Kolejny temat sterownika centralnego zamka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 19:50
Kolejny temat sterownika centralnego zamka
Dzisiaj odebrałem zamówiony wcześniej sterownik zamka centralnego (jeden z najtańszych wariantów allegro). Zanim zabiorę się za montaż chciałem sobie wszystko ustalić wcześniej. Przewertowałem kilkanaście tematów odnośnie montażu i praktycznie w każdym kolory kabli były inne Mam mk4 '97 1.6sr i chciałbym się upewnić do których kolorów powinienem się wpiąć w drzwiach kierowcy. Z powodu natłoku informacji w innych tematach mam w tym momencie tęcze przed oczami Gdzie najlepiej podłączyć kabel odpowiedzialny za sygnalizację kierunkami? Myślałem bezpośrednio przy przerywaczu ale może być ciężko z dostępem. Czytałem o możliwości wpięcia się przy lewym słupku A do wiązki kierunków ale nie jestem pewien czy wtedy będzie sygnalizacja kierunkami na całym samochodzie czy tylko np. z przodu. No i ostatnie już błahe pytanie jak najlepiej przebić się z komory silnika do środka. Z góry dziękuję za pomoc.
Ps. Gdzie mogę kupić Immobilizer do kluczyka oraz w jakiej powinien być cenie? Niestety na allegro łatwiej znaleźć całą stacyjkę niż sam ten "nabój"
Ps. Gdzie mogę kupić Immobilizer do kluczyka oraz w jakiej powinien być cenie? Niestety na allegro łatwiej znaleźć całą stacyjkę niż sam ten "nabój"
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kolejny temat sterownika centralnego zamka
gdzie Ci wygodniej...gdzie nie podłączysz to sygnalizacja będzie na całym aucie, wszystkie kierunki z jednej strony są ze sobą połączoneResterwers pisze:Gdzie najlepiej podłączyć kabel odpowiedzialny za sygnalizację kierunkami?
pod serwem idzie wiązka...wychodzi nad pedałami - ja tamtędy pcham wszystkie kable (oprócz tych które oryginalnie idą przez wtyczki w podszybiu)Resterwers pisze:jak najlepiej przebić się z komory silnika do środka
"crypto48" - hasło do wyszukiwarki alle...Resterwers pisze: Gdzie mogę kupić Immobilizer do kluczyka oraz w jakiej powinien być cenie? Niestety na allegro łatwiej znaleźć całą stacyjkę niż sam ten "nabój"
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 19:50
Kolejny temat sterownika centralnego zamka
Najwygodniej byłoby chyba w okolicach pedałów (słupa A kierowcy) ale czy tam znajdę kable dla obu stron? Chyba, że macie jakieś sprawdzone, lepsze propozycje?Qto pisze:gdzie Ci wygodniej...gdzie nie podłączysz to sygnalizacja będzie na całym aucie, wszystkie kierunki z jednej strony są ze sobą połączone
Tego słowa klucz mi brakowało Dzięki bardzo!Qto pisze:"crypto48" - hasło do wyszukiwarki alle...
No i dalej pozostaje mi kwestia kolorystyki..
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kolejny temat sterownika centralnego zamka
Przy pedałach nie ma kabli, idą głęboko pod deską a tam na pewno nie chciałbyś się wpinać - uwierz. Włącznik awaryjnych albo lewy próg to rozsądne opcje.
jakie kable potrzebujesz ?? szyby i lustra w prądzie są ??Resterwers pisze:No i dalej pozostaje mi kwestia kolorystyki..
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 19:50
Kolejny temat sterownika centralnego zamka
Tylko sterowanie zamka czyli dwie sztuki (wersja auta basis bez ele szyb i lusterek).
Wracając do kierunkowskazów to dlatego właśnie pytam gdzie się wpiąć żeby było najrozsądniej Czyli w lewym progu znajdę kabel odpowiedzialny za wszystkie kierunki?
Wracając do kierunkowskazów to dlatego właśnie pytam gdzie się wpiąć żeby było najrozsądniej Czyli w lewym progu znajdę kabel odpowiedzialny za wszystkie kierunki?
Kolejny temat sterownika centralnego zamka
I ja się podepnę pod temat: założyłem sobie taki pilocik, wszystko sobie działa. Ale bym chciał jeszcze zrobić użytek z 3 guziczka na pilocie i wyjścia dodatkowego z elektroniki jako domykanie szyb. No i pytanie: pod który kabel z wiązki się podpiąć? Podłączyłem się w lewych drzwiach, szyby mam domykane z kluczyka. Rocznik 99, 1.8 AGN.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kolejny temat sterownika centralnego zamka
żółto/zielony i żółto/niebieskiResterwers pisze:sterowanie zamka
tak, czarno/biały (lewy) i czarno/zielony (prawy)Resterwers pisze:Czyli w lewym progu znajdę kabel odpowiedzialny za wszystkie kierunki?
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 19:50
Kolejny temat sterownika centralnego zamka
Mogę być pewien tych kolorów? Czy może się okazać jak rozbiorę, że takich kabli nie ma? Pytam bo np. w tym temacie pacjent ten sam a rozwiązanie już inne http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 5#p5280209" onclick="window.open(this.href);return false;
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kolejny temat sterownika centralnego zamka
na 100% niestety nie...spotykałem już inną kolorystykę kabli niż występuje w schematach. Przerabiałem kilka wiązek drzwiowych i zawsze bły to kable tego koloru co podałem...w razie problemów pisz i daj dokładne zdjęcie wtyczki od zamka, tak aby było widać wszystkie kabelki.
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 19:50
Kolejny temat sterownika centralnego zamka
Ok, powalczę jutro z drzwiami bo i tak muszę przesmarować mechanizm szyb (ciężko chodzą, skrzypią) i zrobię zdjęcia przy zamku na wszelki wypadek a za montaż centralki od zamka zabiorę się dopiero w przyszłym tygodniu jak będę miał lepsze warunki do pracy.
Aha tak przy okazji zapytam, po takiej deszczowej pogodzie zaczyna mi wariować centralny zamek, tzn. jak pociągnę mocniej za klamkę w środku to się otwierają/zamykają drzwi w całym aucie, czasami jak trzasnę nimi mocniej to się uzbraja całe auto. Jest jakaś szansa coś z tym zrobić? Czy szwankuje już mechanizm zamka?
Aha tak przy okazji zapytam, po takiej deszczowej pogodzie zaczyna mi wariować centralny zamek, tzn. jak pociągnę mocniej za klamkę w środku to się otwierają/zamykają drzwi w całym aucie, czasami jak trzasnę nimi mocniej to się uzbraja całe auto. Jest jakaś szansa coś z tym zrobić? Czy szwankuje już mechanizm zamka?
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 19:50
Kolejny temat sterownika centralnego zamka
Niestety ale pogoda uniemożliwiła mi sprawdzenie tego, musiałem w połowie rozkręcania składać wszystko do kupy. Dopiero w przyszłym tygodniu jak będę miał jakieś normalne warunki do pracy a nie parking przed blokiem rozbiorę całe drzwi i przyjrzę się kolorkom.
Przy okazji chciałbym jeszcze prosić o podpowiedź odnośnie tych problemów z centralnym zamkiem (czym to może być spowodowane i co z tym zrobić). Dzisiaj przy rozkręcaniu zauważyłem, że jak są otwarte drzwi (fizycznie) to po wciśnięciu bolca od zamykania zatrzaskuje mi się centralny a o ile dobrze mi się wydaje to nie powinno się nic dziać bo on nie wskakuje tak jak przy zamkniętych drzwiach bo są otwarte.
Przy okazji chciałbym jeszcze prosić o podpowiedź odnośnie tych problemów z centralnym zamkiem (czym to może być spowodowane i co z tym zrobić). Dzisiaj przy rozkręcaniu zauważyłem, że jak są otwarte drzwi (fizycznie) to po wciśnięciu bolca od zamykania zatrzaskuje mi się centralny a o ile dobrze mi się wydaje to nie powinno się nic dziać bo on nie wskakuje tak jak przy zamkniętych drzwiach bo są otwarte.
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: wt cze 21, 2011 19:50
Kolejny temat sterownika centralnego zamka
Panowie mam jeszcze jedno pytanie, jakiego koloru powinny być kable od kierunkowskazów w lewym progu żeby się do nich wpiąć? Tego niestety też nie mogę znaleźć :/
Jeszcze prosiłbym o radę, mam sterownik, który powinienem zamontować wewnątrz kabiny (wg. instrukcji) i zastanawiam się czy wlutować się w kable zanim wchodzą w drzwi czy lutować w środku drzwi? Niestety kable od sterownika mają może po 30cm więc musiałbym sztukować jeżeli lutować do drzwi.
Zasilanie ze skrzynki od bezpieczników (pod jakiś gruby kabel), masa to wiadomo no i kierunki w progu. Dobrze sobie to wymyśliłem?
Jeszcze prosiłbym o radę, mam sterownik, który powinienem zamontować wewnątrz kabiny (wg. instrukcji) i zastanawiam się czy wlutować się w kable zanim wchodzą w drzwi czy lutować w środku drzwi? Niestety kable od sterownika mają może po 30cm więc musiałbym sztukować jeżeli lutować do drzwi.
Zasilanie ze skrzynki od bezpieczników (pod jakiś gruby kabel), masa to wiadomo no i kierunki w progu. Dobrze sobie to wymyśliłem?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kolejny temat sterownika centralnego zamka
nie mając elektrycznych szyb nie musisz się wpinać w drzwiach...możesz gdziekolwiek na odcinku moduł - zamek. Kolory do kierunków podawałem wyżej...
Qto pisze:czarno/biały (lewy) i czarno/zielony (prawy)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości