odpala i gasnie

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zmotor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob lis 05, 2011 21:53

odpala i gasnie

Post autor: zmotor » wt paź 01, 2013 12:16

Jestem nowym użytkownikiem forum wiec witam wszystkich i prosze o pomoc.A mianowicie problem dotyczy PB DIGIFANT 2
Silnik po odpaleniu pracuje jakieś 10 sek. raz dłużej raz krócej, po czym gaśnie i nie można go odpalić ponownie.Po odczekaniu chwili sytuacja sie powtarza czyli odpala i gaśnie, i tak bez konca. Gdy zgaśnie nie ma iskry.Wymieniony hall w aparacie, potem cały aparat, cewka zapłonowa w sumie trzy sztuki, rozdzielacz zapłonu z podszybia i bez zmian cały czas silnik zachowuje sie tak samo.Po wyjęciu aparatu i kręceniu nim iskra po chwili zanika, gdy odłącze sterownik i podłącze go ponownie po chwili iskra sie pojawia.Gdy nie ma iskry czujnik halla ma zasilanie, sterownik także.Co moge jeszcze sprawdzić?? Czy może to być wina sterownika silnika??



Awatar użytkownika
kamill40
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: ndz mar 24, 2013 20:20
Lokalizacja: Prochowice

odpala i gasnie

Post autor: kamill40 » wt paź 01, 2013 20:43

Zmień może sterownik :)


Swap 1.3>>> 1.9 tdi :D !

lechuses
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt lut 23, 2010 17:20
Lokalizacja: Zduńska Wola

odpala i gasnie

Post autor: lechuses » śr paź 02, 2013 16:46

prawdopodobnie sterownik, ja miałem tak w skodzie kiedyś jak zmieniałem to nie zauważyłem jednej cyfry na naklejce i miałem po prostu od innego silnika. Auto chodziło przez jakiś czas i potem gasło.


Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

odpala i gasnie

Post autor: Paweł Marek » czw paź 03, 2013 14:09

zmotor pisze:rozdzielacz zapłonu z podszybia
niema czegoś takiego, rozdzielacz to jest na aparacie zapłonowym. Na podszybiu to jest sterownik silnika oraz chyba moduł wzmocnienia zapłonu , może padł, ale zerknij jeszcze na okablowanie, szczególnie masy i plusy po zapłonie do cewki, do modułu i do sterownika silnika. Upewnić się że w chuli gdy zanika iskra to nie zanika też plus po zapłonie na którymś z tych elementów, bo może kostka stacyjkim pada. Trzeba kable posprawdzać najpierw bo sterownik i moduł rzadko się psują.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości