Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.

Post autor: Qto » ndz gru 29, 2013 22:35

grg474 pisze:czytając to dochodze do wniosku że masz 3 przewody w urządzeniu które wymaga 2
w tych "automatach" są trzy kabelki...masa i dwa plusy, jeden plus załącza przekaźnik a drugi rozłącza



adijed
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr kwie 11, 2007 22:50
Lokalizacja: Biłgoraj

Re: Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.

Post autor: adijed » pn gru 30, 2013 02:11

mam zestaw bez przekaźników, a jakie by dokupić by to śmigało



Awatar użytkownika
Damian92
NEB-raska...
NEB-raska...
Posty: 1837
Rejestracja: pn gru 28, 2009 23:55
Lokalizacja: Elbląg

Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.

Post autor: Damian92 » pn gru 30, 2013 09:21

Qto, tak, wiem - ale dużo osób powie, że po co mu przekaźnik skoro ma automat :pub:



Awatar użytkownika
kamilx94
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn paź 07, 2013 20:51

Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.

Post autor: kamilx94 » wt sty 21, 2014 01:37

może ktoś dokładnie napisać jak podłączyć się do tych postojowek ? mam ten kabelek tylko gdzieś do nich połączyć ?
nie mam żadnych kostek ani bezpieczników.

caly zestaw jaki mam to to : Obrazek

proszę o pomoc



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.

Post autor: Qto » wt sty 21, 2014 02:33

kamilx94 pisze:może ktoś dokładnie napisać jak podłączyć się do tych postojowek ?
ale co tu opisywać ?? odizolować przewód od postójówki i dolutować ten co ledów...albo przeciąć i sztukować - jak wolisz



Awatar użytkownika
kamilx94
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn paź 07, 2013 20:51

Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.

Post autor: kamilx94 » wt sty 21, 2014 09:45

czyli najnormalniej połączyć te dwa w jeden ?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.

Post autor: Qto » wt sty 21, 2014 11:16

no tak



Awatar użytkownika
kamilx94
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn paź 07, 2013 20:51

Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.

Post autor: kamilx94 » wt sty 21, 2014 14:48

a nie musze mieć żadnych kostek ani dodatkowych bezpieczników ?

i jak podpiąć ten kabel do skrzynki w aucie ? do tego zapłonu. wiem gdzie jest, ale czy jakoś zachaczyć ten kabelek czy coś dorobić ?

sorry, że tak pytam, ale jestem laikiem.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.

Post autor: Qto » wt sty 21, 2014 17:22

podjedź do elektryka - poważnie



Awatar użytkownika
kamilx94
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn paź 07, 2013 20:51

Zapłon stacyjki = światła do jazdy dziennej.

Post autor: kamilx94 » czw sty 23, 2014 18:57

dobra, podłączyłem wszystko , ale nie mogę podłączyc kabla do plusa do postojówek. w postojówkach mam brązowy i żółto-fioletowy kablel i plus jest w żółto-fioletowym.
i teraz jak ten kabel tam podłączyć/wcisnąć ? nie wiem czy można te kabelki wyciągnąć z tych postojówek, nie rwałem na chama.

pozostało jeszcze tylko znaleźć kabel od stacyjki. Nie bardzo wiem jak go zlokalizować, słyszałem że znajdę go gdzieś pod maska w okolicy akumulatora.
Proszę o pomoc w podłączeniu tego kabelka (nie znam sie na elektryce wiec prosiłbym o opis jak dla blondynki ;)
Z góry dziękuje



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości