Bora problem po swapie silnika v5 na v6
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bora problem po swapie silnika v5 na v6
Witam , mam problem po swapie silnika v5 na v6 . Kupiułem bore v5 4 motinon , postanowilem wymienic silnik na v6 24v , silnik kupiony , komp, kable , mocowania ,kat ,sondy ,przepływomierz . Silnik w komorze skrzynia wszytsko spasowane , immo wyłączone w kompie , silnik kreci ale nie odpala ... po podłączeniu koputera z auta pod kompa diagnostycznego wychodzi komunikat "brak połaczenia" i nie wiem o co chodzi , potrzebuje pomocy !! nie wiem czy kupiłem zły komputer czy wiązke kabli , czy moze brak jakiegos przekaznika , prosze o pomoc , z góry dziekuje , pozdrawiam
Bora problem po swapie silnika v5 na v6
Sprawdź czy w ECU masz na pinie 62 stały plus ,oraz na pinie 3 plus po zapłonie .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości