Przekładka instalacji z jednopunktowego pod wielopunktowy

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

artur390k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt kwie 05, 2013 22:59

Przekładka instalacji z jednopunktowego pod wielopunktowy

Post autor: artur390k » pt kwie 05, 2013 23:46

Witam mam golfa mk3 i zatarłem :-( silnik był to 1.4 benzyna jednopunktowy i mam koło domu seata ibizę 2 wyrejestrowanego z taki samym silnikiem tylko wielopunktowy wtrysk i chciałbym przełożyć z ibizy do golfa silnik tylko jest problem z instalacją elektryczną czy ta z ibizy podejdzie pod golfa? czy muszę z ibizy pompe paliwa przekładać i czy musze dorobić sterowanie pompą paliwa?

Ps.
Szukałem na forum ale nie znalazłem nic ciekawego więc musiałem założyć nowy temat. Z góry dzięki za odpowiedź. Pilne!!! :-)



ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

Przekładka instalacji z jednopunktowego pod wielopunktowy

Post autor: ssarna1 » sob kwie 06, 2013 10:41

Przeciez w ibizie bylo sterowanie pompa wiec jak przelozysz sterownik i wiazke to sterowanie bedzie po co chcesz cos dorabiac. A pompe musisz zmienic bo w wielopunkcie jest wyzsze cisnienie


MK3 ADZ->AGU

artur390k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt kwie 05, 2013 22:59

Przekładka instalacji z jednopunktowego pod wielopunktowy

Post autor: artur390k » sob kwie 06, 2013 16:29

Ok czyli pompę wymienić a nie wiesz czy będzie pasowała ta z ibizy do golfa i czy wtyczka będzie pasowała. Mam jeszcze pytanie bo w wiązce z ibizy idzie jeden kabel fioletowy do licznika wychodzi on ze sterownika i leci aż do licznika razem z dwoma innymi kablami z wiązki od świateł a w golfie nie ma takiego kabla z tego co widziałem przy sterowniku . I jeszcze jedno czy w skrzynce bezpieczników w golfie muszę coś przerabiać czy wszystko wpinam tam gdzie ma być i nic więcej nie kombinować?
Z góry dzięki za odpowiedź ;)



ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

Przekładka instalacji z jednopunktowego pod wielopunktowy

Post autor: ssarna1 » sob kwie 06, 2013 16:51

Powinno pasować bo ibiza to przecież polo :hmm: a kabel o którym piszesz to najprawdopodobniej sygnał spalania do komputera pokładowego, sprawdź czy w ibizie był. To jest ibiza przed liftem? bo po lifcie się sporo zmieniło i się narobisz
W ogóle nie słyszałem o 1.4 wielopunktowych ośmiozaworowych.. :crazy:


MK3 ADZ->AGU

artur390k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt kwie 05, 2013 22:59

Przekładka instalacji z jednopunktowego pod wielopunktowy

Post autor: artur390k » sob kwie 06, 2013 17:18

Tak ibiza przed liftem w sumie to mam już całą instalację podpiętą z ibizy pod skrzynkę bezpieczników w golfie tylko potrzebuję jeszcze ten fioletowy kabel wpiąć w golfie on wychodzi ze sterownika i przed ścianą grodziową jest wtyczka z tym kablem i dwoma innymi chyba czarny i czarno biały i wszystkie lecą do licznika ;)
Co do silnika to taki jak ten: http://allegro.pl/silnik-1-4-golf-iii-w ... 41271.html" onclick="window.open(this.href);return false;



ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

Przekładka instalacji z jednopunktowego pod wielopunktowy

Post autor: ssarna1 » sob kwie 06, 2013 17:28

O, nie wiedziałem że AEX to wielopunkt :grin: W 1.4 nie było MFA, zobacz z jakiego pinu wychodzi ten kabel i poszukaj pinoutu sterownika silnika tam powinno pisać co to.


MK3 ADZ->AGU

artur390k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt kwie 05, 2013 22:59

Przekładka instalacji z jednopunktowego pod wielopunktowy

Post autor: artur390k » sob kwie 06, 2013 17:43

Ok więc co to za rodzaj zasilania paliwem przy kolektorze dolotowym są 4 wtryskiwacze więc myślę że to wielopunktowy ale mogę się mylić ;) A gdzie szukać pinoutu sterownika ? ;)



ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

Przekładka instalacji z jednopunktowego pod wielopunktowy

Post autor: ssarna1 » sob kwie 06, 2013 17:46

Nie twierdzę że nie, po prostu całe życie żyłem w błędzie :jezor: a pinoutu to nie wiem.. spróbuj w google może.


MK3 ADZ->AGU

artur390k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt kwie 05, 2013 22:59

Przekładka instalacji z jednopunktowego pod wielopunktowy

Post autor: artur390k » sob kwie 06, 2013 17:49

Ok ale poważnie to co to jest za silnik? :)



ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

Przekładka instalacji z jednopunktowego pod wielopunktowy

Post autor: ssarna1 » sob kwie 06, 2013 17:51

AEX


MK3 ADZ->AGU

artur390k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt kwie 05, 2013 22:59

Przekładka instalacji z jednopunktowego pod wielopunktowy

Post autor: artur390k » sob kwie 06, 2013 17:52

a układ zasilania paliwem? wielopunkt, monowtrysk czy co ? :)



ssarna1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1117
Rejestracja: sob sty 16, 2010 00:08
Lokalizacja: jest istotna.

Przekładka instalacji z jednopunktowego pod wielopunktowy

Post autor: ssarna1 » sob kwie 06, 2013 17:55

No jak ma 4 wtryskiwacze to wielopunkt..


MK3 ADZ->AGU

artur390k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt kwie 05, 2013 22:59

Przekładka instalacji z jednopunktowego pod wielopunktowy

Post autor: artur390k » sob kwie 06, 2013 18:03

Dzięki wielkie w poniedziałek wkładam silnik i podłączam instalację do reszty napiszę co i jak ;)



artur390k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt kwie 05, 2013 22:59

Przekładka instalacji z jednopunktowego pod wielopunktowy

Post autor: artur390k » wt kwie 09, 2013 20:09

Witam więc tak: Wszystko mechanicznie mam już podpięte instalacja elektryczna także tylko... immobiliser, mam problem z podpięciem jednego kabla od immo jest tak do centralki immo wchodzą 2 wtyczki 1 to ta do której jest wpinany ten czujnik co czyta kod z kluczyka a 2 to ta idąca do wiązki i właśnie w tej 2 1 kabel idzie do takiej kostki która łączy kilka kabli razem a w golfie nie są do niczego te podpięte kable tzn. tak jakby tej kostki nie było. Proszę bardzo o pomoc.
Z góry dzięki
Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości