Witam! Pytanie takie zasadnicze, bo w mk3 1.8ABS mam zamontowaną sondę 1przewodową. Jednak ona coś kuleje, tzn. zawiesza się. Wyczytałem, że warto spróbować poprawić masę sondy. Wyczyściłem wszystko ładnie jednak za wiele nie pomogło, więc sonda do wymiany. Jako, że nowe dobre sondy troszkę kosztują, a używaną 1przewodową ciężko znaleźć, tak znalazłem w domu 3 sondy 3 i 4 przewodowe z golfa II i golfa III. Wg numerów pochodzą z golfa 1.3 i 1.8 na wielopunktowym wtrysku. Pytanie czy te sondy będą pracować poprawnie? Wydaje mi się, że tak bo napięcie pracy jest chyba takie samo, gwint też powinien być ten sam, a grzałki po prostu nie będę podłączał, skoro poprzednia nie była w nią wyposażona.
Pytanie: będzie to działać czy nie?
Zmiana sondy lambda z 1przewodowej na 3-4przewodową
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
- Lokalizacja: Jarosław
Zmiana sondy lambda z 1przewodowej na 3-4przewodową
Grzałki muszą być podłączone nie ma takiej opcji ze nie .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
- Lokalizacja: Jarosław
Zmiana sondy lambda z 1przewodowej na 3-4przewodową
1. Dlaczego musi być podłączona grzałka? Sonda jest w kolektorze wydechowym, także temperatura pracy powinna być odpowiednia.
2. Jak już muszę podłączyć tą grzałkę, do zasilania czego najlepiej podłączyć grzałkę, żeby za wiele nie sztukować? Rozumiem, że grzałka ma działać non stop podczas pracy silnika? W sumie widzę, że wiele silników 1.8ABS ma sondy wieloprzewodowe
2. Jak już muszę podłączyć tą grzałkę, do zasilania czego najlepiej podłączyć grzałkę, żeby za wiele nie sztukować? Rozumiem, że grzałka ma działać non stop podczas pracy silnika? W sumie widzę, że wiele silników 1.8ABS ma sondy wieloprzewodowe
Zmiana sondy lambda z 1przewodowej na 3-4przewodową
Lub odwrotnie , wiele silników ABS ma sondę 1 przewodową , 4 przewodowe w ABS są mało spotykane.Grzałka jest na tym samym zasilaniu co pompa paliwa .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości