Witam, otoz historia cewki krotka, pewnego cudownego dnia jadac do pracy do czernicy doslownie przed firma mam plebiscyt dziur z ktorych co następna to większa, chcac ominac niestety w jakakolwiek trzeba wpasc i wpadlem w najwieksza , auto zgaslo. Nie moglem go wogole odpalić. Kolega zasiadl za kierownice i odpalil dodajac gazu ale po chwili gasl. Przepchalismy go pod firme i tak stal w sloncu .po 3 godzinach odpalil i pracowal silnik jakby nic soe nie stalo i zaznacze ze zaraz po zalaniu dlawil sie. Po pracy czyli po 22 znowu problem ale jakos ruszyl z tym ze kiedy silnik zagrzal sie gasl. Musialem wracac do domu na 1 biegu pilnujac 2k obrotów, spadek czy tez wzrost obrotow nie mowiac o zmianie biegu nie wchodzil w gre. Po wymianie cewki wystarczy ze w nocy popada, nie ma dla mnie miejsca w garazu wiec jak tylko poczuje wilgoc dlawi sie i ma ze soba problemy moze nie tak drastyczne jak wyzej opisane ale znow ledwo zipie. Po 3 minutach wszystko ok. Co moze byc nie tak i jak sobie z tym poradzic? Wybaczcie ze nie uzywam fachowych zwrotow ale na mechanice i anatomii pojazdu niestety sie nie znam
[Golf 3 1.8 monowtrysk rok95]
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Po wymianie cewki problemy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Po wymianie cewki problemy
czy aby na pewno to wina cewki bo 3 minuty to okres kiedy silnik przestanie mieć podawaną wyższą dawkę paliwa. Jeśli to wina cewki to pdomień zowu cewkę (u koleżanki np było mikropęknięcie w cewce i po rozgrzaniu jej pojawiały się problemy tj gasł, a jak byłą wilgoć to gdzieś ta wilgoć przenikała do wnętrza cewki). Po 2 - wpadłeś w dołek i był problem z uruchomieniem - może to zabrzmi głupio ale złap za wtrysk i zobacz czy łącznik gumowy pod nim nie uległ rozerwaniuAntekjg pisze:Po wymianie cewki wystarczy ze w nocy popada, nie ma dla mnie miejsca w garazu wiec jak tylko poczuje wilgoc dlawi sie i ma ze soba problemy moze nie tak drastyczne jak wyzej opisane ale znow ledwo zipie. Po 3 minutach wszystko ok.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Odp: Po wymianie cewki problemy
Wiesz co ja niestety sie nie znam a szkoda bo mininum wymagane , musze jakoś z tym zyc bo chce zmienic auto ale zrobie to co mowisz a moze i to co napisales dolega mu wiec jak bedzie czas sprawdze, dzieki serdeczne w kazdym razie
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości