spadek napięcia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
spadek napięcia
Witam, mam pytanie bo wymieniłem kiedyś regulator napięcia ponieważ miałem zbyt duże ładowanie. Na nowym było w normie jak sprawdziłem po wymianie. Dzisiaj z ciekawości sprawdziłem jeszcze raz i okazało się ze na klemach miałem 13,5 bez obciążenia a na alternatorze 14,2 i kabel który jest przy akumulatorze był dość ciepły. Zrobiłem autem kilka km i jak wróciłem do domu znów sprawdziłem i było już 14,05 na aku a na alternatorze 14,2(kabel był już zimny). wydaje mi się ze to i tak zbyt duży spadek. Co może być przyczyną. Zauważyłem luźną klemę minus przy akumulatorze ale nie wiem czy to przyczyna. Jutro posprawdzam jeszcze połączenia alter.-rozr.- aku. oraz masę do silnika.
Doradźcie mi co może być przyczyną i co powinienem sprawdzić jeszcze,
Doradźcie mi co może być przyczyną i co powinienem sprawdzić jeszcze,
spadek napięcia
Dexter18, posprawdzaj i przeczyść wszystkie połączenia , następnie dobrze podokręcaj i to powinno pomóc
spadek napięcia
Poczyściłem połaczenia i teraz na klemach mam 14.35 a na alternatorze 14.6 wiec spadek i tak jest ale ładowanie i tak jest w normie. To jest bez obciążenia ale z obciązeniem to jak spadnie to i tak powyżej 14 powinno być
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
spadek napięcia
Taka różnica to juz norma ale większa może śwoadczyć o kiepskim połączeniu altka kablem plusowym
z aku - to miejsce co się robi ciepłe może znaczyć że są tam połamane kabelki w izolacji. Ale zdarza się też że masa źle przepływa z silnika do altka, bo połączenia altka do łapy pokrywają się tlenkiem , trzeba wtedy przylegające powierzchnie oczyścić i pamiętac o porządnym dokręceniu śrub mocujących alternator
z aku - to miejsce co się robi ciepłe może znaczyć że są tam połamane kabelki w izolacji. Ale zdarza się też że masa źle przepływa z silnika do altka, bo połączenia altka do łapy pokrywają się tlenkiem , trzeba wtedy przylegające powierzchnie oczyścić i pamiętac o porządnym dokręceniu śrub mocujących alternator
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz sie 23, 2009 13:20
- Lokalizacja: Bieszczady
- Kontakt:
spadek napięcia
Ja mam znowu problem taki ze od czasu do czasu po uruchomieniu silnika zapala się kontrolka ładowania, jak dodam gazu to gaśnie na stałe i tak mi się zdarza 1/10 uruchomień silnika. Wie ktoś coś o tym albo możne domniemywać co się dzieje ??
z silnika VW nie wycieka olej, one tak zaznaczaja swój teren :D
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz sie 23, 2009 13:20
- Lokalizacja: Bieszczady
- Kontakt:
spadek napięcia
no własnie mechanikiem nie jestem ale tak mi sie wydawało ze to moga być szczotki które juz się docierają. Jaki jest koszt napraw m.wiecej i czy jakieś lepsze szczotki mozna kupić czy obojetne ??:)
z silnika VW nie wycieka olej, one tak zaznaczaja swój teren :D
spadek napięcia
Do golfa II są minimum 2 typy regulatorów, jeden jest taki czarny cały plastikowy i kosztuje około 40-50zł natomiast drugi taki za białym koło 25 zł. Niewiem czy jest sens wymieniać same szczotki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości