Przekaźnik pompy?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Przekaźnik pompy?
Cześć
Golf 4, 1.9tdi 110km. Miałem sytuację ok miesiąca temu, że zgasiłem silnik i nie mogłem go odpalić, auto kręciło, ale tak jakby nie dostawał paliwa. Poczekałem ~10-15min, zapalił, nie było żadnego problemu, aż do wczoraj.
Wczoraj przejechałem ok 5km, zgasiłem silnik, za 2min nie mogłem zapalić. Też kręci, kręci, ale nic więcej. Po ok 30min zapalił. Dzisiaj rano nigdzie nie jeździłem, chcę odpalić, ale już się nie dało.
Rozmawiałem z sąsiadem, który jest elektrykiem samochodowym, posprawdzał mi i powiedział, że jest to najprawdopodobniej wina przekaźnika, który steruje pompą. Podobno problem jest taki, że jakiś zaworek nie chce się otworzyć.
Kiedy podłączył mi tą pompę na krótko, tak od akumulatora do pompy, to zaworek się ruszył i auto da się odpalić.
Mówił, że jest to wina zimnych lutów w przekaźniku.
Tu pojawia się moje pytanie, gdzie znajdę ten przekaźnik i jak on wygląda? Czy jestem w stanie go sam naprawić? Ew. ile kosztuje taki przekaźnik i czy kupię go gdzieś w niedziele ?
pozdr
Golf 4, 1.9tdi 110km. Miałem sytuację ok miesiąca temu, że zgasiłem silnik i nie mogłem go odpalić, auto kręciło, ale tak jakby nie dostawał paliwa. Poczekałem ~10-15min, zapalił, nie było żadnego problemu, aż do wczoraj.
Wczoraj przejechałem ok 5km, zgasiłem silnik, za 2min nie mogłem zapalić. Też kręci, kręci, ale nic więcej. Po ok 30min zapalił. Dzisiaj rano nigdzie nie jeździłem, chcę odpalić, ale już się nie dało.
Rozmawiałem z sąsiadem, który jest elektrykiem samochodowym, posprawdzał mi i powiedział, że jest to najprawdopodobniej wina przekaźnika, który steruje pompą. Podobno problem jest taki, że jakiś zaworek nie chce się otworzyć.
Kiedy podłączył mi tą pompę na krótko, tak od akumulatora do pompy, to zaworek się ruszył i auto da się odpalić.
Mówił, że jest to wina zimnych lutów w przekaźniku.
Tu pojawia się moje pytanie, gdzie znajdę ten przekaźnik i jak on wygląda? Czy jestem w stanie go sam naprawić? Ew. ile kosztuje taki przekaźnik i czy kupię go gdzieś w niedziele ?
pozdr
Przekaźnik pompy?
najprawdopodobniej przekaźnik 109 w polu 12 - żeby potwierdzić/wykluczyć - jak nie chce odpalić - sprawdź czy masz napięcie na bezpiecznikach : 32, 34, 43
Oczywiście info jest dla silnika AHF rocznik 2000 bo k....a nie łaska napisać co masz pod maską (kod) i z jakiego roku
Oczywiście info jest dla silnika AHF rocznik 2000 bo k....a nie łaska napisać co masz pod maską (kod) i z jakiego roku
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Przekaźnik pompy?
Brak kontrolki świec żarowych na desce , samochód nie odpali .Odpowiedzialny za to jest przekaźnik 109 .Lub bezpiecznik 29 .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Przekaźnik pompy?
Kontrolka się nie świeci, przepraszam, że nie napisałem, ale jest to 1999r. Nie wiem jakie oznaczenie. Czyli to na pewno przekaźnik? Nie może być coś z instalacją?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Przekaźnik pompy?
pytanie czy jesteś wstanie sam sprawdzić instalację nawet jeżeli podamy Ci co i jak po kolei ? Najpierw sprawdza się instalację danego elementu a dopiero później wymienia się sam element. Przekaźnik 109 sypie się na tyle często, że śmiało można go podmienić...ewentualnie rozebrać i spróbować naprawić.kustra pisze:Nie może być coś z instalacją?
Przekaźnik pompy?
Na razie zacznij od przekaźnika .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Przekaźnik pompy?
zdejmij osłonę nad nogami kierowcy znajdź przekaźnik 109 - może się tylko wysunął
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Przekaźnik pompy?
Nie mam żadnego wolnego przekaźnika, myślicie, że jeżeli zamienię go na jakiś przekaźnik z np. wycieraczek to będzie ok?
Jeśli się nie da to trudno, oddam go wieczorem do elektryka.
Jeśli się nie da to trudno, oddam go wieczorem do elektryka.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Przekaźnik pompy?
nie będzie okkustra pisze:jeżeli zamienię go na jakiś przekaźnik z np. wycieraczek to będzie ok?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości