Witam Forumowiczow
Kupilem niedawno Golfa mk4 2.3 V5, po podstawowym serwisie, odkrylem problem z elektryczna pompka obiegu wody. Polega to na tym, ze nawet kiedy wylacze silnik, wyjme kluczyki i zamkne samochod, mala pompka, ktora jest z prawej strony za cewka caly czas dziala (Pracuje). Efekt jest taki ze jak nie uzywam samochodu przez kilka dni, to akumulator jest na tyle skonczony, ze nie moge zapalic samochodu. Doraznie odlaczylem pompke od prondu, ale przeciez tak byc nie powinno.
Kilka dodatkowych informacji, ktore wydaja mi sie dosc istotne: Na desce wskaznik temperatury skacze od normalnych 90 stopni na dol i spowrotem (termostat?) Cieplo jest caly czas podawane do kabiny i Climatronic dziala poprawnie - w sensie utrzymoje temperature wewnatrz itp...Klimatyzacja dziala... Jak samochod 'pochodzi' dluzsza chwile, to po spodziewanym czasie zalacza sie wentylator... Zatem mam problem i nim zaczne grzebac chcialem zapytac, czy ktos spotkal sie z czyms takim. Czy to blad pompki, moze przekaznika, a moze czujnika temperatury, czy moze termostatu. przyznam, ze samochod stal kilka miesiecy w garazu i moze najzwyczajniej w swiecie cos jest zasniedziale.
Prosze o pomoc i o ew sugestie
Pozdrawiam
Mati
Problemy z elektryczna pompka wody w 2.3 V5
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problemy z elektryczna pompka wody w 2.3 V5
http://vwts.ru/electro/g3/g3_wd22_aaa.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
trzecia strona schematu. Pompkę zasila sterownik wentylatorów (taki jak do klimy) ze styku 1 mniejszej wtyczki. Podejrzany jest ten sterownik albo dodatkowy czujnik podpięty do pinu 5 sterownika. Nie znam lokaizacji tego czujnika, sterownik jest za aku pod zbiorniczkiem
trzecia strona schematu. Pompkę zasila sterownik wentylatorów (taki jak do klimy) ze styku 1 mniejszej wtyczki. Podejrzany jest ten sterownik albo dodatkowy czujnik podpięty do pinu 5 sterownika. Nie znam lokaizacji tego czujnika, sterownik jest za aku pod zbiorniczkiem
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Problemy z elektryczna pompka wody w 2.3 V5
dzieki za Info, ale widze ze musze szukac na piechote, bo podeslany link nie dziala 'dana strona niedostupnaja ili preniesiennaja....' ale lokalizacja sterownika bezcenna. bede to wszystko dzisiaj ogladal. Zamowilem termostat na wszelki wypadek, wiec poczekam az przyjdzie i zobacze co z tego wyniknie.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problemy z elektryczna pompka wody w 2.3 V5
fakt link nie działa sorki zacznij od głównej strony http://vwts.ru/" onclick="window.open(this.href);return false; potem normalnie wyszukasz po kodzie silnika AAA albo tu wyszukaj ten plik o nazwie http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=54388.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Problemy z elektryczna pompka wody w 2.3 V5
Podaj dokładniejsze info o silniku, rocznik i mejla to podeślę schemat... AAA to silnik 2.8 z mk3 i pochodnych. Zakładam, że masz AGZ...
Sterownik jest pod aku...łatwo można zobaczyć od spodu auta
Przenoszę do elektryki...
Sterownik jest pod aku...łatwo można zobaczyć od spodu auta
Przenoszę do elektryki...
Problemy z elektryczna pompka wody w 2.3 V5
Witam ponownie i podsuwam rozwiazanie.... U mnie to byl zapowietzrzony uklad i widocznie pompka chciala pchac cos czego nie bylo, albo nie zawsze bylo.... problem zniknal po wymianie plynu chlodniczego i odpowietrzeniu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości