Witam,
Pojawił mi się w trasie problem. Zgasiłem samochód na postoju, zdążył ostygnąć i chciałem jechać dalej. Odpalam a tu kontrolka aku się świeci i brak wspomagania. Czy walnięty alternator(bo tak pewnie jest) może spowodować brak wspomagania?
Macie jakieś pomysły?
Golf IV 1.4 16V AKQ
Brak ładowania i wspomagania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak ładowania i wspomagania
Było:
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Brak ładowania i wspomagania
Sprawa jest o tyle ciężka, że ten samochód jest oddalony ode mnie, bo najzwyczajniej go pożyczyłem. Czy jeśli strzelił pasek to może kontynuować jazdę jeszcze przez jakiś czas po prostu bez ładowania i wspomagania?
Jak wygląda sprawa z ew naprawą? Wystarczy założyć nowy pasek czy mogło się coś poprzestawiać?
EDIT:
OK, już wszystko wiem, strzelił pasek (kolega Qto jak zwykle ma rację ). Do dojechania jest ok 50km, dobrze, że jest zima to jakoś schłodzi ten silnik bardziej.
Orientuje się może ktoś z Was, czy droga jest wymiana, ew czy dam radę zrobić to sam?
Jak wygląda sprawa z ew naprawą? Wystarczy założyć nowy pasek czy mogło się coś poprzestawiać?
EDIT:
OK, już wszystko wiem, strzelił pasek (kolega Qto jak zwykle ma rację ). Do dojechania jest ok 50km, dobrze, że jest zima to jakoś schłodzi ten silnik bardziej.
Orientuje się może ktoś z Was, czy droga jest wymiana, ew czy dam radę zrobić to sam?
Było:
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Brak ładowania i wspomagania
Pompa wody na rozrządzie więc nie przegrzeje się.dr.house pisze:Czy jeśli strzelił pasek to może kontynuować jazdę jeszcze przez jakiś czas po prostu bez ładowania i wspomagania?
Będzie jechał aż sie prąd skończy.
Jeśli pasek pękł ze starości to zapewne sama wymiana wystarczy. Gorzej jak pękł przez przeciążenie od któregoś z napędzanych agregatów.dr.house pisze:Jak wygląda sprawa z ew naprawą? Wystarczy założyć nowy pasek czy mogło się coś poprzestawiać?
Brak ładowania i wspomagania
Myślałem, że pękł ze starości, ale mechanik po obejrzeniu stwierdził, że do wymiany jest napinacz i jego łapa, policzył 200zl za napinacz i łapę 40zł za pasek + robocizna...
Było:
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości