Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pn maja 05, 2014 23:30
Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro
Witam. Mam problem mianowicie zakupiłem Golfa II w wersji Syncro z 1986 roku. Przełożyłem podzespoły do innego pojazdu i pojawił się problem z podłączeniem silnika. Gdyby mógł ktoś pomóc, ewentualnie podesłać jakiś schemat do tego silnika. Z tego co się orientowałem kod silnika to GX. Niestety nie posiadam juz papierow od tego pojazdu takze nie jestem pewien odnośnie kodu silnika. Numer sterownika to 811906264. Jest to sinik na pełnym wtrysku mechanicznym z dwiema pompami paliwa oraz sonda lambda. Czekam na odzew i z góry dziękuję za pomoc.
Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro
http://obrazki.elektroda.net/8_1270220300.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pn maja 05, 2014 23:30
Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro
Dziękuje bardzo za ten schemat ratuje mi to życie. Moglbym prosić jeszcze o schemat zegarów i wyjaśnienie do czego sluzy zegarowy czujnik temperatury chlodziwa i gdzie on się znajduje. Dzięki za pomoc
Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro
Jest wkręcony w króciec wodny i jest brązowy . a służy do wtryskiwacza rozruchowego żeby na ciepłym wtrysk rozruchowy nie działał .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pn maja 05, 2014 23:30
Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro
Rozumiem. A kolega nie posiada może jeszcze schematu liczników?
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pn maja 05, 2014 23:30
Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro
Nie rozumiem jeszcze jednej rzeczy kabel ktory idzie od modulu zaplonu polaczony jest do zespolu sterowania biegu jalowego i do jednego z pinow pompy paliwa. ten pin jak rozumiem zalaczany jest wtedy gdy sygnal od polozenia walu daje sygnal o ruchu i prad leci swiece i daje iskre. czy przekaznik od pompy paliwa moze byc zwykly czy jakis specjalny?? bo według mnie jezeli podlacze do zwyklego przekaznika sterowanie z pinu numer 1 z modulu zaplonu to prad nie bedzie płynął cały czas tylko bedzie przerywany. Proszę o wyjaśnienie i dzięki.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro
we wszystkich wtryskowych autach sygnał na pompe leci sekundę po włączeniu zapłonu i potem pojawia się ponownie kiedy sterownik silnika dostaje sygnał z czujnika halla w aparacie zapłonowym ( lub czujnika położenia wału w nowszych) czyli kiedy jest iskra. Czemu przekaźnik ma nie działać, on niema podtrzymania, działa wtedy kiedy dostaje sygnał sterujący non stop.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pn maja 05, 2014 23:30
Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro
Rzuć okiem kolego na schemat załączony wyżej i powiedz czy według tego schematu przekaznik od pomp paliwa dostaje sygnał non-stop??
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pn maja 05, 2014 23:30
Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro
Czy ktoś wie może do czego służy przekaźnik o numerach 191957917? Oznaczenia pinów w przekaźniku to 1 2 3 15 31 R.
Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro
191957917 - 191 957 917 - VW - Przekaznik urzadzenia dlawiacego biegu jalowego
tyle znalazłem po necie
tyle znalazłem po necie
MK3 ADZ->AGU
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pn maja 05, 2014 23:30
Podłączenie silnika 1,8 Golf II Syncro
Koledzy moje ponowne zapytanie odnośnie przekaźnika pompy paliwa. Dzieje się tak jak myslałem. Podłączyłem przekaźnik jak na schemacie wyżej tylko sterowanie minusem wziąłem z pinu nr. 1 ze sterowania biegu jałowego i załącza mi go po przekręceniu stacyjki na jakieś dwie sekundy ale gdy odpale auto to zaczyna impulsować. Na schemacie widnieje przekaźnik 5 pinowy tylko nie moge się zorientować co to za typ.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości