problem ze wszystkim

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bratek_pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw maja 15, 2014 21:03

problem ze wszystkim

Post autor: bratek_pl » czw maja 15, 2014 21:18

Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum
jestem posiadaczem golfa iv kombi z silnikiem 1,6
od pewnego czasu podczas jazdy miałem problemy z samochodem który podczas jazdy resetował mi się komputer tak jakby gasł ale jechał dalej az wreszcie padł.
Wyskoczył błąd deff na desce rozdzielczej i auto odpalało ale zaraz gasło tak jakby odcinało zapłon
"szpec" który się zabrał do pracy stwierdził z to immo padło i należy je wymienić, po czym mnie odpowiednio skasował i przez chwile było ok
niestety po 3 miesiącach problem powrócił i to w innym mieście do kolejnego mechanika (zepsuł się podczas wyjazdu)
kolejny Pan stwierdził ze to padł komp i należy szukać w nim przyczyn.
zabrał się do pracy skasował mnie jeszcze więcej i samochód oddał (znowu przez 2 miesiące było ok)
wróciłem do gliwic gdzie pracuje i mieszkam i dziś samochód znowu odmówił posłuszeństwa
po podłączeniu komputera wyskakuje błąd 17978 którego pod blokiem gdzie stoi mi auto nie dało się skasować ponieważ przy każdym odpaleniu się pojawiał.
Nie wiem już co mam robić a ciągle naprawiać jedno i to samo trochu zaczyna mnie irytować.
Czy może ktoś z Was miał podobne objawy w samochodzie.
Przepraszam jeżeli w złym miejscu umieściłem posta ale tu wydawał mi się najodpowiedniejszy.
Z góry dziękuje za pomoc
pozdrawiam Michał



luke320
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 606
Rejestracja: śr paź 27, 2010 18:19

problem ze wszystkim

Post autor: luke320 » sob maja 17, 2014 01:54

Błąd 17978:
- próba uruchomienia silnika nieprawidłowym kluczykiem
- próby manipulacji
- zwarcie przewodu przesyłania danych
- błędne kodowanie
- usterka w systemie immobilizera
- uszkodzony lub nie działa komputer sterujący immobilizerem
- nastąpiła wymiana komputera sterującego bez dopasowania immobilizera

Skutki:

- silnika pracuje przez chwilę i zatrzymuje się
- miga lampka sygnalizacyjna rozgrzewania świec.

Sposoby na usunięcie usterki:

- dopasować komputer sterujący silnikiem do immobilizera
- sprawdzić instalację i sam immobilizer

Znalezione na forum Passata.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

problem ze wszystkim

Post autor: Qto » sob maja 17, 2014 21:46

bratek_pl pisze: podczas jazdy resetował mi się komputer tak jakby gasł ale jechał dalej az wreszcie padł.
czy teraz jest tak samo czy tylko nie można odpalić i jest ww błąd ??
i co znaczy że resetował się komputer ??
bratek_pl pisze:Przepraszam jeżeli w złym miejscu umieściłem posta ale tu wydawał mi się najodpowiedniejszy.
przeniesiemy do elektryki...



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

problem ze wszystkim

Post autor: grg474 » sob maja 17, 2014 23:17

bratek_pl, szybkie pytanie - szybka odpowiedź - jakie jest twoje pojęcie o elektryce i zdolności manualne. Czy masz śrubokręt torx 25 (trzeba odkręcić licznik). Który rok auta, jaki numer licznika, czy masz kabel vag i jakieś pojęcie o jego obsłudze i ostatnie - skąd jesteś


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

bratek_pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw maja 15, 2014 21:03

problem ze wszystkim

Post autor: bratek_pl » ndz maja 18, 2014 10:59

1.mówiąc ze resetował się komputer mam na myśli to ze podczas jazdy zapalały się wszystkie kontrolki tak jak przy uruchamianiu auta po chwili gasły i resetowały się zegary czasu, przejechanych kilometrów licznik dzienny oraz stan przejechanych kilometrów wszystkich wraca do 164 bodajże tys km

2. jeśli chodzi o błąd który wyskoczył czytałem o nim miałem już wymieniony immo ale to nie pomogło

3.co do kodowania kluczyka to powinno być wszystko ok bo dopóki nie wyskoczył defekt to ja normalnie odpalałem silnik i jeździłem ty samochodem wiec wydaje mi się że to nie wina immo

4. mam jakieś pojęcie o elektryce ułomny manualnie nie jestem śrubokrętu torx nie mam ale mam kolegę z pełnym kompletem tych kluczy wiec nie będzie problemu z odkręceniem licznika

5. rok produkcji 1999 kabel z oprogramowaniem vag tez mogę mieć od kumpla to tez nie problem

6. jestem z Gliwic ;D

pozdrawiam



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

problem ze wszystkim

Post autor: grg474 » ndz maja 18, 2014 15:27

bratek_pl pisze:1.mówiąc ze resetował się komputer mam na myśli to ze podczas jazdy zapalały się wszystkie kontrolki tak jak przy uruchamianiu auta po chwili gasły i resetowały się zegary czasu, przejechanych kilometrów licznik dzienny oraz stan przejechanych kilometrów wszystkich wraca do 164 bodajże tys km
sprawdzić bezpieczniki lub wtyczki licznika - brak masy lub zasilania z bezpiecznika 11 - czasem wystarczy wypięcie wtyczki, czasem wysuniecie konkretnych przewodów z wtyczki i ich zaciśniecie lub oblutowanie \9tak np w skodach octaviach co im blokuje immo)


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości