Alternator

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mig51
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob lis 27, 2010 15:41

Alternator

Post autor: mig51 » wt cze 17, 2014 12:58

Witam

Mam golf 4 1.4 benzyna rok 2001

Ostatnio jechałem i zapalił mi się komunikat ALTERNATORE OFFICINA-alternator do naprawy sprawdziłem ładowanie nie było , kupiłem używany wysłali mi go do Szwajcarii założyłem działa ładowanie na mierniku 13,5-14 v ( nie mogę dokładnie zmierzyć bo mam tylko tester co pokazuje co 0,5 v ale ale cały czas 14 pokazuje na tym a na vagu 13, 720 ) jak odpalę auto to komunikat mi dalej wyskakuje akumulator mi się całkiem rozładował a na nowym alternatorze się naładował więc nie wiem co mam z tym zrobić i mruga mi jeszcze kontrolka akumulatora .

Na wagu darmowym sprawdzałem błędy to tylko takie znalazłem

16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17560 Regulacja długoterminowa 2 strona 1 - poza granicą - mieszanka za bogata
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16946 Zasilanie systemu niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

:rozpacz: Czy po wymianie alternatora trzeba kasowac błąd czy sam się kasuje



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości