vw jetta a2 1.6 pn brak iskry po zwarciu kabelka z plusem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
vw jetta a2 1.6 pn brak iskry po zwarciu kabelka z plusem
czarny kabel z wiazki wychodzacej koło cewki dotknął klemy + na aku i auto zgasło
komputery mam 2 i na obu nie działa
hall sprawdzony nie ma zadnego sygnału moze zle sprawdzam
2hall na innym zapłonie tez sprawdzony i nic zadnego pradu na multimetrze
moduł nad komputerem tez podmieniałem co mogło się jeszcze stać??
nie wiecie do czego idzie ten czarny kabel[to ten co dotknął +]?
komputery mam 2 i na obu nie działa
hall sprawdzony nie ma zadnego sygnału moze zle sprawdzam
2hall na innym zapłonie tez sprawdzony i nic zadnego pradu na multimetrze
moduł nad komputerem tez podmieniałem co mogło się jeszcze stać??
nie wiecie do czego idzie ten czarny kabel[to ten co dotknął +]?
VR6-->drze się nie do wytrzymania, w ogóle nie jedzie, trzepie, a jeźdzę jak *#cenzura#*, cała wypłata na benę w jedną noc
vw jetta a2 1.6 pn brak iskry po zwarciu kabelka z plusem
sprawdź czy moduł który pomieniałeś też jest sprawny.. ja bym obstawiał moduł.
mkI- 1.3-sprzedane
mkII fire&ice- 1.8 RP- sprzedane
Passat b3 vr6-sprzedane
mkII 1.6 PN 2EE- jest
mkII fire&ice- 1.8 RP- sprzedane
Passat b3 vr6-sprzedane
mkII 1.6 PN 2EE- jest
vw jetta a2 1.6 pn brak iskry po zwarciu kabelka z plusem
Moduł? Przecież iskry nie ma. Możesz odpalić auto bez niego i będzie chodzić. Zwłaszcza w PN, gdzie steruje on tylko pracą gaźnika. Byle jak, ale będzie chodzić. Przy 2e2 nie ma modułu i auto jeździ.
Pewnie padła cewka, albo przepalił się jakiś przewód doprowadzający do niej napięcie, bo bezpieczników to tam chyba nie ma.
Pewnie padła cewka, albo przepalił się jakiś przewód doprowadzający do niej napięcie, bo bezpieczników to tam chyba nie ma.
Jeśli się pomyliłem, to kulturalnie zwróć mi uwagę. Wiem, że nie jestem nieomylny.
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
vw jetta a2 1.6 pn brak iskry po zwarciu kabelka z plusem
BolekLodz, pierwsze słyszę, ze bez modułu zapłonowego można auto odpalić. 2E2 ma moduł zapłonowy.
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
vw jetta a2 1.6 pn brak iskry po zwarciu kabelka z plusem
modóły te na kompie też miałem 3 sztuki i nie dało rady na żadnym
te co są przykręcone na obudowie komputera
te co są przykręcone na obudowie komputera
M@XIMUS pisze:moduł nad komputerem tez podmieniałem co mogło się jeszcze stać??
VR6-->drze się nie do wytrzymania, w ogóle nie jedzie, trzepie, a jeźdzę jak *#cenzura#*, cała wypłata na benę w jedną noc
vw jetta a2 1.6 pn brak iskry po zwarciu kabelka z plusem
Prąd na cewce sprawdzałeś.
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
vw jetta a2 1.6 pn brak iskry po zwarciu kabelka z plusem
jeryk10, sprawdzałem i na 99% go tam nie ma
VR6-->drze się nie do wytrzymania, w ogóle nie jedzie, trzepie, a jeźdzę jak *#cenzura#*, cała wypłata na benę w jedną noc
vw jetta a2 1.6 pn brak iskry po zwarciu kabelka z plusem
jeryk10, Trafna sugestia. Chodziło mi o odpalanie bez komputera, ale użyłem złego słowa.
M@XIMUS, Jak nie ma prądu na cewce, to pewnie kabel gdzieś się przepalił. Dla pewnosci podłącz do cewki stały + i - z akumulatora i spróbuj odpalić. Jak odpal, to szukaj uszkodzeń w instalacji. Tylko uważaj, bo jak podłączysz tak cewkę, to auta nie zgasisz kluczykiem, tylko najlepiej "zadusić" silnik. Chyba, że masz jakąś starszą instalkę LPG z pośrednim położeniem przełącznika.
M@XIMUS, Jak nie ma prądu na cewce, to pewnie kabel gdzieś się przepalił. Dla pewnosci podłącz do cewki stały + i - z akumulatora i spróbuj odpalić. Jak odpal, to szukaj uszkodzeń w instalacji. Tylko uważaj, bo jak podłączysz tak cewkę, to auta nie zgasisz kluczykiem, tylko najlepiej "zadusić" silnik. Chyba, że masz jakąś starszą instalkę LPG z pośrednim położeniem przełącznika.
Jeśli się pomyliłem, to kulturalnie zwróć mi uwagę. Wiem, że nie jestem nieomylny.
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości