Bora V5 Błąd 17973 - adaptacja przepustnicy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bora V5 Błąd 17973 - adaptacja przepustnicy
Witam, czytając forum natknąłem się na poradniki dot. czyszczenia przepustnicy i jej adaptacji i o ciekawych skutkach po tym zabiegu. Mając trochę czasu i interfejs do samochodu podjąłem się czyszczenia. Po wyczyszczeniu mam w sterowniku silnika błąd 17973 - dolny kraniec nie został osiągnięty oraz 01165 ale to jest chyba związane z samą adaptacją? Przed tym całym zabiegiem jedynym minusem były falujące wolne obroty. Teraz to masakra, potrafi szarpać, obroty przy hamowaniu silnikiem zatrzymują się na 2100 rpm, wolne sięgają 1500 rpm Co jest problemem? Uszkodzona przepływka? Może wyciągnąć ją jeszcze raz i odkręcić plastikową pokrywę? Nie uszkodzę jej w ten sposób?
Bora V5 Błąd 17973 - adaptacja przepustnicy
adaptację robiłeś na gorącym silniku? (bo minimum 80 stopni jest wymagane)
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Bora V5 Błąd 17973 - adaptacja przepustnicy
Tak. Dziś rozwiązałem problem tzn adaptacja ok i błędy zostały skasowane. Zobaczymy czy obroty się ustatkowały Gdyby ktoś miał podobny problem: u mnie pomógł Vag 409 i Win XP bo miałem 312 która niby działa pod 64 bit ale adaptacji nie dało się wykonać.
edit; pojeździłem trochę i auto po adaptacji jeździ dużo płynniej, lepiej odpala ale nadal mam problem z wolnymi obrotami. Po wysprzęgleniu obroty spadają i zatrzymują się 1100, gdy je zbije np poprzez powolne ruszenie to mają poprawne 800... możliwe, że to lewe powietrze? Uszczelka pod przepustnicą nie wyglądała najlepiej ale też nie była przerwana
edit2: przejechałem jeszcze kilkanaście km + nowe paliwo i ponowna adaptacja i teraz jest ok
edit; pojeździłem trochę i auto po adaptacji jeździ dużo płynniej, lepiej odpala ale nadal mam problem z wolnymi obrotami. Po wysprzęgleniu obroty spadają i zatrzymują się 1100, gdy je zbije np poprzez powolne ruszenie to mają poprawne 800... możliwe, że to lewe powietrze? Uszczelka pod przepustnicą nie wyglądała najlepiej ale też nie była przerwana
edit2: przejechałem jeszcze kilkanaście km + nowe paliwo i ponowna adaptacja i teraz jest ok
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości