Witam,
problem jest taki, że auto nie pali na wszystkie cylindry (podejrzewam) tak jak w temacie, ale napiszę w jakich okolicznościach to się stało. Na forum nic podobnego nie znalazłem.
Jechałem ostatnio swoim golfem i coś zaczęło jakby stukać lekko ale po chwili przestało. Potem po jakimś czasie znowu nim jechałem i znowu zaczęło stukać i nagle zaczął tak dziwnie głośno chodzić, stracił moc praktycznie. Jakos dokulałem się do domu i sprawdziłem kable WN ale w mojej ocenie wyglądały normalnie. Pytanie jest takie czy ktoś miał podobny problem i mógłby zalecić od czego konkretnie zacząć sprawdzenie zapłonu. Wiem, że należy przede wszystkim sprawdzić świece ale jeszcze tego nie zrobiłem bo nie bardzo miałem kiedy. dziwi mnie tylko, że stało się to podczas jazdy i to tak stopniowo, dlatego w ogóle pytam bo może ktoś będzie wiedział po takich "objawach" co może być przyczyną. Znalazłem w internecie temat podobny gdzie było napisane że wymiana kopułki świec i kabli i tak nie pomogła. dodam jeszcze, że mam w nim instalację gazową ale to nie ma znaczenia bo na benzynie i gazie objawy są takie same. Pozdrawiam.
Nie pali na wszystkie cylindry.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nie pali na wszystkie cylindry.
Witam ponownie,
zanim udałem się zmierzyć ciśnienie sprawdziłem przewody, kopułkę, świece i wszystko było ok. W międzyczasie spotkałem znajomego mechanika, który się temu przyjrzał i stwierdził to co chyba chciałeś zasugerować - winna jest uszczelka pod głowicą. Także temat do zamknięcia. Dziękuję
zanim udałem się zmierzyć ciśnienie sprawdziłem przewody, kopułkę, świece i wszystko było ok. W międzyczasie spotkałem znajomego mechanika, który się temu przyjrzał i stwierdził to co chyba chciałeś zasugerować - winna jest uszczelka pod głowicą. Także temat do zamknięcia. Dziękuję
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości