problem z s-contact

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Michau
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
Lokalizacja: SK
Auto: mk4 variant
Silnik: axr

problem z s-contact

Post autor: Michau » ndz mar 17, 2013 22:23

Witam, w moim 1.9 AQM 2002 nie włącza się radio na zapłonie ( żółty przewód bez napięcia). Radio ori Beta. Dwa czerwone przewody mają stałe napięcie. Bezpiecznik 37 jest OK, kostka stacyjki wymieniona. Przewody wyglądają wporządku, wszystko oryginalnie opakowane i zamocowane.

Dodam jeszcze, że buzer i lampka w środku i drzwiach nie działa- prawdopodobnie jest walnięty lewy mikrostyk.

VAG:

00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)
25-00 - Unknown Switch Condition

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)
49-10 - No Communications - Intermittent


mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

problem z s-contact

Post autor: Qto » ndz mar 17, 2013 22:50

Może nowa kostka nie działa ?? Zobacz miernikiem czy przy zabawie kluczykiem w stacyjce coś się dzieje przy kostce na styku 86S, kabelek chyba brązowo/czerwony.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

problem z s-contact

Post autor: Zico63b » pn mar 18, 2013 00:28

Kabelek wyraźnie cieńszy, żółto-czerwony. Częste zjawisko w Golfie 4, że wszędzie niby prąd jest - a na radiu nie ma. Czy w oprawce bezpiecznika (po wyjęciu bezpiecznika) jest napięcie? Może jest luźna czy brudna a z tego bezpiecznika idzie dalej w radio oraz na moduł w liczniku od sygnału pozostawionych świateł. Może bezpiecznik tylko wygląda na dobry?



Michau
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
Lokalizacja: SK
Auto: mk4 variant
Silnik: axr

problem z s-contact

Post autor: Michau » pn mar 18, 2013 18:46

W oprawce bezpiecznika na zapłonie z jednej strony jest 12v, z drugiej 8v, po wyłączeniu zapłonu ale bez odskoku i wyjęcia kluczyka- nie ma napięcia, tak samo po wyciągnięciu.


mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

problem z s-contact

Post autor: Zico63b » pn mar 18, 2013 19:04

Michau pisze:jest 12v, z drugiej 8v,
Mierniki cyfrowe czasem dają zabawne wyniki; bardziej miarodajne jest sprawdzenie żarówką lub też pomiar miernikiem ale styku obciążonego żarówką. Bo napięcie powinno być "0" lub "napięcie akumulatora".
A tu jest albo kolejna wadliwa kostka, albo też można podać napięcie przy wtyku kostki stacyjki z czerwonego do (tym razem faktycznie) brązowo-czerwonego i sprawdzić czy nie ma niezwykłej awarii: uszkodzenia wewnętrznego przewodu :?



Michau
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
Lokalizacja: SK
Auto: mk4 variant
Silnik: axr

problem z s-contact

Post autor: Michau » sob kwie 13, 2013 12:31

Panowie, na 86s jest napięcie za kostką (kabel czerwono-brąz), ale pod ISO w radiu (żółto czerw) nie dochodzi napięcie. Czy coś się złego stanie, jak podebne pod czerw-brąz za kostką osobny kabel i poprowadze sobie aż pod ISO ?
wygląda na to że przerwa gdzieś na kablach, ale nie mam siły pruć wszystkiego....


mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

problem z s-contact

Post autor: Zico63b » sob kwie 13, 2013 15:31

Teoretycznie - nie, wszak to ma być ciągłość tego kabla :bigok: Pytanie tylko, gdzie leży urwany koniec przewodu, co mu się stało i czy puszczenie prądu na teraz "martwy" odcinek nie zrobi zwarcia. Trzeba to ostrożnie próbować.



Michau
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
Lokalizacja: SK
Auto: mk4 variant
Silnik: axr

problem z s-contact

Post autor: Michau » sob kwie 13, 2013 21:18

Zico63b, leci tylko do radia, powrotny żółto-czerwony odcięty. Nie ma zwory, radio teraz działa prawidłowo.


mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 8 gości