Nowy akumulator , ubytki prądu .
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: pn sie 26, 2013 21:18
Nowy akumulator , ubytki prądu .
Witam , z jakiś tydzień temu golf (1.6 sr ) zaczął słabo palić , więc pomyślałem że akumulator , ale najpierw dla pewności podjechałem do elektryka i okazało się że był słabo doładowywany przez alternator coś k (13.5) , więc założył nowy przewód od alternatora do akumulatora i napięcie wzrosło do coś około (14.1) , wszystko by było dobrze , no ale akumulator już wyczerpał swoje życie , więc kupiłem nowy , po założeniu inny samochód, zamki zaczęły się otwierać no i oczywiście zaczął lepiej palić , po powrocie do domu wpiąłem urządzonko do pomiaru prądu z zapalniczkę , no i pokazało , że akumulator jest słaby , nie mam , już pojęcie co może być , proszę o pomoc .
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: pn sie 26, 2013 21:18
Nowy akumulator , ubytki prądu .
W zapalniczke to se mozesz palca wsadzić. Napięcie aku mierzysz bezpośrednio na zaciskach, wystarczy do tego zwykły miernik uniwersalny.
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: pn sie 26, 2013 21:18
Nowy akumulator , ubytki prądu .
Heh , kolego jak się nie znasz nie komentuj , czuć wyraźny ubytek prądu , bo ciężko ma odpalić .
Ostatnio zmieniony czw sty 09, 2014 22:40 przez przemek2938, łącznie zmieniany 1 raz.
Nowy akumulator , ubytki prądu .
moze jak odpalasz to rozrusznik kreci ciezko i ciezko odpalic a wydaje sie ze slabe napiecie jest
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: pn sie 26, 2013 21:18
Nowy akumulator , ubytki prądu .
tylko najgorzej mnie niepokoi czemu taki ubytek prądu się zrobił , w końcu nowy akumulator , 11.9 trochę mało , przez chwilę po zgaszeniu utrzymuje się 12,1 , ale po około 30 min spada .
Nowy akumulator , ubytki prądu .
sprawdź ładowanie, sprawdź napięcie spoczynkowe po wyłączeniu motoru oraz sprawdź pobór energii na wyłączonym zapłonie. I tak jak pisze sasza1.6, pomiary rób na akumulatorze a nie na zapalniczce.
Nowy akumulator , ubytki prądu .
Jeżeli jest to nowy akumulator i po nocy masz 11,9V to potwierdź to jak możesz na innym mierniku i reklamuj go.
Nowy akumulator , ubytki prądu .
a z reklamacji dostanie odpowiedź, że akumulator jest sprawny, tylko go trzeba doładować. Jak jest problem z instalacją, to nawet akumulator z kombajnu będzie się rozładowywał. Na początku trzeba sprawdzić gdzie jest przyczyna a następnie reklamacje itd.
Nowy akumulator , ubytki prądu .
Być może masz upływność w instalacji ćoś kradnie prąd.
Jak samochód chodzi na wolnych obrotach to na zaciskach akumulatora powinien mieć napięcie 14V +/- 0.2V a w stanie wygaszonego silnika około 12,6V jak jest mniej to:
Podpinasz amperomierz i sprawdzasz ile ciągnie z aku przy zamkniętych drzwiach nie więcej niż 0,05A
Jak samochód chodzi na wolnych obrotach to na zaciskach akumulatora powinien mieć napięcie 14V +/- 0.2V a w stanie wygaszonego silnika około 12,6V jak jest mniej to:
Podpinasz amperomierz i sprawdzasz ile ciągnie z aku przy zamkniętych drzwiach nie więcej niż 0,05A
Nowy akumulator , ubytki prądu .
Witam!
Ja mam podobny problem. Rozladowuje akumulator co jakis czas. Dodam ze na starym bylo podobnie i na pol rocznym znowu sie to zaczelo dziac. Dlatego podejzewam ze cos z zakamarkow ciagnie prad.
Mierzylem miernikiem w spoczynku, po okolo 1 godzinie zeby sie calkowicie wygasila elektronika, sciagnalem kleme minusowa czerwony do klemy, czarny do slupka - w aku i w zakresie do 20 pomiar wyskakuje 11,70 po przestawieniu na 200 pokazuje 11,7. Chyba cos z tymi odczytami nie hallo jest.
Dodam ze aku od czasu do czasu wyzionie ducha. Mimo ze dzien w dzien robi kolo 60 km. Zdazy sie w koncu ranek (raz w tygodniu) ze go nie odpale.
Ladowanie podczas odpalonego w normie czyli 14,2.
Ja mam podobny problem. Rozladowuje akumulator co jakis czas. Dodam ze na starym bylo podobnie i na pol rocznym znowu sie to zaczelo dziac. Dlatego podejzewam ze cos z zakamarkow ciagnie prad.
Mierzylem miernikiem w spoczynku, po okolo 1 godzinie zeby sie calkowicie wygasila elektronika, sciagnalem kleme minusowa czerwony do klemy, czarny do slupka - w aku i w zakresie do 20 pomiar wyskakuje 11,70 po przestawieniu na 200 pokazuje 11,7. Chyba cos z tymi odczytami nie hallo jest.
Dodam ze aku od czasu do czasu wyzionie ducha. Mimo ze dzien w dzien robi kolo 60 km. Zdazy sie w koncu ranek (raz w tygodniu) ze go nie odpale.
Ladowanie podczas odpalonego w normie czyli 14,2.
KINKEY
FAN AC MILAN 7 KOLEJARZ RAWICZ
FAN AC MILAN 7 KOLEJARZ RAWICZ
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Nowy akumulator , ubytki prądu .
KINKEY pisze:20
jakieś jednostki by się przydały...KINKEY pisze:200
czym to mierzysz ??
jak masz uwalony miernik i mierzysz na obwodzie bez bezpiecznika (zwykle do 20A) to pomimo zmiany ustawień zakresu wynik będzie taki sam...jedynie przecinek będzie się przesuwał wbrew logiki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości