siema
zakładam sobie abs i teraz moje pytanie
w jaki pin podłączyć cała wiązkę od abs ma może ktoś jakiś schemat lub zdjęcia żeby poratować
dodam że abs z tyc nowszych sterownik razem z pompa
podłaczenie wiazki od ABS
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- miko85
- ONLY VW 3 GTI
- Posty: 1028
- Rejestracja: pn paź 31, 2011 17:02
- Lokalizacja: WLKP,MIĘDZYCHÓD
- Auto: VW GOLF IV
- Silnik: AQN
podłaczenie wiazki od ABS
było MEIN STORY OD ABU DO VW III GTI
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=459758
JEST AUDI A6 QUATTRO
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=589929
KTO BIEDNEMU ZABRONI ŻYĆ BOGATO
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn wrz 16, 2013 20:34
podłaczenie wiazki od ABS
Masz cała kompletną wiązke od absu? ogólnie jest 4 wiązki po 2 kable te idą do poszczególnych kół. Poznasz do którego po długości, kable do tylnych kół idą lewym progiem.
gruby kaebl masowy koloru brązowego - zapina się w blok masy koło centrali bezpieczników.
gruby czerwony zasilanie pompy i sterownika przez 2 bezpieczniki 30a - ten wpina się w centralke bezpieczników.
1 kostka zielona gdzie idzie 3 kabelki (zasilanie po zapłone, sygnał stopu i coś jeszcze) też się podpina w centralkę i nie da sie zapiąć jej w inne miejsce niż właściwe.
jest jeszcze kostka 2 pinowa z jednym przewodem kolory szarego tą zapina sie w magistrale od złącza diagnostycznego.
Informacje piszę z pamięci auto w którym tak było to cordoba w golfie raczej jest tak samo.
Ważne żeby wiązka była od tej samej pompy i sterownika absu bo w zależności od numeru sterownika jest inny układ pinów w złączu sterownika.
gruby kaebl masowy koloru brązowego - zapina się w blok masy koło centrali bezpieczników.
gruby czerwony zasilanie pompy i sterownika przez 2 bezpieczniki 30a - ten wpina się w centralke bezpieczników.
1 kostka zielona gdzie idzie 3 kabelki (zasilanie po zapłone, sygnał stopu i coś jeszcze) też się podpina w centralkę i nie da sie zapiąć jej w inne miejsce niż właściwe.
jest jeszcze kostka 2 pinowa z jednym przewodem kolory szarego tą zapina sie w magistrale od złącza diagnostycznego.
Informacje piszę z pamięci auto w którym tak było to cordoba w golfie raczej jest tak samo.
Ważne żeby wiązka była od tej samej pompy i sterownika absu bo w zależności od numeru sterownika jest inny układ pinów w złączu sterownika.
podłaczenie wiazki od ABS
Podepnę się pod temat bo zakładam ten sam ABS w golfie mk2 91r, czy ktoś mógłby odpowiedzieć na pytanie które kolory przewodów do czego mają byćpodłączone, wiemy już że:
1. brązowy gruby - masa
2. czerwony gruby - zasilanie z aku (przez 2 bezpieczniki 30A)
3. czarne różnych długości do czujników ABS przy kołach
4. szary - złącze diagnostyczne
za co odpowiadają pozostałe przewody?
1. brązowy gruby - masa
2. czerwony gruby - zasilanie z aku (przez 2 bezpieczniki 30A)
3. czarne różnych długości do czujników ABS przy kołach
4. szary - złącze diagnostyczne
za co odpowiadają pozostałe przewody?
GTI rules
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: pn wrz 16, 2013 20:34
podłaczenie wiazki od ABS
jeden zasilanie po zapłonie drugi swiatła stopu trzeci zapewnie kontrolka od absu. ja zapiołem tylko kostki w centralke i chodziło.
podłaczenie wiazki od ABS
Ok, już znalazłem jakiś schemat, dojdę po numerach pinów który jest który, bo mam trochę inne kolory przewodów niż na schemacie, z mojego schematu wynika że:
czarny/żółty - styk X
czarny/czerwony - wyłącznik świateł stop
szary/biały - transmisja danych
biały/szary - lampka ABS
czarny/żółty - styk X
czarny/czerwony - wyłącznik świateł stop
szary/biały - transmisja danych
biały/szary - lampka ABS
GTI rules
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości