Passat 2.3 v5 170 km ładowanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- mateuszTDI
- Mały gagatek
- Posty: 117
- Rejestracja: śr kwie 11, 2012 21:13
- Lokalizacja: SLU
Passat 2.3 v5 170 km ładowanie
.........................................
Ostatnio zmieniony czw sie 28, 2014 19:32 przez mateuszTDI, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=600121" onclick="window.open(this.href);return false;
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Passat 2.3 v5 170 km ŁADOWANIE
a jakie masz obroty biegu jałowego ?? Bo ja u siebie wymieniłem wszystko co można a efekt i tak jest słaby bo obroty mam na poziomie 720/min...muśnięcie gazu i ładowanie wygląda zupełnie inaczej
- mateuszTDI
- Mały gagatek
- Posty: 117
- Rejestracja: śr kwie 11, 2012 21:13
- Lokalizacja: SLU
Passat 2.3 v5 170 km ŁADOWANIE
ok 800 i tak jak mowisz muśnięcie gazu i całkiem inaczej wygląda sytuacja tzn bez obciazenia zajebiste jest poprostu nic sie nie zmienia czy obroty sa czy nie ma ale pozniej juz są klocki
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=600121" onclick="window.open(this.href);return false;
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Passat 2.3 v5 170 km ŁADOWANIE
u mnie to samo...najlepszy efekt dała zmiana alternatora z 90A na120A...ale i tak na jałowym nie ma tego co np w TDI Nie wiem czy temat do ugryzienia bez przeróbek mechanicznych...
- mateuszTDI
- Mały gagatek
- Posty: 117
- Rejestracja: śr kwie 11, 2012 21:13
- Lokalizacja: SLU
Passat 2.3 v5 170 km ŁADOWANIE
ja własnie mam 120 A
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=600121" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat 2.3 v5 170 km ładowanie
Sprawdź ładowanie przy alternatorze ile daje ,a potem na akumulatorze .Sprawdź tez na vagu jakie ładowanie pokazuje sterownik silnika , dla mnie jest wina po stronie masy podaj masę bezpośrednio z aku na silnik lub odwrotnie na budę , najlepiej grubym kablem z żabkami .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Passat 2.3 v5 170 km ładowanie
w co nowszych autkach altek jest sterowany przez sterownik silnika ( powiedzmy sterownik odpWIEDdnio do warUnków modyfikuje napięcie wzbudzające), nie wiem czy w tym aucie już to jest ale vag ma wyjaśnić
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości