Witam ostatnio zgubiłem klucz od swojego vw i kupiłem drugiego na części. zmieniłem stacyjkę i po wymianie nie odpala , tylko na ok 2-3 s . kupiłem kabel aby go podpiąć pod vag'a i wyskoczyło ,że zablokowany jest sterownik silnika. Że ma problem z immo , cały czas jakiś błąd wyskakuje . co mam zrobić , nie mam żadnej kartki ani nic z kodem klucza itd. Jak to ogarnąć czy muszę jeszcze coś wyciągnąć z tamtego aby odpalił . Proszę o pomoc bo już nie mam siły do niego.
Z góry bardzo dziękuje za pomoc;)
Po wymianie stacyjki problem z immo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Po wymianie stacyjki problem z immo
Daj komuś puszkę immo zczyta pin i zakoduje nowy transponder , lub zrobi to na aucie .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 24 gości