podłaczenie mantek z mk1 do mk3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: sob paź 15, 2011 10:18
- Lokalizacja: malopolskie
podłaczenie mantek z mk1 do mk3
witam mam abf w scirocco mk1 i chce podłaczyc stary licznik i nie wiem jak podłaczyc obrotomierz
Ostatnio zmieniony pn mar 03, 2014 11:33 przez marcin192168, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: sob paź 15, 2011 10:18
- Lokalizacja: malopolskie
podłączenia obrotomierza z abf do mk1
a który to pin w kostce licznika , bo całą instalcje mam z ibizy abf i ,jak to jest w obrotomierzu plus minus i ten sygnał ?
podłączenia obrotomierza z abf do mk1
Jak masz nie pociętą wiązkę ze sciro to na podstawie schematu ustalisz który pin odpowiada za obrotomierz, tutaj masz link do opisu wiązki starego typu.
http://www.clubgti.com/showthread.php?219775" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubgti.com/showthread.php?219775" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: sob paź 15, 2011 10:18
- Lokalizacja: malopolskie
podłączenia obrotomierza z abf do mk1
Zobacz na tej stronie, strony 10 i 11 w pdf. Widać na schemacie podpięcie Obrotomierza, nawet średnio ogarnięty człowiek powinien to ogarnąć i nie trzeba znać niemieckiego żeby zrozumieć.
http://vwa1.dadoghouse.com/wp-content/u ... ircuit.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vwa1.dadoghouse.com/wp-content/u ... ircuit.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: sob paź 15, 2011 10:18
- Lokalizacja: malopolskie
podłączenia obrotomierza z abf do mk1
ale mi potrzeba shematu z seata ibizy bo ten shemat co mi wysłałes jest z mk1
podłączenia obrotomierza z abf do mk1
Wyraźnie napisałeś że chcesz podpiąć obrotomierz i nie wiesz jak. To ci napisałem że w komorze wpinasz się pod pin 1 w cewce i nic więcej nie trzeba kombinować, dodatkowo dodałem schemat elektryki z MK I żebyś wiedział który przewód w ory wiązce jest od obrotomierza. Chyba że pociąłeś wiązki z dawcy i ory wiązkę bez głowy i nie wiesz jak to teraz pokleić, najlepiej chyba zrobisz jak zaprowadzisz auto do elektryka co ci to wykona jak należy za konkretne pieniądze.
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: sob paź 15, 2011 10:18
- Lokalizacja: malopolskie
podłączenia obrotomierza z abf do mk1
aha w cewce pod klapka jest pin tak czy wlutować sie w pierwszy pin ,tylko ten shemat jest strasznie nieczytelny i nie moge znaleść licznika a co dopiero obrotka
podłączenia obrotomierza z abf do mk1
Pod klapką masz śrubę oznaczoną 1, możesz też po sprawdzeniu miernikiem wlutować się w przewód przy wtyczce do cewki. Na schemacie z drugiego linku popatrz na stronie 10 za elementem N czyli cewką oraz za elementem G5 na stronie 11 czyli obrotomierzem. Jak sobie ściągniesz tego pdf to możesz go sobie powiększyć, akurat ten opis elektryki jest bardzo czytelny.
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: sob paź 15, 2011 10:18
- Lokalizacja: malopolskie
podłączenia obrotomierza z abf do mk1
wiem jest czytelny ale nie wiadomo o co chodzi gdzie jest plus i miinus do obrotomierza i gdzie ta wtyczka licznika
podłączenia obrotomierza z abf do mk1
Do obrotomierza nie potrzebujesz dwóch przewodów, wystarczy jeden z pinu 1 na cewce z impulsami z halla na aparacie zapłonowym. Wrzuć jakieś zdjęcie wiązki która idzie do deski, tylko dobrej jakości i żeby nie było to jakaś plątanina bo wtedy można wróżyć z fusów. Na pewno jakoś rozwiążemy ten rebus.
-
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: sob paź 15, 2011 10:18
- Lokalizacja: malopolskie
podłączenia obrotomierza z abf do mk1
Na podstawie schematu i zdjęcia rozwiązanie zagadki na szybko. Od góry zdjęcia patrząc :
T10/1 Nieb/Czerw. Lampka kontrolna kierunków.
T10/2 Nieb/Biały. Lampka kontrolna świateł drogowych ?. (najlepiej sprawdzić miernikiem przewód w wtyczce i zasilanie żarówki)
T10/3 Czerwony. Obrotomierz.
T10/4 Nie widać wyraźnie na zdjęciu ale zgaduje że to Brązowy czyli masa.
T10/5 Szary/Nieb. Podświetlenie.
T10/6 Czarny. Stabilizator napięcia.
T10/7 Fiolet/Czarny. Wskaźnik poziomu paliwa.
T10/8 Nieb/Żółty. Wskaźnik temp cieczy.
T10/9 Niebieski. Lampka kontrolna ładowania.
T10/10 Nieb/Czarny. Lampka kontrolna ciśnienia oleju.
T10/1 Nieb/Czerw. Lampka kontrolna kierunków.
T10/2 Nieb/Biały. Lampka kontrolna świateł drogowych ?. (najlepiej sprawdzić miernikiem przewód w wtyczce i zasilanie żarówki)
T10/3 Czerwony. Obrotomierz.
T10/4 Nie widać wyraźnie na zdjęciu ale zgaduje że to Brązowy czyli masa.
T10/5 Szary/Nieb. Podświetlenie.
T10/6 Czarny. Stabilizator napięcia.
T10/7 Fiolet/Czarny. Wskaźnik poziomu paliwa.
T10/8 Nieb/Żółty. Wskaźnik temp cieczy.
T10/9 Niebieski. Lampka kontrolna ładowania.
T10/10 Nieb/Czarny. Lampka kontrolna ciśnienia oleju.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 23 gości