Witam
Mam problem od paru dni walczę z zardzewiałym mechanizmem tylnej wycieraczki w golfie variant i po wyczyszczeniu wszystkiego nadal nie wiem jak zdjąc tą dużą plastikową zębatkę bo ona ledwo się rusza. Próbowałem już chyba wszystkiego i nic. To w ogóle da się zdjąć?
jak zdjąć plastkiową zębatkę
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jak zdjąć plastkiową zębatkę
Cześć,
Na 90% się nie da, a reanimacja starego silniczka jest raczej niemożliwa. Trzeba wymienić na nowy, bo cały trzpień który tam jest zapewne jest mocno skorodowany.
Koniec końców tylko wymiana na nowy lub działający silniczek
Na 90% się nie da, a reanimacja starego silniczka jest raczej niemożliwa. Trzeba wymienić na nowy, bo cały trzpień który tam jest zapewne jest mocno skorodowany.
Koniec końców tylko wymiana na nowy lub działający silniczek
Było:
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
jak zdjąć plastkiową zębatkę
a od jakiego innego modelu może pasować taki silnik czy hatchback ma inny silnik?
jak zdjąć plastkiową zębatkę
Taki sam. Miałem u siebie ten sam problem, kupiłem używany oryginał silniczka z Fabii i do dzisiaj po 3 latach jeździ i działa
Było:
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości