Bora problem po swapie silnika v5 na v6

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Olo_Bytom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn cze 24, 2013 22:27

Bora problem po swapie silnika v5 na v6

Post autor: Olo_Bytom » wt cze 25, 2013 18:08

Witam , mam problem po swapie silnika v5 na v6 . Kupiułem bore v5 4 motinon , postanowilem wymienic silnik na v6 24v , silnik kupiony , komp, kable , mocowania ,kat ,sondy ,przepływomierz . Silnik w komorze skrzynia wszytsko spasowane , immo wyłączone w kompie , silnik kreci ale nie odpala ... po podłączeniu koputera z auta pod kompa diagnostycznego wychodzi komunikat "brak połaczenia" i nie wiem o co chodzi , potrzebuje pomocy !! nie wiem czy kupiłem zły komputer czy wiązke kabli , czy moze brak jakiegos przekaznika , prosze o pomoc , z góry dziekuje , pozdrawiam



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Bora problem po swapie silnika v5 na v6

Post autor: jeryk10 » wt cze 25, 2013 21:28

Sprawdź czy w ECU masz na pinie 62 stały plus ,oraz na pinie 3 plus po zapłonie .


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości