Kluczyk nie odbija, na zapłonie wyciaraczki się załączają
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kluczyk nie odbija, na zapłonie wyciaraczki się załączają
Witam. Mam mały problem z golfem 1.8 na mechanicznym wtrysku . Zaczęło się od tego jak wyciągnęłam wiązkę silnika z komputerem, bo musiałem sprawdzić kable. Zlutowałem 1 przerwany kabelek i po złożeniu z powrotem zaczęły się dziwne objawy. Jak włączę zapłon to wycieraczki delikatnie się przesuną, a jak zacznę kręcić silnikiem to kluczyk nie odbija jak powinien i ciągnie go w prawo delikatnie. Jak trzymam go to czuć jak ciągnie oraz zginęła iskra po złożeniu. Wszystko podłączyłem na pewno dobrze, bo zaznaczałem co gdzie było. Szukałem na google i nie znalazłem nic co by pasowało do moich objaw. Sprawdzałem przekaźniki i są całe, zmieniałem manetki i dalej tak robi, przeciąłem zaizolowany kabel i nadal tak robi. Przed rozkręceniem stacyjka chodziła dobrze, wycieraczki na zapłonie nie ruszały się oraz była iskra i silnik chodził normalnie. Gdzie szukać przyczyny ?
Brokuł
Kluczyk nie odbija, na zapłonie wyciaraczki się załączają
do przeglądu stacyjka i jej kostka - sprawdź połączenia mas na silniku i przy głowicy (plecionki) dodatkowo pomierz napięcia na zasilaniu sterownika, modułu zapłonowego i sprawdź czujnik halla w aparacie. Jaki to kabel był przerwany od czego i dlaczego? Ktoś go przeciął czy się upalił czy się urwał?
Re: Kluczyk nie odbija, na zapłonie wyciaraczki się załączaj
Masy na silnik i skrzynie są na pewno, moduł i czujnik halla sprawdzałem napięcie dochodzi, nie patrzyłem sterownika ;/ Dzisiaj jeszcze sprawdzę to napisze czy jest. Stacyjkę sprawdzałem kolega opisał jak na krótko sprawdzić.
viewtopic.php?f=2&t=224521&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;
Regulator ciśnienia paliwa nie miał napięcia na odpalonym silniku. To elektryk mówił, że trzeba pruć elektrykę i szukać przerwanego i był przepalony. To tak zrobiłem, ale teraz nawet nie mogę sprawdzić tego czy jest poprawa, bo nie mogę go odpalić.
viewtopic.php?f=2&t=224521&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;
Regulator ciśnienia paliwa nie miał napięcia na odpalonym silniku. To elektryk mówił, że trzeba pruć elektrykę i szukać przerwanego i był przepalony. To tak zrobiłem, ale teraz nawet nie mogę sprawdzić tego czy jest poprawa, bo nie mogę go odpalić.
Brokuł
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości