polo g40

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kamil7s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lip 30, 2012 11:37

polo g40

Post autor: kamil7s » czw maja 16, 2013 09:09

Cześć.
Mam mały problem z polo g40.
Otóż nie zapala gdy te dwa przekaźniki w podszybiu są włożone. Musze wyjąć ten przekaźnik pięciopinowy i zewrzeć trzy stopki razem wtedy i pompka pompuje i iskra jest. Z tego co wypatrzyłem dwa boczne piny idą od kompa. Nie ma na nich ani masy ani plusa ani kompletnie nic. Tak w goóle jest to przekładka z innego g40 do tego tylko ktoś coś zapomniał i teraz musze do tego dojść.

Proszę o pomoc.
Druga sprawa to jak ułożyć dolot w polo ze zdemontowanym kompresorem. Lub kto ma kółko kompresora oryginał do g40 ;)

Pozdrawiam Kamil.
I
I _ I
_ <-- Te trzy środkowe stopki kiedy są zwarte auto odpala i jeździ. Aha chciałem zapytać jako że komp to digifant, czy niepoprawne włożenie przekaźnika lub jakiegoś innego przekaźnika mogło upalić nóżki w komputerze? Ktoś wcześniej grzebał w tym aucie i wsadził wszystkie przekaźniki które miał w garażu.
Jeśli tak to obejdzie sie bez wymiany kompa żeby to jakoś wysterować masą i plusem po stacyjce?



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

polo g40

Post autor: jeryk10 » ndz maja 19, 2013 09:17

Pięciopinowy przekaźnik jest do ECU brak jego, to brak zasilania na ECU.Opis przekaźnika 87 wyjście plusa na pin 14 ECU,30 stały plus,86 plus po zapłonie,85 masa,85A masa z ECU z pinu 23.


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości