Panowie,
W wiązce klimatyzacji przy swapie nie było klimy więc została przeszczepiona z innej. Zauważyłem że 1 czujnik nie jest podłączony :
Na schematach które wyciągnąłem zlokalizowałem tą wtyczkę.
http://www21.zippyshare.com/v/16464727/file.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Niestety schematy są po anglikańskiemu. Wg mnie tutaj chodzi o S24-II ze schematu. Jest oznaczane jako if fitted - jeśli zamontowane. Może nie potrzebnie się martwię bo w takim wypadku by wychodziło że obecność czujnika nie jest obowiązkowa. Ale jest jeszcze inny czujnik oznaczony S24-I i wychodzi na to że jest gdzieś przy chłodnicy.
Pytanie jest takie czy ta wtyczka jest obowiązkowa do podpięcia? Czy klima działa to jeszcze nie wiem bo nie została nabita. Dopiero po swapie się za nią zabiorę. Ale wolałbym już teraz wiedzieć czy coś może być nie tak
Czy potrzeba podlączać tą wtyczkę od klimatyzacji
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Czy potrzeba podlączać tą wtyczkę od klimatyzacji
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Czy potrzeba podlączać tą wtyczkę od klimatyzacji
tak ten czujnik musi być podłączony jest to włącznik termiczny włączenia klimatyzacji jeszcze jest czujnik temperatury zewnętrznej na tej samej lini co włącznik termiczny
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Czy potrzeba podlączać tą wtyczkę od klimatyzacji
Ok dałbyś radę na schematach które załączyłem pokazać mi która to jest wtyczka?
Jeszcze jedno pytanie mam. Jak na krótko sprawdzałem wentylatory to 2gi bieg działa po włączeniu zapłonu. Na starym silniku 1 i 2 bieg chodził bez tego. Tak jest w abf czy mam coś zkaszanione?
Jeszcze jedno pytanie mam. Jak na krótko sprawdzałem wentylatory to 2gi bieg działa po włączeniu zapłonu. Na starym silniku 1 i 2 bieg chodził bez tego. Tak jest w abf czy mam coś zkaszanione?
Golf MK3 by killah : viewtopic.php?p=3276083#3276083 - RIP
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Passat B3 Daily Car by killah : viewtopic.php?f=91&t=558831 - SOLD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 25 gości