Witam
W moim aqy jakiś czas temu padło ładowanie. Zmieniłem cały regulator napiecia na ori Boscha. W starym regulatorze, jedna szczotka była o polowe krótsza od drugiej. Podobnie na komutatorze, jedna z bieżni była podtarta. Po wymianie na nowy regulator, gdzie szczotki w nim były o duuzo dłuzsze problem ładowania ustapil. Przy włączonych wszystkich urzadzeniach, napiecie nie spadało ponizej 14,1V. Po miesiącu spokojnej jazdy, sporadycznie na wolnych obrotach zapalała sie kontrolka aku. Napięcie wtedy spadało ponieżej 12V. Teraz przy upałach, jak włączam klimatyzacje, to napiecie oscyluje pomiedzy 11,9 a 12,5 czego efektem jest zapalanie sie kontrolki aku. W czym może być problem panowie? Regulator nowy. Cieżko mi uwierzyc, by podtarta bieznia komutatora była powodem. Nowe szczotki sa bardzo długie. Pasek jest stosunkowo nowy. Próbowałem też przy pracujacym silniku napinacz mocniej dociskac, ale bez efektów.
Migajaca kontrolka aku na wolnych obrotach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Migajaca kontrolka aku na wolnych obrotach
a czy nie prościej i taniej było zawieść do gościa który zajmuje się regeneracją alternatorów ?
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 14 gości