Panowie wymieniłem czujnik temperatury zewnetrznej i dalej pupa. Pelna nazwa bledu to "OPEN SHORT CIRCUIT TO POSITIVE" czyli rozumiem ze zwarcie ale czy ktos moze napisac gdzie szukac musze wyciagnac akumulator i obudowe filtra powietrza.
Jak sie do tego dobrac i co to za krotki obwod w nazwie bledu.
Pytanie początkującego temp. zewnetrzna i komputerek
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Pytanie początkującego temp. zewnetrzna i komputerek
kriss139, przy czujniku masz dwa kabelki...na jednym ma być masa a drugi ma mieć przejście do licznika. Dwa kabelki więc wielkiej filozofii nie ma...który pin w liczniku to znajdziesz w podobnych tematach
Re: Pytanie początkującego temp. zewnetrzna i komputerek
Qto pisze:kriss139, przy czujniku masz dwa kabelki...na jednym ma być masa a drugi ma mieć przejście do licznika. Dwa kabelki więc wielkiej filozofii nie ma...który pin w liczniku to znajdziesz w podobnych tematach
Jezeli tak jest to wyglada, ze bez sensu jest szukanie zwarcia tylko polozyc nowy przewod od czujnika do licznika i jeden do masy. Bo przegladajac etke, przewod wchodzi do sporej wiazki i odnalezienie go pozniej jest wrecz niemozliwe.
Re: Pytanie początkującego temp. zewnetrzna i komputerek
kriss139 pisze:Qto pisze:kriss139, przy czujniku masz dwa kabelki...na jednym ma być masa a drugi ma mieć przejście do licznika. Dwa kabelki więc wielkiej filozofii nie ma...który pin w liczniku to znajdziesz w podobnych tematach
Jezeli tak jest to wyglada, ze bez sensu jest szukanie zwarcia tylko polozyc nowy przewod od czujnika do licznika i jeden do masy. Bo przegladajac etke, przewod wchodzi do sporej wiazki i odnalezienie go pozniej jest wrecz niemozliwe.
Wiec dzis mialem odrobine czasu, i chyba bede mial wiekszy problem z tym czujnikiem temperatury niz myslalem. Sa faktycznie 2 kabelki ale oba maja przejscie do masy. Doszedlem juz z nimi do grodzi i skonczyl mi sie czas. W tygodniu bede mial wiecej czasu i zaczne grzebac sie glebiej. Bo do grodzi wszystko jest ok.
I teraz kolejne pytanie, czy te 2 kabelki od czujnika ida wprost do licznika czy do jakiegos modulu a dopiero stamtad na licznik. Uparlem sie i zrobie to chocbym miale przy tym spedzic jeszcze kilka dni.
Pozatym do wczesniejszego pytania o uruchomienie zasiegu na baku i mozliwosci zmiany wskazan spalania chwilowego na normalne:) Jak sprawdzic jaki mam licznik i czy da sie z tym cokolwiek zrobic . Czy musze wygrzebac zegary i odczytac numer z naklejki czy odczytam to za pomoca vcds-a. U mnie jest immo w obrotomierzu, i 3 ikony w rzedzie nad 1/2fis.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Pytanie początkującego temp. zewnetrzna i komputerek
kabelek brązowo/biały to jest wspólna masa dla kilku czujników...drugi kabelek, brązowo/żółty idzie do panelu Climatronica, wtyczka dwunastopinowa, pin 8....i z panelu Climatronica idzie sygnał na licznik...konkretnie z wtyczki dwudziestopinowej, pin 1 idzie do wtyczki zielonej przy liczniku, pin 26
co do licznika...wystarczyłoby abyś od A do Z przeczytał temat do którego link dałeś w pierwszym poście
Ale żebyś już nie pytał...masz licznik immo2, więc rkm nie uruchomisz, ze wskazaniami spalania nic nie zrobisz
co do licznika...wystarczyłoby abyś od A do Z przeczytał temat do którego link dałeś w pierwszym poście

Re: Pytanie początkującego temp. zewnetrzna i komputerek
Qto pisze:kabelek brązowo/biały to jest wspólna masa dla kilku czujników...drugi kabelek, brązowo/żółty idzie do panelu Climatronica, wtyczka dwunastopinowa, pin 8....i z panelu Climatronica idzie sygnał na licznik...konkretnie z wtyczki dwudziestopinowej, pin 1 idzie do wtyczki zielonej przy liczniku, pin 26
co do licznika...wystarczyłoby abyś od A do Z przeczytał temat do którego link dałeś w pierwszym pościeAle żebyś już nie pytał...masz licznik immo2, więc rkm nie uruchomisz, ze wskazaniami spalania nic nie zrobisz
Co do wskazania spalania trudno:) jakos przezyje. Bo rozumiem , ze nie jest tak latwo zmienic to na immo3.
Co do kabelka od czyjnika temperatury wielkie dzieki, w czwartek bede mial wiecej czasu zaczne kopac juz od panelu klimatronica. Bo niezle sie wystraszylem jak zaczalem sie grzebac i nagle na klimatronicu wskoczyla temperatura -33 stopnie i dopiero odlaczenie akumulatora pomoglo.
Zastanawiam sie tylko czy mozliwe ze uwalony jest panel climatronica i stad caly problem. bo jakos nie wydaje mi sie ze przewod brazowo zolty nagle zwarl sie do masy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości