problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem
mam stary telefon (neo v) i nim robie zdjecia, ale na zywo wyglada inaczej ten xenon
problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem
ale masz możliwie najprostsze, najtańsze te żarniki czy jakies blue vision czy inne wynalazki ale 4300 K z philipsa ?
problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem
swoje zarniki mam około 3 tygodni dopiero (od 10 czerwca), i uzywam ich tylko w nocy/wieczorem bo mam ledy do dziennej, wiec zarniki nabieraja dopiero swoje wlasciwosli
Re: problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem
Mam oryginalne philipsa 4300k. Kupilem je zaraz po kupnie golfa (okolo 3 lata temu), bo na starych byla roznica barw, czyli ktos juz jedna zmienil. Stare ( sa sprawne) mam jako zastepcze. Nigdy, a to przenigdy (gdyby cos nawalilo) nie szukalbym zamiennikow (czy to zaplonnik, czy zarowka, czy przetwornica), bo za kazdym razem konczy sie to jeszcze wiekszymi kosztami.
- kamil_leon
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz maja 12, 2013 20:54
- Lokalizacja: Warszawa WJ
- Kontakt:
problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem
rafal15rs, z xenonu i zagadnień z nim związanych mógłbym Ci spokojnie esej napisać tak więc jak już wyżej napisałem
Tak więc barwa światła nie jestem dla mnie niczym nowym. Dlatego zwróciłem uwagę, że kolor światła z Twoich żarników nie wygląda na zdjęciu na barwę 4300K.
Poproszę nie traktuj moich postów jako atak, staram się pomóc Ci w problemie. Pytałem bo może również być to kwestia zdjęcia.
Kupiłeś oryginalne żarniki? Z pewnego źródła? Jest bardzo ale to bardzo dużo podróbek żarników, które mimo, że kosztują np 160zł i mają logo PHILIPS to są warte tyle samo co żarnik HID za 13zł.
W swoim aucie zamontowałem bixenon na akcesoryjnej soczewce. Jestem bardzo zadowolony, nikogo nie oślepiam a sam mam jasno.Jak ktoś coś pisze to zazwyczaj (podkreślam zazwyczaj) wie o czym mówi.
Tak więc barwa światła nie jestem dla mnie niczym nowym. Dlatego zwróciłem uwagę, że kolor światła z Twoich żarników nie wygląda na zdjęciu na barwę 4300K.
Poproszę nie traktuj moich postów jako atak, staram się pomóc Ci w problemie. Pytałem bo może również być to kwestia zdjęcia.
Kupiłeś oryginalne żarniki? Z pewnego źródła? Jest bardzo ale to bardzo dużo podróbek żarników, które mimo, że kosztują np 160zł i mają logo PHILIPS to są warte tyle samo co żarnik HID za 13zł.
Pozdro!
problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem
uważam, ze kupiłem z dobrego żródła, one są nowe i tak jak na zdjeciu wyzej one potrzebuja czasu zeby osiagnac swoja barwe, na zdjęciu wyglądają inaczej niz na zywo
problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem
odświeżam temat
zamieniłem przetwornice, i dalej ta sama lampa sie nie zapala mimo ze ma zaplonnik z tej dobrej, a ta lampa ktora sie zapalała zawsze ma przetwornice z tej ktora sie nie zawsze zapalała i mimo tego zapala sie zawsze.
wychodzi na to ze przetwornice są sprawne. obecnych żarników jeszcze nie podmieniałem ale nie wiem czy jest sens skoro na tych chinolach bylo to samo co teraz na osram...
gdzie lezy przyczyna niezapalania tego xenonu.... ? przewody, włącznik swiateł ?
a moze ten zaplonnik nowy jest w takim samym stanie co poprzedni, chociaz w to watpie bo sklep w ktorym go kupowałem jest wiarygodny i wg i wszystkie czesci tam sprawdzaja ..
zamieniłem przetwornice, i dalej ta sama lampa sie nie zapala mimo ze ma zaplonnik z tej dobrej, a ta lampa ktora sie zapalała zawsze ma przetwornice z tej ktora sie nie zawsze zapalała i mimo tego zapala sie zawsze.
wychodzi na to ze przetwornice są sprawne. obecnych żarników jeszcze nie podmieniałem ale nie wiem czy jest sens skoro na tych chinolach bylo to samo co teraz na osram...
gdzie lezy przyczyna niezapalania tego xenonu.... ? przewody, włącznik swiateł ?
a moze ten zaplonnik nowy jest w takim samym stanie co poprzedni, chociaz w to watpie bo sklep w ktorym go kupowałem jest wiarygodny i wg i wszystkie czesci tam sprawdzaja ..
Re: problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem
Rozumiem ze vaga juz podlaczales i nie ma bledow z xena?
Ptzetwornice zamieniles, a zaplonnik zamieniales? Sprobuj zamienic lampy (jesli mozna),
Ptzetwornice zamieniles, a zaplonnik zamieniales? Sprobuj zamienic lampy (jesli mozna),
problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem
zapłonnik też zmieniłem, bledy sa od jakiegos ukladu zaplonowego lamp no i nie dziala to samopoziomowanie..
lamp nie zamienie raczej, od pasazera moge wyjać, ale ta od strony kierowcy jest na 2 wtyczki, jedna taka jak w tej pierwszej lampie i jeszcze jakaś mała wtyczka z ktora nie moge sobie poradzic zeby wyjąć. dziwna sytuacja z tymi xenonami
lamp nie zamienie raczej, od pasazera moge wyjać, ale ta od strony kierowcy jest na 2 wtyczki, jedna taka jak w tej pierwszej lampie i jeszcze jakaś mała wtyczka z ktora nie moge sobie poradzic zeby wyjąć. dziwna sytuacja z tymi xenonami
problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem
miałem identyczne objawy jak i Ty i też stałem przed wyborem: palniki albo przetwornica (ewentualnie startery).
Startery bardzo łatwo sprawdzić: wyciągnij lampy i przyjrzyj się starterom, czy nie są nadpalone. Spróbuj też śrubokręcikiem dogiąć lekko blaszki, które tam w środku siedzą - możliwe, że nie stykają.
Ja w celu naprawy swoich świateł wybrałem tańsze rozwiązanie - czyli wymiana palników i trafiłem w dziesiątkę.
Ksenon, jak kończy swój żywot, to albo zaczyna świecić na różowo, albo nie zapala się wcale / raz na jakiś czas.
Żarniki jakie wtedy miałem to właśnie Osram Xenarc 4300K....
Startery bardzo łatwo sprawdzić: wyciągnij lampy i przyjrzyj się starterom, czy nie są nadpalone. Spróbuj też śrubokręcikiem dogiąć lekko blaszki, które tam w środku siedzą - możliwe, że nie stykają.
Ja w celu naprawy swoich świateł wybrałem tańsze rozwiązanie - czyli wymiana palników i trafiłem w dziesiątkę.
Ksenon, jak kończy swój żywot, to albo zaczyna świecić na różowo, albo nie zapala się wcale / raz na jakiś czas.
Żarniki jakie wtedy miałem to właśnie Osram Xenarc 4300K....
problem z fabrycznym, oryginalnym xenonem
przekładka żarników nic nie dała, dalej lampa sie nie zapala za każdym razem .. jesli chodzi o wnetrze lampy to zauwazylem tylko zmiazdzony kabelek, ktos kiedys przytrzasnął go klapką z tyłu lampy i sie zgniótł, ale watpie zeby sie w srodku np przerwał.. dziwne by tez bylo gdyby raz łączył a raz nie, zadne sily we wnetrzu lampy na niego nie działaja
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 16 gości