Nie działa obrotomierz
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nie działa obrotomierz
witam, robiłem w swoim golfie podświetlenie licznika i zmieniałem wskazówki. Podczas roboty zauważyłem że jak roszę wskazówkę obrotomierza to pozostaje na tym miejscu wcześniej wracała do pozycji 0. Myślałem ze może to po prostu się jakiś magnes rozmagnesował albo coś ale podłączyłem do auta i obrotomierz nie działa. Wskazówka nie ma żadnego oporu swobodnie ją obracam i nic jej nie blokuje. Proszę o szybką pomoc ponieważ mam wszystko rozebrane a auto chciałbym dzisiaj poskręcać. Dzięki
- JaskoDZA
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pt gru 07, 2012 17:27
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie/Ciepłowody
Nie działa obrotomierz
sroko zmieniłem wskazówki to może tam w środku naderwAŁEŚ taki cieniutki drucik. Zdejmij jeszcze raz wskazówki zdejmij całą tarcze i sprawdz czy nic nie jest przerwane i czy ścieżki są całe(możesz zapodać fote) jak nie będzie dalej działał to sprawdź czy jest wygnal z cewki jeśli benzyniak z wyjścia W w alternatorze jeśli diesel, pozdro
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=495084
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491919
VW Das Auto ,Opel Das Szit
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491919
VW Das Auto ,Opel Das Szit
Nie działa obrotomierz
wskazówka którą załozyłem była plastikowa a org. miała taki jakby magnes i na tej działa . Ale po skręceniu wszystkiego zawsze spada na 0 przy wolnych obr. zamiast wskazywac ok.800-900.
Nie działa obrotomierz
Witam. Podłącze się do tematu z moim problemem.
Wymieniłem alternator na używkę i od tej pory obrotomierz nie działa, na wyjściu alternatora bodajże W czyli wyjście na obrotomierz nie ma napięcia - dlaczego? co się mogło stać lut w środku puścił?
Można go podłączyć gdzie indziej?
Wymieniłem alternator na używkę i od tej pory obrotomierz nie działa, na wyjściu alternatora bodajże W czyli wyjście na obrotomierz nie ma napięcia - dlaczego? co się mogło stać lut w środku puścił?
Można go podłączyć gdzie indziej?
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
- JaskoDZA
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pt gru 07, 2012 17:27
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie/Ciepłowody
Nie działa obrotomierz
No np mógł puścić lut tak jak mówisz, sprawdź sobie to, nic trudnego:)
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=495084
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491919
VW Das Auto ,Opel Das Szit
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491919
VW Das Auto ,Opel Das Szit
Nie działa obrotomierz
No właśnie jest mały problem bo trzeba alternator wyciągnąć
Może to być coś innego np. co by się stało gdyby tam zrobił ktoś zwarcie mogło się coś spalić? jeżeli rozkręcę i będzie luźny kabel gdzie on ma być przylutowany?
Może to być coś innego np. co by się stało gdyby tam zrobił ktoś zwarcie mogło się coś spalić? jeżeli rozkręcę i będzie luźny kabel gdzie on ma być przylutowany?
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
Nie działa obrotomierz
A co to za problem wyciągnąć? Jak dałeś radę wymienić to chyba sobie poradzisz? Po co wymieniałeś alternator? Bo jeśli na starym działało to po co go zmieniać, a jeśli nie działało to niekoniecznie alternatora wina
MK3 ADZ->AGU
- JaskoDZA
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pt gru 07, 2012 17:27
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie/Ciepłowody
Nie działa obrotomierz
Tak w ciemno to możemy sobie gadać... Rozkrec alternator i będziesz wiedział co i jak. Jak będzie luźny to go dolutuj ale zwykła cyna tego nie złapie musi być z kwasem. Zakładam ze wiesz jak wyjąć alternator, później odkręcasz w nim wszystko w dolnej części tzn szczotki i resztę tego wszystkiego. Później odkrecasz 4 śruby na plaski śrubokręt i trzymając za obudowę delikatnie Łukasz młotkiem i ma zejść jak rozbierzesz gure odluz a zajmij się dołem bo tam przylutowane ma być wyjście W. są sa chyba 3 albo 4 końcówki zwoji i to do niech ma być wyjście W przylutowane, potem podłącz prosto do obrotka i ma działać jak nie będzie to obrotem padl
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=495084
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491919
VW Das Auto ,Opel Das Szit
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491919
VW Das Auto ,Opel Das Szit
Nie działa obrotomierz
Cyna z kwasem? Myślałem że to tylko odtłuszczacz a nie składnik cyny.. Pasta lutownicza też da rade a jak przejedziesz wszystko nitrem to i kalafonia będzie ok. Ja na paste lutowniczą lutowałem króciec mosiężnej chłodnicy i złapało bez problemu
MK3 ADZ->AGU
- JaskoDZA
- Gadatliwa bestia
- Posty: 680
- Rejestracja: pt gru 07, 2012 17:27
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie/Ciepłowody
Nie działa obrotomierz
bleeeeee PASTE Z KWASEM miałem na mysli a nie cyne z kwase xD Jest coś takiego w ogóle?:D Sorki za błąD:D
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=495084
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491919
VW Das Auto ,Opel Das Szit
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=491919
VW Das Auto ,Opel Das Szit
Nie działa obrotomierz
Nie słyszałem nawet o paście z kwasem, od zawsze nazywałem to po prostu pastą lutowniczą, ale jak jest coś bardzo upartego to odtłuszcza się rozcieńczonym kwasem siarkowym
MK3 ADZ->AGU
Nie działa obrotomierz
Dobra zaraz biorę się za wyjmowanie i dam znać co wyszło wymieniłem alternator bo na tamtym miałem 13.6V wszystko powyłączane.
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
Nie działa obrotomierz
No i lipa nie otworze alternatora łożysko chyba powinno zostać w obudowie, a wychodzi z wałkiem i później wadzi o płytkę z diodami i nie przejdzie ;(
Skąd jeszcze mogę wziąć sygnał na obrotomierz?
ten kabel na pompie daje sygnał co obrót czy do czego on jest?
kondensator na alternatorze jest podpięty za diodami?
I dlaczego alternator daje aż 14,78V bez swiatel? na wyszych obrotach daje 14,5V więc w miare ok
Skąd jeszcze mogę wziąć sygnał na obrotomierz?
ten kabel na pompie daje sygnał co obrót czy do czego on jest?
kondensator na alternatorze jest podpięty za diodami?
I dlaczego alternator daje aż 14,78V bez swiatel? na wyszych obrotach daje 14,5V więc w miare ok
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
Nie działa obrotomierz
Który kabel na której pompie?
Sygnał ma iść z alternatora i tyle, nie kombinuj.
Sygnał ma iść z alternatora i tyle, nie kombinuj.
MK3 ADZ->AGU
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości