Problem z modułem komfortu Golf IV
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- barthez994
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pn wrz 02, 2013 20:28
- Lokalizacja: Czersk
Problem z modułem komfortu Golf IV
Witam!
Mam problem z moim Golfem. Otóż zapragnąłem mieć scyzoryk zamiast zwykłego kluczyka. Musiałem zmienić moduł komfortu bo miałem 1J0 959 799 Q. Zakupiłem moduł z końcówka AH oraz nowy kluczyk (pewnie jaki chinol ale wygląda i sprawuje się świetnie). Jednak wraz z zmianą modułu nabawiłem się problemów. Do rzeczy:
- podczas za-kluczania samochodu kierunkowskazy nie sygnalizują zakluczeniu auta (mam zaadaptowane w module, że mają sygnalizować), podczas od-kluczania sygnalizują,
- nie sygnalizuje za-kluczania i od-kluczania sygnałem dźwiękowym,
- podczas od-kluczania auta kluczykiem w zamku, a nie pilotem - włącza się alarm (tzn. kierunkowskazy mrugają i dioda w drzwiach mruga cały czas, nawet po od-kluczeniu kluczykiem, pilotem jak od-kluczam działa sprawnie - przestaje mrugać).
Otóż moje pytanie brzmi: co to może powodować? Złe podłączenie? Niesprawny moduł komfortu? Zamki mam sprawne bo dioda mruga.
Z góry dziękuję za zainteresowanie i za pomoc.
Pozdrawiam!
Bartek
Mam problem z moim Golfem. Otóż zapragnąłem mieć scyzoryk zamiast zwykłego kluczyka. Musiałem zmienić moduł komfortu bo miałem 1J0 959 799 Q. Zakupiłem moduł z końcówka AH oraz nowy kluczyk (pewnie jaki chinol ale wygląda i sprawuje się świetnie). Jednak wraz z zmianą modułu nabawiłem się problemów. Do rzeczy:
- podczas za-kluczania samochodu kierunkowskazy nie sygnalizują zakluczeniu auta (mam zaadaptowane w module, że mają sygnalizować), podczas od-kluczania sygnalizują,
- nie sygnalizuje za-kluczania i od-kluczania sygnałem dźwiękowym,
- podczas od-kluczania auta kluczykiem w zamku, a nie pilotem - włącza się alarm (tzn. kierunkowskazy mrugają i dioda w drzwiach mruga cały czas, nawet po od-kluczeniu kluczykiem, pilotem jak od-kluczam działa sprawnie - przestaje mrugać).
Otóż moje pytanie brzmi: co to może powodować? Złe podłączenie? Niesprawny moduł komfortu? Zamki mam sprawne bo dioda mruga.
Z góry dziękuję za zainteresowanie i za pomoc.
Pozdrawiam!
Bartek
Problem z modułem komfortu Golf IV
witam
Temat dla mnie aktualny bo wlasnie czekam na modul i scyzoryk, wiec troche poczytalem.
Jakie miales a jakie masz teraz kodowanie modulu komfortu? Nie napisales ilo drzwiowe autko
i z ilo drzwiowego masz dawce modulu Sprawdz czy komfort nie sypie jakimis bledami?
Temat dla mnie aktualny bo wlasnie czekam na modul i scyzoryk, wiec troche poczytalem.
Jakie miales a jakie masz teraz kodowanie modulu komfortu? Nie napisales ilo drzwiowe autko
i z ilo drzwiowego masz dawce modulu Sprawdz czy komfort nie sypie jakimis bledami?
- barthez994
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pn wrz 02, 2013 20:28
- Lokalizacja: Czersk
Re: Problem z modułem komfortu Golf IV
Witam!
Dziękuję za zainteresowanie. Autko mam 4-drzwiowe, wszystkie szyby w prądzie . Kodowanie starego modułu to: 04097, nowego modułu było 04096, zmieniłem na 04097. Wyskakuje tylko jeden błąd: Brak komunikacji z syreną alarmu. Nowy (przynajmniej dla mnie nowy, w prawdzie to używany) moduł jest z Bory.
Zastanawia mnie jedna rzecz: w blokach pomiarowych w rubryce "Rear lid. tailgate" - czyli tylna klapa, widnieje napis "otwarta". Więc może to wina mikrostyków w zamku klapy (o ile Golf 4 Hatchback posiada w zamku klapy mikrostyki). Jednak sprawdzając działanie klapy poprzez lampkę oświetlenia w bagażniku wszystko działa OK. Po zamknięciu gaśnie.
Może to być wina, że moduł z Bory poprzez inny pin tej niebieskiej wtyczki od modułu komfortu dostaje info o zamkniętej klapie?
Pozdrawiam!
Bartek
Dziękuję za zainteresowanie. Autko mam 4-drzwiowe, wszystkie szyby w prądzie . Kodowanie starego modułu to: 04097, nowego modułu było 04096, zmieniłem na 04097. Wyskakuje tylko jeden błąd: Brak komunikacji z syreną alarmu. Nowy (przynajmniej dla mnie nowy, w prawdzie to używany) moduł jest z Bory.
Zastanawia mnie jedna rzecz: w blokach pomiarowych w rubryce "Rear lid. tailgate" - czyli tylna klapa, widnieje napis "otwarta". Więc może to wina mikrostyków w zamku klapy (o ile Golf 4 Hatchback posiada w zamku klapy mikrostyki). Jednak sprawdzając działanie klapy poprzez lampkę oświetlenia w bagażniku wszystko działa OK. Po zamknięciu gaśnie.
Może to być wina, że moduł z Bory poprzez inny pin tej niebieskiej wtyczki od modułu komfortu dostaje info o zamkniętej klapie?
Pozdrawiam!
Bartek
Problem z modułem komfortu Golf IV
brak mikrostyku zamka maski - trzeba by dać albo mikrostyk albo masę na odpowiedni pin na wtyczce komfortu lub też co bardziej prawdopodobne - błędne kodowanie epromu - moduł pracuje jak dla bory - nie zamknieta klapa = brak info o zabezpieczeniu aut abo przecież jeden obwód otwartybarthez994 pisze: podczas za-kluczania samochodu kierunkowskazy nie sygnalizują zakluczeniu auta (mam zaadaptowane w module, że mają sygnalizować), podczas od-kluczania sygnalizują,
a sygnał dołożyłeś? jeśłi tak to jaki - jak klakson czy syrena z własnym zasilaniem. Jeśłi założony - wina epromu - zakodowany pod inną wersję klaksonu/syrenybarthez994 pisze:- nie sygnalizuje za-kluczania i od-kluczania sygnałem dźwiękowym,
tak został zakodowany eprom w komforcie - zabezpieczenie przed otwarciem łamakiembarthez994 pisze:- podczas od-kluczania auta kluczykiem w zamku, a nie pilotem - włącza się alarm (tzn. kierunkowskazy mrugają i dioda w drzwiach mruga cały czas, nawet po od-kluczeniu kluczykiem, pilotem jak od-kluczam działa sprawnie - przestaje mrugać).
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- barthez994
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pn wrz 02, 2013 20:28
- Lokalizacja: Czersk
Problem z modułem komfortu Golf IV
Witam!
Dzięki za zainteresowanie!
1. W blokach pomiarowych cały czas jest info, że maska jest zamknięta. Jak zapodaje masę na ten pin to pojawia się info, że jest otwarta także to nie powoduje problemu. W dodatku mój zamek od maski ma mikrostyk oryginalnie, bo ktoś kiedyś musiał wymieniać go. Tylko kabel jest ucięty.
2. Sygnału nie dokładałem, szczerze mówiąc w ogóle nie mam podłączone. Miałem podłączone tylko pod kontrolkę, którą do masy podpiąłem, bo nie wiem jak mam wykombinować ten klakson - czy można pod fabryczny czy dołożyć z własnym zasilaniem?
3. A od-kluczanie auta kluczykiem wywołuje alarm, bo nie mam zamontowane rozpoznania immo w zamku (tak się domyśliłem porównując bloki pomiarowe z oby dwóch modułów komfortu).
Moje pytanie: czy można dołożyć takie rozpoznanie immo w zamku? Oraz czy można dołożyć monitoring wnętrza? Piny mam przygotowane w module, wystarczyłoby to ustrojstwo domontować, tylko czy się da Pytam się bo chciałbym, żeby ten moduł działał, bo fajnie by było mieć ten alarm - chociaż fabryczny. W moim starym module nie miałem takich bajerów, dlatego jak już zakładam to warto doposażyć.
Pozdrawiam!
Bartek
Dzięki za zainteresowanie!
1. W blokach pomiarowych cały czas jest info, że maska jest zamknięta. Jak zapodaje masę na ten pin to pojawia się info, że jest otwarta także to nie powoduje problemu. W dodatku mój zamek od maski ma mikrostyk oryginalnie, bo ktoś kiedyś musiał wymieniać go. Tylko kabel jest ucięty.
2. Sygnału nie dokładałem, szczerze mówiąc w ogóle nie mam podłączone. Miałem podłączone tylko pod kontrolkę, którą do masy podpiąłem, bo nie wiem jak mam wykombinować ten klakson - czy można pod fabryczny czy dołożyć z własnym zasilaniem?
3. A od-kluczanie auta kluczykiem wywołuje alarm, bo nie mam zamontowane rozpoznania immo w zamku (tak się domyśliłem porównując bloki pomiarowe z oby dwóch modułów komfortu).
Moje pytanie: czy można dołożyć takie rozpoznanie immo w zamku? Oraz czy można dołożyć monitoring wnętrza? Piny mam przygotowane w module, wystarczyłoby to ustrojstwo domontować, tylko czy się da Pytam się bo chciałbym, żeby ten moduł działał, bo fajnie by było mieć ten alarm - chociaż fabryczny. W moim starym module nie miałem takich bajerów, dlatego jak już zakładam to warto doposażyć.
Pozdrawiam!
Bartek
Problem z modułem komfortu Golf IV
z tego co kojarzę to ma to moduł 1C0 tj jak immo zostanie dezaktywowane kluczykiem to alarm nie będzie wył, w przypadku 1J0 można jak pamietam tylko załączyć żeby było tak jak teraz (bez pilota - wzbudzony alarm)barthez994 pisze:czy można dołożyć takie rozpoznanie immo w zamku?
można - jeśli nie ma aktywowania w adaptacji - to da się to właczyć w epromie komfortu, tak samo jak zmienić w epromie komfortu że nie jest to wersja sedan - poczytaj trochębarthez994 pisze:Oraz czy można dołożyć monitoring wnętrza?
kontrola wnętrza
domykanie szyb i diagnoza
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- barthez994
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pn wrz 02, 2013 20:28
- Lokalizacja: Czersk
Problem z modułem komfortu Golf IV
Witam!
Dzięki za odpowiedź!
W adaptacji jest możliwość włączenia/wyłącznie kontroli wnętrza. Póki co mam wyłączone, bo nie mam tego.
Z tym immo w zamku to niech tak pozostanie wtedy - będę miał pilota przecież - to zamek niech ryczy na każdego co podejdzie bez
Jedno pytanie: dlaczego auto nie informuje o zabezpieczeniu auta po za-kluczeniu? Skoro siedząc w aucie mając bloki pomiarowe przed sobą widzę, że maska, lewe i prawe drzwi, przód i tył są zamknięte. Jedyne co to klapa bagażnika pisze, że otwarta. "Rear lid/tailgate contact sw. (F124) - OTWARTY" - i w starym i w nowym module tak pokazuje. A lampa bagażnika gaśnie po zamknięciu. Więc to może być przyczyna?
Pozdrawiam!
Bartek
P.S. Czy można w razie czego VDSem wyłączyć zabezpieczenie przed otwarciem łamakiem?
Dzięki za odpowiedź!
W adaptacji jest możliwość włączenia/wyłącznie kontroli wnętrza. Póki co mam wyłączone, bo nie mam tego.
Z tym immo w zamku to niech tak pozostanie wtedy - będę miał pilota przecież - to zamek niech ryczy na każdego co podejdzie bez
Jedno pytanie: dlaczego auto nie informuje o zabezpieczeniu auta po za-kluczeniu? Skoro siedząc w aucie mając bloki pomiarowe przed sobą widzę, że maska, lewe i prawe drzwi, przód i tył są zamknięte. Jedyne co to klapa bagażnika pisze, że otwarta. "Rear lid/tailgate contact sw. (F124) - OTWARTY" - i w starym i w nowym module tak pokazuje. A lampa bagażnika gaśnie po zamknięciu. Więc to może być przyczyna?
Pozdrawiam!
Bartek
P.S. Czy można w razie czego VDSem wyłączyć zabezpieczenie przed otwarciem łamakiem?
Problem z modułem komfortu Golf IV
dlatego wlaśnie nie informuje - sprawdź czy komfort dostaje sygnał masą po zamknięciu klapy tj czy ją odcina - jeśli nie to masz przyczynę. mikrostyk jest podwójny)barthez994 pisze: Jedyne co to klapa bagażnika pisze, że otwarta. "Rear lid/tailgate contact sw. (F124) - OTWARTY" - i w starym i w nowym module tak pokazuje. A lampa bagażnika gaśnie po zamknięciu. Więc to może być przyczyna?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- barthez994
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pn wrz 02, 2013 20:28
- Lokalizacja: Czersk
Problem z modułem komfortu Golf IV
Witam!
Dzięki grg474 Sprawdziłem zamek klapy, wszystko działało OK jak zamykałem śrubokrętem zamek. Przesunąłem zamek, żeby bardziej wystawał i teraz klapa się domyka kompletnie - tak że komputer dostaje info. Wszystko działa perfekt już. Jedyne co mi pozostało to to z tym sygnałem dźwiękowym - chciałbym mieć w przyszłości alarm (już szukam lampek z czujnikami ruchu), dlatego myślę o syrenie z własnym zasilaniem. Może być to obojętna syrena? Np. te zestawy z allegro po 30zł? Czy najlepiej z VW oryginał jakiś?
Pozdrawiam!
Bartek
Dzięki grg474 Sprawdziłem zamek klapy, wszystko działało OK jak zamykałem śrubokrętem zamek. Przesunąłem zamek, żeby bardziej wystawał i teraz klapa się domyka kompletnie - tak że komputer dostaje info. Wszystko działa perfekt już. Jedyne co mi pozostało to to z tym sygnałem dźwiękowym - chciałbym mieć w przyszłości alarm (już szukam lampek z czujnikami ruchu), dlatego myślę o syrenie z własnym zasilaniem. Może być to obojętna syrena? Np. te zestawy z allegro po 30zł? Czy najlepiej z VW oryginał jakiś?
Pozdrawiam!
Bartek
Problem z modułem komfortu Golf IV
takabarthez994 pisze:Czy najlepiej z VW oryginał jakiś?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- barthez994
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pn wrz 02, 2013 20:28
- Lokalizacja: Czersk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości