezpiecznikiem nr 15
Witam,
Wczoraj nie mogłem odpalić swojego ABF'a. Szybka diagnoza, że chodzi o coś z elektryką. Podmiana kompa - nie ma rezultatu. Zajrzałem do skrzynki i zauważyłem że coś z bezpiecznikiem 15 jest nie tak. Jakby nie spalony ale dziwnie wyglądał - zmieniłem i auto ożyło.
Wcześniej ktoś pisał że 15 odpowiada za N71, N79, N80
Które z tych czujników występują w ABF?
Pytam bo jestem dość podejrzliwy i nie wierzę że bezpiecznik spala się bez przyczyny, więc może któryś z tych czujników nawala u mnie i zaczyna palić bezpiecznik?
Wczoraj nie mogłem odpalić swojego ABF'a. Szybka diagnoza, że chodzi o coś z elektryką. Podmiana kompa - nie ma rezultatu. Zajrzałem do skrzynki i zauważyłem że coś z bezpiecznikiem 15 jest nie tak. Jakby nie spalony ale dziwnie wyglądał - zmieniłem i auto ożyło.
Wcześniej ktoś pisał że 15 odpowiada za N71, N79, N80
Które z tych czujników występują w ABF?
Pytam bo jestem dość podejrzliwy i nie wierzę że bezpiecznik spala się bez przyczyny, więc może któryś z tych czujników nawala u mnie i zaczyna palić bezpiecznik?
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Problem z Bezpiecznikiem nr 15
wszystkie? Temat dotyczy ABF...więc u Ciebie w ABF też będzie tak samokillah pisze:Które z tych czujników występują w ABF?
nie trzeba być podejrzliwym...bezpiecznik bez przyczyny się nie palikillah pisze:jestem dość podejrzliwy i nie wierzę że bezpiecznik spala się bez przyczyny
Problem z Bezpiecznikiem nr 15
Dzięki za życzliwą odpowiedź.
Czy mogę prosić o info co oznacza ten czujnik N79? Resztę odnalazłem w internecie.
Czy mogę prosić o info co oznacza ten czujnik N79? Resztę odnalazłem w internecie.
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Problem z Bezpiecznikiem nr 15
Bezpiecznik zmieniony, kilka dni spokoju i znowu się spalił.
VAG wywalił takie błędy:
Nie wiem jednak czy nie mają związku z tym że podmieniałem komputer na włączonym aku. Jak skasowałem je to nie wróciły po odpaleniu silnika.
Jakaś podpowiedź za co najlepiej się zabrać?
VAG wywalił takie błędy:
Nie wiem jednak czy nie mają związku z tym że podmieniałem komputer na włączonym aku. Jak skasowałem je to nie wróciły po odpaleniu silnika.
Jakaś podpowiedź za co najlepiej się zabrać?
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Problem z Bezpiecznikiem nr 15
na 95% problem rozwiązany.
Z racji tego że mam customowy dolot nie miałem podpiętego jednego czujnika. Okazało się, że to był właśnie ten N79. Kostka od niego wcześniej była dobrze zabezpieczona ale widocznie po wymianie sprzęgła spadła i dotykała kolektora. Kable się przepaliły, kostka stopiła. Teraz już wiadome czemu paliło się w randomowych momentach - gdy kostka rozhuśtała się na tyle by dotknąć kolektora to powstawało zwarcie.
Dla sprawdzenia włączyłem zapłon i sprawdziłem napięcie na kostke - 12v. Po odpięciu bezpiecznika 15 spada niemalże do 0 więc to jest na bank ten mistyczny N79.
Dzięki za odpowiedzi.
Z racji tego że mam customowy dolot nie miałem podpiętego jednego czujnika. Okazało się, że to był właśnie ten N79. Kostka od niego wcześniej była dobrze zabezpieczona ale widocznie po wymianie sprzęgła spadła i dotykała kolektora. Kable się przepaliły, kostka stopiła. Teraz już wiadome czemu paliło się w randomowych momentach - gdy kostka rozhuśtała się na tyle by dotknąć kolektora to powstawało zwarcie.
Dla sprawdzenia włączyłem zapłon i sprawdziłem napięcie na kostke - 12v. Po odpięciu bezpiecznika 15 spada niemalże do 0 więc to jest na bank ten mistyczny N79.
Dzięki za odpowiedzi.
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 16 gości