Skrz. bezpieczników i przekaźników mk2/mk3/passat b3

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

Skrz. bezpieczników i przekaźników mk2/mk3/passat b3

Post autor: kappi » pn lut 24, 2014 00:10

Witam. ABF spięty z instalacją z mk2 i wszystko jest na kostkach tego typu:
Obrazek

brakuje przekaźnika nr 30 ale też przydało by się to jednak połączyc ze skrzynką od mk3/passat b3. I teraz jest sprawa. Czy skrzynki z mk3/b3 tez byly na takich "kostkach" czy w tych autach z ABFem były tylko tego rodzaju:
Obrazek

za pomoc bede mega wdzięczny :pub:


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
spirit77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 358
Rejestracja: pt sie 04, 2006 04:35
Lokalizacja: WOR

Skrz. bezpieczników i przekaźników mk2/mk3/passat b3

Post autor: spirit77 » pn lut 24, 2014 00:21

Możesz to zrobić bez tego przekaźnika nr.30 lub 32, ja w sciro zrobiłem zasilanie kompa Digi I przez zwykły przekaźnik w dodatkowej podstawce wpiętej u góry skrzynki. Jak chcesz to w następny weekend sprawdzę jak ten przekaźnik nr.30 jest zrobiony w instalacji digifanta z Golfa I Cabrio na tym samym typie skrzynki co w górnym zdjęciu, lecz jest on jak dobrze pamiętam w dodatkowej podstawce. Co do skrzynki przekaźników, już w Golfie II po lifcie był ten typ skrzynki z dolnego zdjęcia.


Było: Scirocco GT II 91 RIP
Jest: Scirocco GT II 90
Jest: Scirocco 82

ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Skrz. bezpieczników i przekaźników mk2/mk3/passat b3

Post autor: -=ren=- » śr lut 26, 2014 01:00

przekaźnik nr 30 daje Ci tylko +12V po kluczyku przez diodę na sterownik silnika. Jak jesteś sprytny to sobie łatwo z tym poradzisz... To pierwsze zdjęcie to stara skrzynka z przed 89 roku. Według mnie ABFy miały wiązki tylko i wyłącznie pod skrzynki z tego drugiego zdjęcia. Jednak do uruchomienia silnika nie potrzeba wiele jak zapewne juz zauważyłeś... Polecam poszukać w internetach a2resource i tam szukać info na temat elektryki, często poruszane na forum... poza tym jest na forum cały faq jak się "swapuje" elektrykę między starym typem a nowym typem skrzynki...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

Skrz. bezpieczników i przekaźników mk2/mk3/passat b3

Post autor: kappi » śr lut 26, 2014 18:17

ok dzięki za info :bajer:


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Młody Golfiarz
Vag Nysa
Vag Nysa
Posty: 459
Rejestracja: ndz lip 28, 2013 20:39
Lokalizacja: Nysa

Skrz. bezpieczników i przekaźników mk2/mk3/passat b3

Post autor: Młody Golfiarz » śr lut 26, 2014 22:37

Witam podepnę się pod temat :D
Mam pytanie czy skrzynka bezpieczników w Golfie mk. II była inaczej umiejscowiona przed i po 89 ( stary i nowy typ )



Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

Skrz. bezpieczników i przekaźników mk2/mk3/passat b3

Post autor: kappi » śr lut 26, 2014 23:42

co masz na myśli pisząc "umiejscowiona" ??


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Młody Golfiarz
Vag Nysa
Vag Nysa
Posty: 459
Rejestracja: ndz lip 28, 2013 20:39
Lokalizacja: Nysa

Skrz. bezpieczników i przekaźników mk2/mk3/passat b3

Post autor: Młody Golfiarz » czw lut 27, 2014 00:08

Czy nowy typ nie jest bardziej w stronę drzwi a stary w stronę tunelu ? Mam półkę amerykańską pod klimę i klapka na bezpiecznik ( nawet jest naklejona rozpiska , tylko ta klapka nie jest duża może wielkości linijki ? ) jest w miejscu w mojej starej eu tam gdzie vag service :crazy: Ogólnie wydaje sie to bez sensu no ale tak jest :D Tam gdzie powinna być tak klapka jak w eu to jest półka którą przy rzeźbie nożem można wyciągną i mieć dostęp do bezpieczników ale nie będę za każdym razem rzeźbić nożem żeby wymienić bezpiecznik :kac: Jutro zrobię jeszcze fotki



Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

Skrz. bezpieczników i przekaźników mk2/mk3/passat b3

Post autor: kappi » czw lut 27, 2014 01:03

to zrób fotke żeby było bardziej obrazowo, bo szczerze mówiąc nie "macałem" półki pod klime US.
ogółem pozycja skrzynki jest chyba taka sama bo zbytnio nie ma jej gdzie w strone tunelu przesuwać


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Młody Golfiarz
Vag Nysa
Vag Nysa
Posty: 459
Rejestracja: ndz lip 28, 2013 20:39
Lokalizacja: Nysa

Skrz. bezpieczników i przekaźników mk2/mk3/passat b3

Post autor: Młody Golfiarz » czw lut 27, 2014 08:52

Obrazek
Jak widać na zdjęciu jest klapka która na odwrocie ma rozpiskę bezpieczników po ang. , idąc w strone drzwi wycięcie na kolumnę kierowniczą i nieszczęsna półka którą trzeba rzeźbić żeby ją otworzyć a za nią będą bezpieczniki :crazy:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 8 gości