Zegary SE
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zegary SE
Witam. Temat był poruszany nie jeden raz. Przeglądnąłem niemalże wszystko co z nim związane jednak nie znalazłem dla siebie odpowiedzi.
Mianowicie posiadam Golfa 4 1.8T z zegarami:
- immo2
- 130km/h na środku
- 3 kontrolki w rzędzie
- 1/2fis
- kontrolka immobilajzera na obrotomierzu
Kupiłem zegary SE VDO
- immo 3
- 100km/h na środku
- 4 kontrolki w rzędzie
- brak fis
- kontrolka imobilajzera na prędkościomierzu
- Nr 1J5 920 806.
I tu moje pytanie czy jest możliwość złączenia tego wszystkiego tak abym miał tarcze z SE i 1/2fis?
Ps. Co do tych immo to nie jestem w 100% pewny czy stare są immo 2 a nowe immo 3
Mianowicie posiadam Golfa 4 1.8T z zegarami:
- immo2
- 130km/h na środku
- 3 kontrolki w rzędzie
- 1/2fis
- kontrolka immobilajzera na obrotomierzu
Kupiłem zegary SE VDO
- immo 3
- 100km/h na środku
- 4 kontrolki w rzędzie
- brak fis
- kontrolka imobilajzera na prędkościomierzu
- Nr 1J5 920 806.
I tu moje pytanie czy jest możliwość złączenia tego wszystkiego tak abym miał tarcze z SE i 1/2fis?
Ps. Co do tych immo to nie jestem w 100% pewny czy stare są immo 2 a nowe immo 3
Zegary SE
Nie jestem w 100% pewny ale:
- jeśli są 3 kontrolki w rzędzie to immo2, jeżeli 4 w rzędzie to immo3Mr Coffee pisze:Ps. Co do tych immo to nie jestem w 100% pewny czy stare są immo 2 a nowe immo 3
Jest możliwość. Musisz tylko kupić licznik SE z 1/2 fis. Jak się mogą tarcze nadać z SE jak masz inny układ kontrolek między zegarami i na prędkościomierzu/obrotomierzu...Mr Coffee pisze:czy jest możliwość złączenia tego wszystkiego tak abym miał tarcze z SE i 1/2fis?
Zegary SE
Czy w anglikach były zegary 1/2fis z immo3? Wtedy było by chyba najprościej i najtaniej przełożyć moje tarcze do angola.
Zegary SE
Były. Ale to że jest immo3 to Ci nic nie mówi bo liczniki z immo3 mogą mieć różne układy kontrolek. Musisz zobaczyć dokładnie jaki masz układ i ewentualnie szukać licznika immo3 z takim samym układem.
A tak nawiasem to po co kupowałeś licznik SE bez fis jak chcesz mieć 1/2 fis? Tylko dla tarcz?
A tak nawiasem to po co kupowałeś licznik SE bez fis jak chcesz mieć 1/2 fis? Tylko dla tarcz?
Zegary SE
Tak ponieważ ciężko jest dostać SE do benzyny europejskie. Myślałem, że przełożę tarcze do mojego starego licznika i skoryguję km a tu niemiła niespodzianka.
Da się jakoś rozpoznać jaki jest układ kontrolek jeśli licznik jest nie włączony?
Da się jakoś rozpoznać jaki jest układ kontrolek jeśli licznik jest nie włączony?
-
- ->|<-
- Posty: 1750
- Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
- Lokalizacja: northern
Zegary SE
arek607 Jesteś pewien, że liczniki immo3 mają różne układy kontrolek ?
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Zegary SE
chyba immo3 i immo2...Mr Coffee pisze:Po nr da się jakoś odróżnić immo 3 i immo3?
słabo przeglądałeś, bo numery były opisywane. Pamiętaj tylko że nr z liczników od Passata nie pokrywają się z tym od GolfaMr Coffee pisze:Temat był poruszany nie jeden raz. Przeglądnąłem niemalże wszystko co z nim związane
Re: Zegary SE
Dodatkowo jeżeli na ostatnim miejscu jest cyfra 6 (lub większa) to immo3, jeśli 5 to immo2XV2 pisze: Pierwsze 3 cyfry oznaczają model:
1J0 xxx xxx = Normalny prędkościomierz
1J5 xxx xxx = prędkościomierz z chromowanymi pierścieniami (tylko w połączeniu z CAN)
Środkowe trzy znaki są do kontroli:
xxx xxx = 919 bez CAN-Bus (do roku modelowego 2000)
xxx XXX = 920 z CAN-Bus (od roku modelowego 2000)
Trzy ostatnie cyfry oznaczają cechy:
xxx xxx 8xx = wyświetlacz w km / h
xxx xxx 9xx = wyświetlacz w MPH
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości