Witam wszystkich
Jak do tej pory bardzo dobrze radziłem sobie z usterkami w moim golfie dzięki forum jednak ta usterka mnie trochę zaskoczyła.
Golf II 1.8RP+LPG
Wracając wczoraj do domu z wycieczki do Wrocławia po trasie ze stałą predkościa nic sie nie działo po drodze zatrzymałem się w Mc tylko na chwilę i pojechałem dalej zauważyłem, że światła jak i podświetlenie świecą coraz słabiej, ale jechałem dalej dopóki nie zgasiłem silnika okazało się, że nie mogę odpalic auta bo wszytko gaśnie lub przygasa więc odpalony z popychu niestety nie zajechałem daleko chcąc sprawdzic czy to rzeczywiście brak ładowania przełączyłem na drogowe i zgasł, po doładowaniu z kabli udało się dojechac do domu tylko bez włączania świateł i kierunków o godzinie 01:30 na szczęście z eskortą; brak linki dlatego w ten sposób.
Objawy jak przy typowym braku ładowania chociaż kontrolka nie świeci od ładowania jedynie zaczyna się żarzyc przy 3500rpm chociaż światla po dodaniu gazu świecą trochę lepiej, ale było też parę innych drobiazgów, które się pojawiły razem z tym:
Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego zatrzymuje się na końcu pierwszej tej największej białej kreski; płyn jest, układ szczelny
Wskaźnik poziomu paliwa również zatrzymuje się z tym, że na początku skali przed pierwszą kreską
Ciężko go odpalic (ciężko mu zakręcic silnikiem; dodam że mam pewne problemy z rozrusznikiem bo kręci się, ale nie wyskakuje za którymś razem dopiero się udaje odpalic problem znika jak się przejadę kawałek silnik się rozgrzeję trochę wtedy rozrusznik działa jak należy) nawet po naładowaniu akumulatora lub z kabli.
Podejrzewam zwarcie bo dziwne objawy jak na usterkę alternatora, ale gdzie i od czego tak nagle się zrobiło?
Niedobór prądu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Niedobór prądu
Moim zdaniem wina leży w rozruszniku. Zrób mu po prostu porządny przegląd (u mnie było bardzo podobnie i okazało się, że tuleje miały już zadziory i się klinował). Drugą rzeczą, która robi imprezę jest z pewnością alternator, a konkretnie regulator napięcia i szczotki
Powoly, bo się rozpierdoly...
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
Niedobór prądu
Jeśli napięcie zasilania spada do okolicy 10V wskaźniki mogą wskazywać mało. Ewidentnie za małe napięcie. Sprawdź alternator i regulator. Też raz miałem tak ze kontrolka się nie świeciła a napięcie było za małe.
Pierwsza PNka na BLOSie?
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Niedobór prądu
Wymieniłem regulator napięcia sprawdziłem połączenie wszystkich przewodów pomiędzy alternatorem a akumulatorem (przeczyściłem styki itp) i rzeczywiście regulator napięcia był przyczyną tych wszystkich usterek podawał za małe napięcie. Rozrusznik swoją drogą tak jak napisałem na początku, ale problem rozwiązany dzięki za pomoc!
Niestety auto jeździło przez jakieś pół dnia bo pojechałem sprawdzić po wymianie jak to wszystko działa w praktyce, ale po drodze niestety miałem stłuczkę i chwilowo golfik czeka na części
Niestety auto jeździło przez jakieś pół dnia bo pojechałem sprawdzić po wymianie jak to wszystko działa w praktyce, ale po drodze niestety miałem stłuczkę i chwilowo golfik czeka na części
CeglaQ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości