Strona 1 z 2

Centralna Zamka

: wt wrz 24, 2013 21:32
autor: Golfica3
Witam.

Mam pytanie do osób znających sie na centralkach

Kupiłam Golfika i przy konserwacji znalazłam cos takiego

http://obrazki.elektroda.net/89_1276945056.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Jest to napewno zamek centralny ale .... tu jest problem poniewaz nie mam do niego pilota.

Dokładnie mój problem polega na tym iz chce podpiać sobie zamek na pilota (powiedzmy bx30)

Ale nie wiem ja mam to poomijac tzn nie chce tego odłaczac gdyz jest sporo kabli przeciaganych pod kierunkowskazy itp.(znikomy dostep) Okablowanie od tej centralki idzie na bardzo małych kablach.

Słyszałam ze do tej jednostki co jest nie ma jak dorobic klucza z kodami jest problem (nie mam ich)

Moze ktos wie jak jak podpiac inny centralny.? I wpiac nowy.

Wsumie to z checia bym go zostawiła jesli mona by było dodupic pilota cała centralka (NAPEWNO MNIEJ ZABAWY)

Jesli ktos ma taki prosze tez o info czy było domykanie z pilota szyb .

Pozdr.

I dziekuje za informacje.

Centralna Zamka POMOCY

: wt wrz 24, 2013 22:31
autor: LoLs
ja na szybko bym polecił miernik , ten co masz wywali a w kable wpiąć nowy raptem masz 15 min roboty

to wygląda na schemat tego starego http://www.dancar.dk/PDF/M320NewInfo.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Centralna Zamka POMOCY

: wt wrz 24, 2013 23:54
autor: Zico63b
By nie rwać dolutowanych już przewodów podaję ze schematu zamieszczonego przez Kolegę LoLs kolory:
Niebiesko-biały oraz czerwono-biały i czerwony ze sterownika – do plusa (czerwono-biały w Golfie).
Niebieskie – do kierunkowskazów (czarno-zielony i czarno-biały w Golfie).
Czerwono-żółty – zamknij (szary w Golfie).
Niebiesko-żółty – otwórz (zielony w Golfie).
Czarny – masa (brązowy w Golfie).

Centralna Zamka

: śr wrz 25, 2013 06:54
autor: Golfica3
Witam

Dziękuje koledzy za szybką odpowiedz.

Dzisiaj lub max jutro bede robiła ten centralny

Pozdr.

Centralna Zamka

: czw wrz 26, 2013 20:27
autor: Golfica3
Czesc!!

Bawiłam sie dzisiaj tylko kablami aby podłączyć pod stary centralny.

Powiem tak ze nie mogę dojść co i jak.

Moze ktos wie(a tez miał taki problem)jak podpiąć kable od starej centralki kolorami (widoczne na foto) do tej co kupiłam bx20

Nie mam juz siły z tym zamkiem

Centralna Zamka

: pt wrz 27, 2013 10:24
autor: Zico63b
Czy kolory zgadzają się z opisem ze schematu Kolegi LoLs?

Centralna Zamka

: pt wrz 27, 2013 19:36
autor: Golfica3
ObrazekObrazekObrazek


Witam

Pierwsze foto to jest kostka z centralki bx20

2-gie foto to jest to co idzie do pompki

Kolejne to jest 2-ga strona

Kostke ta od starej centralki mam taka jak na foto

http://obrazki.elektroda.net/89_1276945056.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Prosze o info jak podpiąć nowa centralke pod kable starej lub w ostatecznosci pod pompke od centralnego

Pozdr.

Centralna Zamka

: pt wrz 27, 2013 20:38
autor: Paweł Marek
Jeszcze przydałoby się większe zdjęcie wtyczki M320 bo nie widać tych kolorów, oraz informacja o tym gdzie obecnie masz zlokalizowaną tą starą centralkę M320, oraz czy jej wpięcie w instalację auta polega na lutowaniu kabelków, czy ma ona wtyczki pasujące do instalacji auta i żadnego lutowania niema.

Centralna Zamka

: pt wrz 27, 2013 20:53
autor: Zico63b
Foto może nic nie dać, raczej opis w rodzaju: "od lewej, różowy/zielony pasek" itd.

A tak w ogóle, to uciąłbym cążkami te "stare" kable do "starej" centralki, każdy z osobna starannie zaizolował a w bagażniku podpiął starannie po swojemu nową centralkę w/g opisów z forum.
Wiemy wówczas "na czym stoimy", w razie niedziałania nie szukamy bóg wie gdzie, ale wiemy cośmy i jak żeśmy robili i tam ewentualnie szukamy.
Te dopięcia się - to ze dwa tygodnie będziemy wałkować a i tak może nie być sukcesu...

Re: Centralna Zamka

: sob wrz 28, 2013 05:36
autor: Golfica3
Czesc!!

Koledzy macie racje odetne ten stary centralny od tych kabli bo wydaje mi sie ze nigdy nie dojdę co i jak.

Zostanie podpięcie całości od nowa i to bedzie najlepszym rozwiązaniem.

Napisze wieczorkiem czy sie udało i jak zostało podpięte :)

Pozdr.

Centralna Zamka

: sob wrz 28, 2013 15:13
autor: Golfica3
Jeszcze raz ja sory ze zapytam ale juz wiem co jest przyczyną tego ze nie mogę sie połączyć

Centralka nie chce mi zakodować pilotów.

Robię wszystko zgodnie z inst. ale dalej nic.Chwilowo połaczy sie tzn. słychać po przyciskach ze cos pyka (ale po 10 razach brak reakcji)

Może miał ktoś taki przypadek

Plus i masę brałam od oświetlenia bagażnika .

Pozdr.

Wątpię ze jest uszkodzona (kupiona w sklepie 2 dni temu)

Centralna Zamka

: ndz wrz 29, 2013 09:34
autor: Zico63b
Golfica3 pisze:Plus i masę brałam od oświetlenia bagażnika .
Plus - dobrze,
Minus - proszę do czystej blachy lub śruby.
A jak nie pomoże to reklamować.

Centralna Zamka

: ndz wrz 29, 2013 13:56
autor: LoLs
jak bym radził poszukać stałego pewnego plusa i tak samo stałej masy z karoserii , ja wpinasz z tyłu w pompkę to bierz z niej zasilenie jest pewne , bo z tego co mi wiadomo oświetlenie gaśnie jak klapa jest zamknięta jesli dobrze zrozumiałem twoje wpięcie w instalacje

Centralna Zamka

: ndz wrz 29, 2013 21:18
autor: Golfica3
Czesc!!

Tak zgadza sie kolego tu masz racje z tym światłem i "+"

Juz przepuściłam napięcie od aku.

Tylko problem mam taki ze nie potrafię zakodować kluczy w tym pilocie.

Tzn jeśli robię wszystko zgodnie z inst. to słychać po przyciskach ze cos si dzieje klikanie (ale... dajmy na to max 10x i dalj "0" reakcji)

Kurde doszłam do wniosku ze cały problem jest nie z podpietymi kablami ze cos robie nie tak tylko w centralna ze nie potrafię jej zakodować

http://imageshack.us/photo/my-images/685/obraz5gd.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;