Witam
Mam problem z doborem pilota do modułu komfortu [ 1J0 959 799 N ] interesuje mnie możliwość zakodowania go pod centralny zamek i immo. Znalazłem coś na allegro za ok 130zł, ale ani 1 z nich nie miał podobnego oznaczenia, na sklepach internetowych też nic :/
A coś takiego pewnie by nie działało? http://allegro.pl/pilot-kluczyk-scyzory ... 92009.html
Jaki kupić pilot i gdzie?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz mar 30, 2014 11:04
Jaki kupić pilot i gdzie?
Witam kolego sam mam jedne pilot do swojego auta i też bym sprawił sobie drugi z tym że myślałem o zakupie pilota ze szrotu z rozbitego auta dorobić nowy grot i zakodować imo.Z tym że nie wiem czy to dobre rozwiązanie??/ czy nie lepiej kupić właśnie coś takiego z alledrogo ???.
Jaki kupić pilot i gdzie?
Witam
Podczas kupna auta handlarz dorzucił mi zapasowy kluczyk nawet nie przyszło mi do głowy, że to może być kluczyk nie od tego auta. Kluczyk wygląda identycznie jak ten z aukcji od Maćka_MKIV. Dorobiłem grot koszt 30 pln. Mhz się zgadzały i to w sumie najważniejsze jeżeli chodzi o centralny. Bo dopisanie do centralnego jest banalnie proste. oryginał do stacyjki na zapłon, drugi klucz do drzwi i trzeba przytrzymać na zamknięciu i naciskać guziki aż trąbnie samochód i po sprawie. W ten sposób centralny działa.
Z imo jest większy problem bo trzeba dodać pin z klucza do zegarów. Nie udało mi się tego zrobić. Kablem który posiadam udało mi się wyłączyć imo w samochodzie, kontrolka miga na zegarach ale jechać można wiec traktuje ten drugi jako awaryjny w razie czego. Co do używanych kluczy to raczej bym nie ryzykował, może inaczej na moim przykładzie oryginalny kluczyk działa mi z 1m odlgłości a czasami muszę pod samą szybę praktycznie zbliżyć wtedy otwiera samochód, ale ten kluczyk nowy drugi o którym pisałem z 20-30 m działa. Myślałem, że problem jest w samochodzie w module komfortu. Na szczęście to tylko kluczyk (podobno w układzie jest jakiś kwarc coś się z nim dzieje dlatego spada zasięg klucza) tematy oklepane na forach. 1 m a 30m jest różnica.
Podczas kupna auta handlarz dorzucił mi zapasowy kluczyk nawet nie przyszło mi do głowy, że to może być kluczyk nie od tego auta. Kluczyk wygląda identycznie jak ten z aukcji od Maćka_MKIV. Dorobiłem grot koszt 30 pln. Mhz się zgadzały i to w sumie najważniejsze jeżeli chodzi o centralny. Bo dopisanie do centralnego jest banalnie proste. oryginał do stacyjki na zapłon, drugi klucz do drzwi i trzeba przytrzymać na zamknięciu i naciskać guziki aż trąbnie samochód i po sprawie. W ten sposób centralny działa.
Z imo jest większy problem bo trzeba dodać pin z klucza do zegarów. Nie udało mi się tego zrobić. Kablem który posiadam udało mi się wyłączyć imo w samochodzie, kontrolka miga na zegarach ale jechać można wiec traktuje ten drugi jako awaryjny w razie czego. Co do używanych kluczy to raczej bym nie ryzykował, może inaczej na moim przykładzie oryginalny kluczyk działa mi z 1m odlgłości a czasami muszę pod samą szybę praktycznie zbliżyć wtedy otwiera samochód, ale ten kluczyk nowy drugi o którym pisałem z 20-30 m działa. Myślałem, że problem jest w samochodzie w module komfortu. Na szczęście to tylko kluczyk (podobno w układzie jest jakiś kwarc coś się z nim dzieje dlatego spada zasięg klucza) tematy oklepane na forach. 1 m a 30m jest różnica.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 30 gości