Przekaźnik nr. 67 nie załącza pompy paliwa.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Przekaźnik nr. 67 nie załącza pompy paliwa.
Witam.
Mój problem jest taki jak w temacie. Po przekręceniu zapłonu przekaźnik nie załącza pompy paliwa, w związku z czym auto nie odpala. Przy zwarciu blaszek przekaźnika na "krótko" auto odpala bez problemu. Czasami zdarzy się, że przekaźnik zaskoczy i nie ma problemu - tzn. ostatnio bez problemu odpaliłem, przejechałem 5 km i zgasiłem auto jednak później musiałem znowu zwierać przekaźnik. Wymieniłem aparat krokowy, sprawdzałem stacyjkę, komputer, czujniki, bezpieczniki - ogólnie cała tablica bezpieczników została sprawdzona z tyłu i z przodu - zero efektu. Gdzieś na forum wyczytałem, że problemem może być również brak masy, jednak nie wiem jak to sprawdzić. Przy głowicy silnika przewód jest strasznie zaśniedziały,a pod zbiornikiem płynu chłodniczego przewód masowy trzyma taka "łapka" - w miejscu trzymania tej łapki przewód jest odizolowany, czy to może być problem?
Mój problem jest taki jak w temacie. Po przekręceniu zapłonu przekaźnik nie załącza pompy paliwa, w związku z czym auto nie odpala. Przy zwarciu blaszek przekaźnika na "krótko" auto odpala bez problemu. Czasami zdarzy się, że przekaźnik zaskoczy i nie ma problemu - tzn. ostatnio bez problemu odpaliłem, przejechałem 5 km i zgasiłem auto jednak później musiałem znowu zwierać przekaźnik. Wymieniłem aparat krokowy, sprawdzałem stacyjkę, komputer, czujniki, bezpieczniki - ogólnie cała tablica bezpieczników została sprawdzona z tyłu i z przodu - zero efektu. Gdzieś na forum wyczytałem, że problemem może być również brak masy, jednak nie wiem jak to sprawdzić. Przy głowicy silnika przewód jest strasznie zaśniedziały,a pod zbiornikiem płynu chłodniczego przewód masowy trzyma taka "łapka" - w miejscu trzymania tej łapki przewód jest odizolowany, czy to może być problem?
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Przekaźnik nr. 67 nie załącza pompy paliwa.
Okablowanie skrzynki, okablowanie komputera, jego wtyczka - zawsze kolor brązowy.
Nic nie stoi przecież na przeszkodzie by odkręcić masy silnika i przeczyścić bądź kupić w motoryzacyjnym i założyć nową plecionkę...
Nic nie stoi przecież na przeszkodzie by odkręcić masy silnika i przeczyścić bądź kupić w motoryzacyjnym i założyć nową plecionkę...
Przekaźnik nr. 67 nie załącza pompy paliwa.
Masa odkręcona i wyczyszczona - brak efektu. Okablowanie komputera wydaje się być ok. Sprawdzę zaraz te brązowe wtyczki. Aktualnie wypiąłem wszystkie kable ze skrzynki i po kolei je sprawdzałem. Zaraz to wszystko podłącze i dam znać czy cokolwiek się ruszyło.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Przekaźnik nr. 67 nie załącza pompy paliwa.
Przepraszam, może zbyt skrótowo: zawsze PRZEWÓD brązowy. Ten jest zawsze od masy. Nie wtyczka.
Re: Przekaźnik nr. 67 nie załącza pompy paliwa.
Czyli problem lezy po stronie masy tak? Przy skrzynce znalazlem jeden brazowy kabel ktory nie jest podlaczony. Na pewno nie byl podlaczony gdy skrzynke rozbieralem. Czy moge gdzies zobaczyc jak wyglada polaczenie skrzynki w 2.0 GTi ? Byc moze ktorys kabel jest wypiety k stad moj problem. Bo kilka kostek wisialo luzem. Jednak tak jak mowie przekaznik raz lapal raz nie. Jakos 2 dni temu juz w ogole nie zaskakiwal... Zalamuje rece na tym juz
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Przekaźnik nr. 67 nie załącza pompy paliwa.
Jak w mym podpisie, mam Golf 3 GT TDI, nie jestem więc w stanie przesłać fotki, może na znanych ruskich stronach znajdzie Kolega opis czy schemat ŚCIŚLE do 2.0 GTI.
Masę w danym elemencie sprawdzamy kawałkiem przewodu - dając "swoją" masę do blachy nadwozia i pinu masy danego urządzenia.
Masę w danym elemencie sprawdzamy kawałkiem przewodu - dając "swoją" masę do blachy nadwozia i pinu masy danego urządzenia.
-
- Mały gagatek
- Posty: 90
- Rejestracja: pt lis 01, 2013 16:42
- Lokalizacja: Grudziądz/Pieniążkowo
Re: Przekaźnik nr. 67 nie załącza pompy paliwa.
panowie mam ten sam problem tylko że w 1.4 94r w zimę poszedł przekaźnik i znów od niedawna te same objawy, rzadko załąpywał lecz gdy przydusiłem styk przekaźnika palcem po uruchomieniu po chwili pracował już bez trzymania, kupiłem nowy przekaźnik i nic nie pomogło.
-
- Mały gagatek
- Posty: 90
- Rejestracja: pt lis 01, 2013 16:42
- Lokalizacja: Grudziądz/Pieniążkowo
Przekaźnik nr. 67 nie załącza pompy paliwa.
up. wymieniłem przekaźnik, wymieniłem całą skrzynkę i nadal nie ma efektu czasem podziała dłużej a czasem z każdym odpaleniem problem pompa na pewno sprawna więc coś przy przekaźniku ale co ?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Przekaźnik nr. 67 nie załącza pompy paliwa.
przekaźnik skomplikowany nie jest...jeśli cewka działa prawidłowo to należy sprawdzić sterowanie, czyli nóżki 85 i 86
-
- Mały gagatek
- Posty: 90
- Rejestracja: pt lis 01, 2013 16:42
- Lokalizacja: Grudziądz/Pieniążkowo
Przekaźnik nr. 67 nie załącza pompy paliwa.
możesz troszkę jaśniej? bo nie jestem tak wtajemniczony ;] a pomoc bardzo mi się przyda bo zchylanie się i wkładanie palucha w przekaźnik jest mało wygodne
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości