Kostki przy SWAPie na 9a
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
Kostki przy SWAPie na 9a
Witam
Jestem w chwili swapowania 9a do mk2
Kable zostały wpięte wskrzynkę. Tylko zostały mi 4 małe wtyczki:
Gdzie je wpiąć?
kolory kabli to:
Żółta kostka - zileono-brązowy
Niebieska - niebiesko-biały
Brązowa - żółty i biało-szary
Biała - gruby czarny przewód
proszę o pomoc
Jestem w chwili swapowania 9a do mk2
Kable zostały wpięte wskrzynkę. Tylko zostały mi 4 małe wtyczki:
Gdzie je wpiąć?
kolory kabli to:
Żółta kostka - zileono-brązowy
Niebieska - niebiesko-biały
Brązowa - żółty i biało-szary
Biała - gruby czarny przewód
proszę o pomoc
- mskostek
- Użytkownik
- Posty: 295
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
- Lokalizacja: Marki
- Auto: Golf II
- Silnik: 1.9
Kostki przy SWAPie na 9a
Brązowa kostka dwu pinowa idzie do gniazda diagnostycznego
niepieska sygnał prędkości
czarna to nie wiem czy nie jest przypadkiem od zasilania kompa
niepieska sygnał prędkości
czarna to nie wiem czy nie jest przypadkiem od zasilania kompa
- mskostek
- Użytkownik
- Posty: 295
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
- Lokalizacja: Marki
- Auto: Golf II
- Silnik: 1.9
Kostki przy SWAPie na 9a
Brązowa kostka dwu pinowa idzie do gniazda diagnostycznego
niepieska sygnał prędkości
czarna to nie wiem czy nie jest przypadkiem od zasilania kompa
niepieska sygnał prędkości
czarna to nie wiem czy nie jest przypadkiem od zasilania kompa
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Kostki przy SWAPie na 9a
KoguT, w mk2 nie masz tego rozdzielacza, o którym wcześniej pisano. Ta doprowadzony jest sygnał z czujnika prędkości którego nie ma w mk2, zostaw ten kabelek wolny, lub wywal go.
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
Kostki przy SWAPie na 9a
do tego właśnie doszedłem bo mam luźne obd2 w garażu i zastanawiam się czy jest możliwość zrobienia takiego złącza w 9a?mskostek pisze:Brązowa kostka dwu pinowa idzie do gniazda diagnostycznego
Kostki przy SWAPie na 9a
może nie we wszystkich ale w wielu mk2 jest, nawet kolor kabla taki sam tylko wtyczki starszego typu sąLipek81 pisze:Ta doprowadzony jest sygnał z czujnika prędkości którego nie ma w mk2
Kostki przy SWAPie na 9a
Jeżeli ta wtyczka którą masz na zdjęciu idzie z wiązki silnika to tak.
Wtyczkę OBD2 masz z kablami czy ucięty przy samej wtyczce, jak masz kable to czerwono-biały do plusa, brązowy do masy, a żółte łączysz ze sobą i tak samo szaro-białe.
I powinno śmigać
Wtyczkę OBD2 masz z kablami czy ucięty przy samej wtyczce, jak masz kable to czerwono-biały do plusa, brązowy do masy, a żółte łączysz ze sobą i tak samo szaro-białe.
I powinno śmigać
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
Kostki przy SWAPie na 9a
hilon, dokładnie tak samo myślałem jak piszesz
Przy złączu mam prawie metrowe kable więc niema problemu z montarzem
Zostaje jeszcze wybrac miejsce. Coś proponujecie?
Przy złączu mam prawie metrowe kable więc niema problemu z montarzem
Zostaje jeszcze wybrac miejsce. Coś proponujecie?
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Kostki przy SWAPie na 9a
Jeżeli masz kostki na obd 1 to najlepiej w oryginalnym miejscu, czyli pod mieszkiem zmiany biegów - tam są uchwyty na to.
Sygnału z czujnika prędkości ze skrzyni biegów nigdy nie było w mk2. Tam zawsze był licznik na linkę. Był sygnał GALA, ale wyprowadzony z licznika i nie był wpinany na żadne rozdzielacze nad skrzynką bezpieczników.
Sygnału z czujnika prędkości ze skrzyni biegów nigdy nie było w mk2. Tam zawsze był licznik na linkę. Był sygnał GALA, ale wyprowadzony z licznika i nie był wpinany na żadne rozdzielacze nad skrzynką bezpieczników.
Kostki przy SWAPie na 9a
Jak ktoś nie lubi luźnych wtyczek przy centralce to ładnie go wpina w zworkę, który ładnie wchodzi w uchwyt górny centralki . A zawsze jak potrzebuje przekazać sygnał prędkości na inne urządzenie to tylko dopina się do zworki. Jak tak zrobiłem u siebie po swapie i teraz już mam zworkę . Podjedzie na najbliższy szrot i z golfa III wyciągnie sobie zworkę oznaczoną nr 13
http://www.jimellisvwparts.com/showAsse ... bly=741750" onclick="window.open(this.href);return false;
Lipek81 ma rację jak masz dostęp do obd1 to możesz to zrobić pod mieszkiem będzie wyglądać bardziej oryginalnie . A jeżeli nie masz to ja jakiś czas gniazdo obd2 miałem schowane przy centralce za plastikiem zasłaniającym bezpieczniki i przekaźniki
http://www.jimellisvwparts.com/showAsse ... bly=741750" onclick="window.open(this.href);return false;
Lipek81 ma rację jak masz dostęp do obd1 to możesz to zrobić pod mieszkiem będzie wyglądać bardziej oryginalnie . A jeżeli nie masz to ja jakiś czas gniazdo obd2 miałem schowane przy centralce za plastikiem zasłaniającym bezpieczniki i przekaźniki
Re: Kostki przy SWAPie na 9a
A co ma linka do sygnału prędkości w aucie. I tak zawsze licznik pierw przetwarza ten sygnał zanim zostanie wysłany do innych urządzeń w samochodzie. Bez znaczenia czy informacja dociera do niego przez linkę, z impulsatora w skrzyni lub canem z absu. Sygnał GALA jest nie "ale" tylko ZAWSZE wyprowadzony z licznika. Do tego to że w mk2 nie było "rozdzielaczy" to nie znaczy, ze nie można go podłączyć i przecież napisałem, że były tam kostki starego typu.Lipek81 pisze: Sygnału z czujnika prędkości ze skrzyni biegów nigdy nie było w mk2. Tam zawsze był licznik na linkę. Był sygnał GALA, ale wyprowadzony z licznika i nie był wpinany na żadne rozdzielacze nad skrzynką bezpieczników.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości