Zablokowane ECU przez immo.

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Punisher46
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt cze 04, 2013 19:37

Zablokowane ECU przez immo.

Post autor: Punisher46 » wt cze 04, 2013 19:53

Witam Panowie. Mam problem z immo produkcji simensa. Wymieniałem silnik z 75 konnego na 110. Wymieniłem wszystko całą elektrykę, klimę wszystkie potrzebne bebechy i na tak zwany plak samochód odpala a normalnie nie chce. Podpiełem ECU pod VAG-a ale musiałem zrobić to przez gniazdo w Audi ponieważ przez swoje nie mogłem się połączyć. Skasowałem wszystkie błędy. Z immo tak samo lecz już przez gniazdo umieszczone w moim samochodzie i dalej nic. Z góry uprzedzę pytania odnośnie immo jest przełożone od samochodu z którego mam silnik. Cewka wraz z puszka. Próbowałem już wszystkich możliwych opcji i nic. Ma ktoś może jakieś pomysły na usterkę jaka mogła spotkać mój samochód?



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Zablokowane ECU przez immo.

Post autor: jeryk10 » wt cze 04, 2013 21:53

Puszka immo ma zasilanie .


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Zablokowane ECU przez immo.

Post autor: grg474 » wt cze 04, 2013 22:10

Punisher46 pisze:Ma ktoś może jakieś pomysły na usterkę jaka mogła spotkać mój samochód?
skoro nie masz łączności z ecu za pośrednictwem oryginalnej wiązki to masz brak np zasilania. Skoro się podpiąłeś przez dodatkowe łącze to jakie są błędy na sterowniku silnika?


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Punisher46
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt cze 04, 2013 19:37

Zablokowane ECU przez immo.

Post autor: Punisher46 » śr cze 05, 2013 00:20

Puszka immo ma zasilanie i gniazdo OBD tak samo ponieważ połączyłem się z immo przez gniazdo w moim samochodzie a z ECU nie mogę. A co do listy błędów to była tak długa, że nie zapamiętałem.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Zablokowane ECU przez immo.

Post autor: agrala » śr cze 05, 2013 09:14

ECU jest od kompletu - tzn bylo z ta puszka i kluczami wczesniej.
Musisz miec ECU, puszke i klucze od jednego auta.
Nic nie napislaes o ECU ze przekladales i to samo o kluczach.



Punisher46
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt cze 04, 2013 19:37

Zablokowane ECU przez immo.

Post autor: Punisher46 » śr cze 05, 2013 16:02

Cały komplet jest. ECU, immo i klucze a nawet stacyjka.



Punisher46
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt cze 04, 2013 19:37

Zablokowane ECU przez immo.

Post autor: Punisher46 » śr cze 05, 2013 21:17

Temat do zamknięcia :D Był to błąd w podłączeniu instalacji.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 20 gości