Witam,
mam problem z elektryka w moim Caddy mk1, wlozony silnik od Golfa mk3 1.9tdi 1Z. Lista problemow widoczna na foto,
najbardziej uciazliwe jest wlaczanie sie podczas jazdy swiec zarowych (zaczyna mrugac kontrolka świec - po wcisnieciu pedalu hamulca przestaje i ponownie po krótkim czasie -> 2-5min). Nadmienie, ze wymienilem oba czujniki na serwo, hamulce dzialaja bez zastrzezen, swiatla hamulcow rowniez.
Ma ktos pomysl rowniez na reszte bledow? Podmienilem komputer, aby zobaczyc czy to nie wina komputera, ale oprocz skasowania bledu "Czujnik wysokości" nic sie nie zmianilo.
Jest ewentualnie ktos z Poznania lub okolicy kto mialby chwile, zeby zajac sie problemem?!
pozdrawiam i dzieki z gory....
MN
[mk3] Problem po swap z elektryka w 1Z 1.9tdi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Custom2Garage
- Mały gagatek
- Posty: 51
- Rejestracja: czw maja 02, 2013 10:13
- Lokalizacja: Kotlina
[mk3] Problem po swap z elektryka w 1Z 1.9tdi
Ostatni błąd jeżeli masz wszystkie czujniki sprawne musisz wyregulować czujnik stopu.
kolejny to brak ładowania, sprawdź połączenia z alternatorem mogą być słabe lub zaśniedziałe.
możliwe, że czujnik uwalony albo któryś z kabli sygnałowych
Auto normalnie odpala?
kolejny to brak ładowania, sprawdź połączenia z alternatorem mogą być słabe lub zaśniedziałe.
możliwe, że czujnik uwalony albo któryś z kabli sygnałowych
Auto normalnie odpala?
Moje TD Quattro: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=599437" onclick="window.open(this.href);return false;
[mk3] Problem po swap z elektryka w 1Z 1.9tdi
tak, odpala normalnie
jak wyregulowac sygnal stop? mam dwa czujniki na pompie i oba wymienilem na nowe... co jeszcze moge zrobic?
jak wyregulowac sygnal stop? mam dwa czujniki na pompie i oba wymienilem na nowe... co jeszcze moge zrobic?
[mk3] Problem po swap z elektryka w 1Z 1.9tdi
Włącznik stopu podpięty pod sterownik silnika tak sama zacisk DF tez jest podpięty do sterownika silnika .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- Custom2Garage
- Mały gagatek
- Posty: 51
- Rejestracja: czw maja 02, 2013 10:13
- Lokalizacja: Kotlina
[mk3] Problem po swap z elektryka w 1Z 1.9tdi
Zawleczką jest tu i na innych forach jak to zrobić, dasz radę na pewno.mndesign pisze:jak wyregulowac sygnal stop?
Moje TD Quattro: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=599437" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: [mk3] Problem po swap z elektryka w 1Z 1.9tdi
Problem w tym, ze ja nie mam czujnika przy pedale hamulca tylko dwa na pompie... jak w Golfie 1Custom2Garage pisze:Zawleczką jest tu i na innych forach jak to zrobić, dasz radę na pewno.mndesign pisze:jak wyregulowac sygnal stop?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości