Panowie swapujemy do mk2 (nowa skrzynka bezpieczników) 9a i zakłądamy digifant 1.
Wtyczki G1, G2 i F podpięte, czerwone wtyczki w gniazdach 30 i Z1 też podpięte, masa na kablach z ECU tez podłączona do silnika.
Za boga nie chce nam po przekręceniu kluczyka ruszyć pompa paliwa na te krótkie 2 sekundy. Jak podaje minus na krótko do 3 pinu na ecu to pompa rusza.
Brakuje również iskry i paliwo nie sika przez wtryski.
Dodam że podczas kręcenia rozrusznikiem pompa działa.
Nie mamy przekaźnika na 3 pozycji (od digi 30 lub 32) ale podłączaliśmy 109 z mojego ABA i nadal zero reakcji.
Nie wiem gdzie podpiąć czerwono biały kabelek wychodzący z przekaźnika dodatkowego który jest we wiązce z digi 1.
A we wtyczce do ECU niemam wciśniętego konektora na pin 23 gdzie powinien być + po załponie. To miejsce jest wolne.
co robić?
Digifant 1 - brak minusa na pompie i kilka rzeczy jeszcze
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Digifant 1 - brak minusa na pompie i kilka rzeczy jeszcze
Pin 14 ECU czarno żółty przewód ma plus po zapłonie.
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2052
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
Digifant 1 - brak minusa na pompie i kilka rzeczy jeszcze
brakowało tam plusa. podałem na lewo i wszystko zagadało.
który przekaźnik odpowiada za podawanie na ten kabel prądu?
który przekaźnik odpowiada za podawanie na ten kabel prądu?
Digifant 1 - brak minusa na pompie i kilka rzeczy jeszcze
Przekaźnik 30 w polu 3 skrzynki bezpiecznikowej .Najprościej dołóż przekaźnik zewnętrzny 85 masa ,86 plus po zapłonie ,30 stały plus ,87 podłącz przewód żółto czarny ,i po kłopocie .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Digifant 1 - brak minusa na pompie i kilka rzeczy jeszcze
chyba jednak lepszym wyjściem byłoby włożenie poprostu przekaźnika 30 w miejsce gdzie powinien być, a nie nadbudowywanie na skrzynke niepotrzebnych rzeczy?.
109 niezgada w tym przypadku bo jego masa jest załączana z ECU czego Digifant nie potrafi.KoguT pisze:ale podłączaliśmy 109
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2052
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
Digifant 1 - brak minusa na pompie i kilka rzeczy jeszcze
Silnik odpalił
tylko ma bardzo niestabilne jałowe. Jest na krokowcu z 9a i strasznie falują mu obroty. I ciężko się mu wkręcić wyżej. Dopiero przy powolnym dodawaniu gazu idzie do góry. Wtryski od 1.8 20v które mają wydajność 156cm3/min a ecu jest wystrojone do wtrysków od g60 (jadą już od 1.8T - najbardziej zbliżone do tych z g60 - 280 cm3/min przy 3bar) i program jest seryjny. dopiero dojdzie soft na 16v.
jak ma jałowe to falują do tego stopnia że co chwilkę słychać syczenie z krokowego.
co może to powodować?

tylko ma bardzo niestabilne jałowe. Jest na krokowcu z 9a i strasznie falują mu obroty. I ciężko się mu wkręcić wyżej. Dopiero przy powolnym dodawaniu gazu idzie do góry. Wtryski od 1.8 20v które mają wydajność 156cm3/min a ecu jest wystrojone do wtrysków od g60 (jadą już od 1.8T - najbardziej zbliżone do tych z g60 - 280 cm3/min przy 3bar) i program jest seryjny. dopiero dojdzie soft na 16v.
jak ma jałowe to falują do tego stopnia że co chwilkę słychać syczenie z krokowego.
co może to powodować?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości