Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

michalkoloc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn maja 05, 2014 23:30

Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro

Post autor: michalkoloc » pn maja 05, 2014 23:48

Witam. Mam problem mianowicie zakupiłem Golfa II w wersji Syncro z 1986 roku. Przełożyłem podzespoły do innego pojazdu i pojawił się problem z podłączeniem silnika. Gdyby mógł ktoś pomóc, ewentualnie podesłać jakiś schemat do tego silnika. Z tego co się orientowałem kod silnika to GX. Niestety nie posiadam juz papierow od tego pojazdu takze nie jestem pewien odnośnie kodu silnika. Numer sterownika to 811906264. Jest to sinik na pełnym wtrysku mechanicznym z dwiema pompami paliwa oraz sonda lambda. Czekam na odzew i z góry dziękuję za pomoc.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro

Post autor: jeryk10 » wt maja 06, 2014 21:08

http://obrazki.elektroda.net/8_1270220300.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

michalkoloc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn maja 05, 2014 23:30

Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro

Post autor: michalkoloc » wt maja 06, 2014 21:56

Dziękuje bardzo za ten schemat ratuje mi to życie. Moglbym prosić jeszcze o schemat zegarów i wyjaśnienie do czego sluzy zegarowy czujnik temperatury chlodziwa i gdzie on się znajduje. Dzięki za pomoc



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro

Post autor: jeryk10 » wt maja 06, 2014 22:15

Jest wkręcony w króciec wodny i jest brązowy . a służy do wtryskiwacza rozruchowego żeby na ciepłym wtrysk rozruchowy nie działał .


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

michalkoloc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn maja 05, 2014 23:30

Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro

Post autor: michalkoloc » śr maja 07, 2014 01:02

Rozumiem. A kolega nie posiada może jeszcze schematu liczników?



michalkoloc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn maja 05, 2014 23:30

Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro

Post autor: michalkoloc » śr maja 07, 2014 17:01

Nie rozumiem jeszcze jednej rzeczy kabel ktory idzie od modulu zaplonu polaczony jest do zespolu sterowania biegu jalowego i do jednego z pinow pompy paliwa. ten pin jak rozumiem zalaczany jest wtedy gdy sygnal od polozenia walu daje sygnal o ruchu i prad leci swiece i daje iskre. czy przekaznik od pompy paliwa moze byc zwykly czy jakis specjalny?? bo według mnie jezeli podlacze do zwyklego przekaznika sterowanie z pinu numer 1 z modulu zaplonu to prad nie bedzie płynął cały czas tylko bedzie przerywany. Proszę o wyjaśnienie i dzięki.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro

Post autor: Paweł Marek » pt maja 09, 2014 21:02

we wszystkich wtryskowych autach sygnał na pompe leci sekundę po włączeniu zapłonu i potem pojawia się ponownie kiedy sterownik silnika dostaje sygnał z czujnika halla w aparacie zapłonowym ( lub czujnika położenia wału w nowszych) czyli kiedy jest iskra. Czemu przekaźnik ma nie działać, on niema podtrzymania, działa wtedy kiedy dostaje sygnał sterujący non stop.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

michalkoloc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn maja 05, 2014 23:30

Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro

Post autor: michalkoloc » wt maja 13, 2014 23:11

Rzuć okiem kolego na schemat załączony wyżej i powiedz czy według tego schematu przekaznik od pomp paliwa dostaje sygnał non-stop??



michalkoloc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn maja 05, 2014 23:30

Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro

Post autor: michalkoloc » wt maja 13, 2014 23:38

Czy ktoś wie może do czego służy przekaźnik o numerach 191957917? Oznaczenia pinów w przekaźniku to 1 2 3 15 31 R.



ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro

Post autor: ssarna1 » śr maja 14, 2014 08:31

191957917 - 191 957 917 - VW - Przekaznik urzadzenia dlawiacego biegu jalowego

tyle znalazłem po necie


MK3 ADZ->AGU

michalkoloc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn maja 05, 2014 23:30

Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro

Post autor: michalkoloc » czw maja 15, 2014 11:56

Koledzy moje ponowne zapytanie odnośnie przekaźnika pompy paliwa. Dzieje się tak jak myslałem. Podłączyłem przekaźnik jak na schemacie wyżej tylko sterowanie minusem wziąłem z pinu nr. 1 ze sterowania biegu jałowego i załącza mi go po przekręceniu stacyjki na jakieś dwie sekundy ale gdy odpale auto to zaczyna impulsować. Na schemacie widnieje przekaźnik 5 pinowy tylko nie moge się zorientować co to za typ.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości