Digifant 1 - brak minusa na pompie i kilka rzeczy jeszcze

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2052
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Digifant 1 - brak minusa na pompie i kilka rzeczy jeszcze

Post autor: KoguT » pt maja 31, 2013 12:45

Panowie swapujemy do mk2 (nowa skrzynka bezpieczników) 9a i zakłądamy digifant 1.
Wtyczki G1, G2 i F podpięte, czerwone wtyczki w gniazdach 30 i Z1 też podpięte, masa na kablach z ECU tez podłączona do silnika.

Za boga nie chce nam po przekręceniu kluczyka ruszyć pompa paliwa na te krótkie 2 sekundy. Jak podaje minus na krótko do 3 pinu na ecu to pompa rusza.
Brakuje również iskry i paliwo nie sika przez wtryski.
Dodam że podczas kręcenia rozrusznikiem pompa działa.

Nie mamy przekaźnika na 3 pozycji (od digi 30 lub 32) ale podłączaliśmy 109 z mojego ABA i nadal zero reakcji.
Nie wiem gdzie podpiąć czerwono biały kabelek wychodzący z przekaźnika dodatkowego który jest we wiązce z digi 1.

A we wtyczce do ECU niemam wciśniętego konektora na pin 23 gdzie powinien być + po załponie. To miejsce jest wolne.

co robić?



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Digifant 1 - brak minusa na pompie i kilka rzeczy jeszcze

Post autor: jeryk10 » ndz cze 02, 2013 09:41

Pin 14 ECU czarno żółty przewód ma plus po zapłonie.


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2052
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Digifant 1 - brak minusa na pompie i kilka rzeczy jeszcze

Post autor: KoguT » pn cze 03, 2013 22:56

brakowało tam plusa. podałem na lewo i wszystko zagadało.

który przekaźnik odpowiada za podawanie na ten kabel prądu?



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Digifant 1 - brak minusa na pompie i kilka rzeczy jeszcze

Post autor: jeryk10 » wt cze 04, 2013 21:51

Przekaźnik 30 w polu 3 skrzynki bezpiecznikowej .Najprościej dołóż przekaźnik zewnętrzny 85 masa ,86 plus po zapłonie ,30 stały plus ,87 podłącz przewód żółto czarny ,i po kłopocie .


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Digifant 1 - brak minusa na pompie i kilka rzeczy jeszcze

Post autor: TheBiSHoP » wt cze 04, 2013 22:01

chyba jednak lepszym wyjściem byłoby włożenie poprostu przekaźnika 30 w miejsce gdzie powinien być, a nie nadbudowywanie na skrzynke niepotrzebnych rzeczy?.
KoguT pisze:ale podłączaliśmy 109
109 niezgada w tym przypadku bo jego masa jest załączana z ECU czego Digifant nie potrafi.


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2052
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Digifant 1 - brak minusa na pompie i kilka rzeczy jeszcze

Post autor: KoguT » wt cze 04, 2013 22:49

Silnik odpalił :food:

tylko ma bardzo niestabilne jałowe. Jest na krokowcu z 9a i strasznie falują mu obroty. I ciężko się mu wkręcić wyżej. Dopiero przy powolnym dodawaniu gazu idzie do góry. Wtryski od 1.8 20v które mają wydajność 156cm3/min a ecu jest wystrojone do wtrysków od g60 (jadą już od 1.8T - najbardziej zbliżone do tych z g60 - 280 cm3/min przy 3bar) i program jest seryjny. dopiero dojdzie soft na 16v.

jak ma jałowe to falują do tego stopnia że co chwilkę słychać syczenie z krokowego.
co może to powodować?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości