ciągle podłączona kamerka tj rejestrator tras

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Matifcb
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: czw sty 12, 2012 15:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

ciągle podłączona kamerka tj rejestrator tras

Post autor: Matifcb » ndz lip 07, 2013 20:27

witam czy zdrowe dla mojego akumulatora i autka jest to ze kamerka czyli rejestrator trasy jest ciągle włączona ? tj. nawet gdy nie ma mnie w aucie i auto stoi na parkingu przez noc to kamerka nagrywa ciągle bo mam tak akurat napięcie ze ciągle jest nawet bez zapłonu. Zastanawiam się czy jak kamerka będzie włączona ciągle czy to nie niszczy mojego akumulatora albo nie działa na niekorzyść auta.


Bayern ist Meister

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

ciągle podłączona kamerka tj rejestrator tras

Post autor: Qto » ndz lip 07, 2013 20:29

zobacz jaki kamera ma pobór prądu... wtedy zdecydujesz czy jest ok czy nie, jak nie to dasz pod plus po zapłonie



Matifcb
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: czw sty 12, 2012 15:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

ciągle podłączona kamerka tj rejestrator tras

Post autor: Matifcb » ndz lip 07, 2013 21:03

czy mam to sprawdzić urządzeniem typu miernik czy w instrukcji takich kamer poszukać ? ( jest to chinskie kupa wiec ciężko mi bedzie po modelu dojść)


Bayern ist Meister

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

ciągle podłączona kamerka tj rejestrator tras

Post autor: Qto » ndz lip 07, 2013 21:33

w instrukcji powinno być...ale pewniej jest zmierzyć miernikiem



Matifcb
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: czw sty 12, 2012 15:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

ciągle podłączona kamerka tj rejestrator tras

Post autor: Matifcb » ndz lip 07, 2013 21:45

tak sobie właśnie pomyślałem ze miernik dobry będzie. Jak znajdę go to sobie zmierzę bez podłączonej kamerki i później z podłączona i o wynikach powiem tutaj ale to dopiero najwcześniejsze pojutrze... z tego co pamiętam to powinno buc około 12V na mierniku.

co do instrukcji to nie bylo jej nawet w opakowaniu. Tak jak pisałem było to porostu chinskie g.

http://www.google.pl/imgres?q=rejestrat ... 24&bih=472" onclick="window.open(this.href);return false;


Bayern ist Meister

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

ciągle podłączona kamerka tj rejestrator tras

Post autor: Qto » ndz lip 07, 2013 21:56

Matifcb pisze:z tego co pamiętam to powinno buc około 12V na mierniku.
:kac:
Panie Kolego... wpisz w google "pomiar poboru prądu" i trochę poczytaj albo podjedź do elektryka, bo z tego co napisałeś wnioskuję że coś zepsujesz...najpewniej miernik ;)



Matifcb
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: czw sty 12, 2012 15:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

ciągle podłączona kamerka tj rejestrator tras

Post autor: Matifcb » pn lip 08, 2013 00:44

pływ prądu - Pomiar poboru prądu z akumulatora przy wyłączonym silniku należy rozpocząć od wyłączenia zapłonu oraz wszystkich innych odbiorników. Ustaw przełącznik wyboru funkcji multimetru w pozycji do pomiarów natężenia prądu (zakres pomiarowy 10 A). Następnie zdejmij klemę z dodatniego zacisku akumulatora. Przyłóż końcówkę czerwonego przewodu pomiarowego do bieguna dodatniego akumulatora, a czarnego do zdjętej klemy. Pobór prądu nie powinien przekraczać 100 mA.


Bayern ist Meister

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości