Spada moc, gaśnie i zapala się kontrolka.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Spada moc, gaśnie i zapala się kontrolka.
Witam,
ostatnimi czasy w Golfie IV 1.9 TDI, 98 r, 90 KM, zaraz po ruszeniu następuje spadek mocy i auto gaśnie, zapala się czerwona kontrolka z wykrzyknikiem w kółku i brzęczyk. Po ponownej próbie odpalenia rozrusznik kręci ale auto nie załapuje, dopiero po kilku próbach w końcu łapie i już jeździ bez problemu. Wyczytałem, że ta kontrolka jest od systemu hamulcowego, płyn jest, tarcze jeszcze jak brzytwy dość niedawno wymieniane. W czym tkwi problem? Te gaśnięcie samochodu jest jakimś trybem awaryjnym? Proszę o pomoc...
Chodzi o ta kontrolkę:
http://obrazki.elektroda.pl/4293959400_1356606993.jpg Nie mój obrazek ale adekwatny.
ostatnimi czasy w Golfie IV 1.9 TDI, 98 r, 90 KM, zaraz po ruszeniu następuje spadek mocy i auto gaśnie, zapala się czerwona kontrolka z wykrzyknikiem w kółku i brzęczyk. Po ponownej próbie odpalenia rozrusznik kręci ale auto nie załapuje, dopiero po kilku próbach w końcu łapie i już jeździ bez problemu. Wyczytałem, że ta kontrolka jest od systemu hamulcowego, płyn jest, tarcze jeszcze jak brzytwy dość niedawno wymieniane. W czym tkwi problem? Te gaśnięcie samochodu jest jakimś trybem awaryjnym? Proszę o pomoc...
Chodzi o ta kontrolkę:
http://obrazki.elektroda.pl/4293959400_1356606993.jpg Nie mój obrazek ale adekwatny.
Spada moc, gaśnie i zapala się kontrolka.
a jak zapala się kontrolka to obrotomierz wskazuje obroty czy leży wskazówka na 0.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: Spada moc, gaśnie i zapala się kontrolka.
Tego nie przyuważyłem. Dziś poszedłem jeszcze raz do garażu, rozłączyłem czujnik znajdujący się na zbiorniku płynu hamulcowego, "przedmuchałem" styki i póki co nie gaśnie. Zobaczymy jak się rozwinie sytuacja.
Spada moc, gaśnie i zapala się kontrolka.
Nie edytuje, bo daaawno temu pisałem....
Problem niestety nie znikł. Dzieje się tak tylko i wyłącznie gdy jest niski stan paliwa, czasem jak zapali się rezerwa lecz czasem także na niedługo przed zapaleniem się rezerwy. Obrotomierz spada do 0. Zapala po kilku próbach. Jakieś zapowietrzenie? Filtr paliwa i powietrza wymieniony i problem dalej ten sam. Proszę o sugestie.
Problem niestety nie znikł. Dzieje się tak tylko i wyłącznie gdy jest niski stan paliwa, czasem jak zapali się rezerwa lecz czasem także na niedługo przed zapaleniem się rezerwy. Obrotomierz spada do 0. Zapala po kilku próbach. Jakieś zapowietrzenie? Filtr paliwa i powietrza wymieniony i problem dalej ten sam. Proszę o sugestie.
Spada moc, gaśnie i zapala się kontrolka.
jak dojdziesz do rezerwy - podnieść siedzisko pasażerów z tyłu, dostać się do baku - wyjąć smok i przeczyścić bo pewnie zapchany.bwu88 pisze: Dzieje się tak tylko i wyłącznie gdy jest niski stan paliwa, czasem jak zapali się rezerwa lecz czasem także na niedługo przed zapaleniem się rezerwy. Obrotomierz spada do 0. Zapala po kilku próbach. Jakieś zapowietrzenie?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Spada moc, gaśnie i zapala się kontrolka.
grg474 Dzięki za sugestie.
Smok przeczyszczony, dziś zszedłem w pole rezerwy, z 10 km przejeździłem i nie zgasł. Wcześniej to już na tuż przed zapalaniem się bidy często gasł, więc póki co jestem pełen nadziei, że problem rozwiązany. Dzięki za pomoc
Smok przeczyszczony, dziś zszedłem w pole rezerwy, z 10 km przejeździłem i nie zgasł. Wcześniej to już na tuż przed zapalaniem się bidy często gasł, więc póki co jestem pełen nadziei, że problem rozwiązany. Dzięki za pomoc
Spada moc, gaśnie i zapala się kontrolka.
bwu88, a bardzo zasyfiony był? U kumpla normalnie bagno
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Spada moc, gaśnie i zapala się kontrolka.
Miałem się sam za to zabrać, ale auto było codziennie eksploatowane przez żonę, więc za bardzo czasu nie było. W końcu zaczęło mi przednie zawieszenie trzeszczeć i oddałem do mechanika jak się okazało na wymianę sworznia i końcówki drążka, przy okazji powiedziałem żeby do smoka zajrzał. Jak się zapytałem czy dużo syfu było, to powiedział, że "rękoma nie wybierali, ale trochę syfu się zebrało na sitku". Jak tylko wyjechałem od niego to już czułem jakby trochę bardziej żwawy był. Mam tylko nadzieję, że moja radość nie jest przedwczesna.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości