Sterownik Silnika i Licznik z FIS
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Sterownik Silnika i Licznik z FIS
Witam,
W moim golfie siedzi taki sterownik silnika 06A 906019, licznik 1J0 919 880 BX, mam również MFA. Czy mój sterownik obsługuje CAN i jeżeli kupie licznik z FIS o numerze 920 to będzie działać (oczywiście zdaję sobie sprawę z zabawą z AIRBAG).
Proszę o pomoc.
W moim golfie siedzi taki sterownik silnika 06A 906019, licznik 1J0 919 880 BX, mam również MFA. Czy mój sterownik obsługuje CAN i jeżeli kupie licznik z FIS o numerze 920 to będzie działać (oczywiście zdaję sobie sprawę z zabawą z AIRBAG).
Proszę o pomoc.
Sterownik Silnika i Licznik z FIS
zapomiałeś o zabawie z ABS,reszty nie wiem ,bo nie eksperymentuje,ale dlaczego ster silnika miałby mieć can skoro w aucie nie jest potrzebny.
Sterownik Silnika i Licznik z FIS
Kolego sterownik ABS widnieje tak jakby miał CAN : 1J0 907 379 D - ABS 20 IE CAN 0001 lecz nie jestem pewien. Po prostu czytałem były jakieś przejściowe produkcje które miały niby CAN w sterowniku silnika, a nie miały w sterowniku AIRBAG i miały liczniki 919. Lecz po po założeniu licznika 920 okazywało się ze nie muszą wymieniać sterownika ECU bo działa obrotomierz.
Sterownik Silnika i Licznik z FIS
Ja tutaj nie jestem ekspertem i się na tym po prostu nie znam.
Z innego forum odnośnie tego sterownika: Po prostu z tego co wyczytałem to jest rozwiniecie sterownika 1J0 907 375 chyba E pinologia ta sama, wykorzystali 10 i 11 który był vacant'em, wydaje mi się że po prostu dołożyli chipa od can'u.
Z naszego forum: Sprawdzalem z ciekawosci w benzynie 2.0 AQY i bylo tam kodowanie 00011 gdzie 0000x odpowiadalo za typ skrzyni a 000x0 za komunikacje po CAN.
1 oznaczalo chyba komunikacje po CAN pomiedzy ECU a ABS
Z innego forum odnośnie tego sterownika: Po prostu z tego co wyczytałem to jest rozwiniecie sterownika 1J0 907 375 chyba E pinologia ta sama, wykorzystali 10 i 11 który był vacant'em, wydaje mi się że po prostu dołożyli chipa od can'u.
Z naszego forum: Sprawdzalem z ciekawosci w benzynie 2.0 AQY i bylo tam kodowanie 00011 gdzie 0000x odpowiadalo za typ skrzyni a 000x0 za komunikacje po CAN.
1 oznaczalo chyba komunikacje po CAN pomiedzy ECU a ABS
Sterownik Silnika i Licznik z FIS
Mam w takim razie nadzieje że może ktoś kto robi lub robił takie mody się udzieli i pomoże. (A jeżeli dobrze podejrzewam to może tanim kosztem bym "unowocześnił" sobie furkę. Lecz na razie to nie wiem nawet czy szukać licznika a jak tak to o jakich numerach)
Sterownik Silnika i Licznik z FIS
chcesz na prawdę wiedzieć,czy ster silnika ma can to go rozbierz i poszukaj w nim przetwornika can,taki mały układ ośmionóżkowy.
Sterownik Silnika i Licznik z FIS
edzio, sądząc po numerze sterownika to AKL - sterownik produkowany od sierpnia 1997 - bardzo bym się zdziwił gdyby miał CAN - skoro właściciel nie potrafi czytać forum ze zrozumieniem i porad to szkoda wysiłku. Wystarczy rozumowo podejsć - w niektórych tdi przed sierpniem 1999 był CAN w benzynowych nie spotkałem ale próbować przecież zawsze właściciel może. Skoro nikt mu nie odpowiedział - bo oczywiście kod silnika i rocznik to tajna informacja - to zakładajac że numer sterownika jest taki jak podał i jest bez liter to jest to jak już wyżej napisałem
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Sterownik Silnika i Licznik z FIS
Kolego grg474 Silnik to tak jak piszesz 1.6 SR AKL Wersja Highline. Co do oznaczenia sterownika to taki numerek wyskoczył mi w programie VWTOOL.
NUMER KONTROLNY: 06A 906019
PODZESPÓŁ: 1.6L R4/2V SIMOS HS2723
Więcej info na temat sterownika nie mam i po prostu chciałbym się dowiedzieć czy mam szansę na ulepszenia golfa bez dużych nakładów finansowych oraz czasowych.
Jeszcze jedno wydaje mi się (jak kiedyś wyjmowałem licznik, bo mi coś za nim pukało) że w którejś wtyczce miałem dwa pomarańczowe kable.
Jeszcze dziś przelecę wszystko vagiem i dopisze czy coś więcej się pojawiło
NUMER KONTROLNY: 06A 906019
PODZESPÓŁ: 1.6L R4/2V SIMOS HS2723
Więcej info na temat sterownika nie mam i po prostu chciałbym się dowiedzieć czy mam szansę na ulepszenia golfa bez dużych nakładów finansowych oraz czasowych.
Jeszcze jedno wydaje mi się (jak kiedyś wyjmowałem licznik, bo mi coś za nim pukało) że w którejś wtyczce miałem dwa pomarańczowe kable.
Jeszcze dziś przelecę wszystko vagiem i dopisze czy coś więcej się pojawiło
Sterownik Silnika i Licznik z FIS
radzio01, tylko wymiana sterownika - jak nie masz tempomatu to nie jest problem z zakupem i to tanim - jak masz tempomat to pogadaj z forumowiczem krzyżak - on chyba już szuka rok takiego sterownika
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Sterownik Silnika i Licznik z FIS
Kolego nie mam tempomatu (a nawet nie wiem czy jest taka możliwość żeby był, gdy się ma pedał gazu na lince) i chciałbym się dowiedzieć jakiego numeru sterownika ECU w takim razie szukać żeby pasował?
Sterownik Silnika i Licznik z FIS
hmm u krzyżaka jest pomimo że pedał gazu na linkęradzio01 pisze:a nawet nie wiem czy jest taka możliwość żeby był,
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Sterownik Silnika i Licznik z FIS
Sterownik silnika odgrywa jakąś rolę w tempomacie w tym modelu,zawsze wydawało mi się ,że jest to osobny układ którego silniczek pociąga linkę gazu,proporcjonalnie do zadanej prędkości.Ale zazwyczaj gaz do dechy i popuszcza ,co jest bardzo nie ekonomiczne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości