[mk3] Problem po swap z elektryka w 1Z 1.9tdi

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mndesign
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob kwie 07, 2012 13:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

[mk3] Problem po swap z elektryka w 1Z 1.9tdi

Post autor: mndesign » wt gru 10, 2013 23:26

Witam,
mam problem z elektryka w moim Caddy mk1, wlozony silnik od Golfa mk3 1.9tdi 1Z. Lista problemow widoczna na foto,Obrazek
najbardziej uciazliwe jest wlaczanie sie podczas jazdy swiec zarowych (zaczyna mrugac kontrolka świec - po wcisnieciu pedalu hamulca przestaje i ponownie po krótkim czasie -> 2-5min). Nadmienie, ze wymienilem oba czujniki na serwo, hamulce dzialaja bez zastrzezen, swiatla hamulcow rowniez.
Ma ktos pomysl rowniez na reszte bledow? Podmienilem komputer, aby zobaczyc czy to nie wina komputera, ale oprocz skasowania bledu "Czujnik wysokości" nic sie nie zmianilo.
Jest ewentualnie ktos z Poznania lub okolicy kto mialby chwile, zeby zajac sie problemem?!

pozdrawiam i dzieki z gory....

MN



Awatar użytkownika
Custom2Garage
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw maja 02, 2013 10:13
Lokalizacja: Kotlina

[mk3] Problem po swap z elektryka w 1Z 1.9tdi

Post autor: Custom2Garage » śr gru 11, 2013 14:28

Ostatni błąd jeżeli masz wszystkie czujniki sprawne musisz wyregulować czujnik stopu.
kolejny to brak ładowania, sprawdź połączenia z alternatorem mogą być słabe lub zaśniedziałe.
możliwe, że czujnik uwalony albo któryś z kabli sygnałowych
Auto normalnie odpala?


Moje TD Quattro: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=599437" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mndesign
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob kwie 07, 2012 13:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

[mk3] Problem po swap z elektryka w 1Z 1.9tdi

Post autor: mndesign » śr gru 11, 2013 23:24

tak, odpala normalnie
jak wyregulowac sygnal stop? mam dwa czujniki na pompie i oba wymienilem na nowe... co jeszcze moge zrobic?



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

[mk3] Problem po swap z elektryka w 1Z 1.9tdi

Post autor: jeryk10 » śr gru 11, 2013 23:28

Włącznik stopu podpięty pod sterownik silnika tak sama zacisk DF tez jest podpięty do sterownika silnika .


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
Custom2Garage
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw maja 02, 2013 10:13
Lokalizacja: Kotlina

[mk3] Problem po swap z elektryka w 1Z 1.9tdi

Post autor: Custom2Garage » czw gru 12, 2013 09:26

mndesign pisze:jak wyregulowac sygnal stop?
Zawleczką :bajer: jest tu i na innych forach jak to zrobić, dasz radę na pewno.


Moje TD Quattro: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=599437" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mndesign
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob kwie 07, 2012 13:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: [mk3] Problem po swap z elektryka w 1Z 1.9tdi

Post autor: mndesign » czw gru 12, 2013 13:57

Custom2Garage pisze:
mndesign pisze:jak wyregulowac sygnal stop?
Zawleczką :bajer: jest tu i na innych forach jak to zrobić, dasz radę na pewno.
Problem w tym, ze ja nie mam czujnika przy pedale hamulca tylko dwa na pompie... jak w Golfie 1



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości